ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Την Παρασκευή 2/6/2023  στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος, το σχολείο μας  συμμετείχε στη δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για μαθητές/τριες δημοτικών σχολείων της περιοχής του δ. Δέλτα. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του δ. Δέλτα με τον περιβαλλοντικό οργανισμό We4All και περιλάμβανε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης καθώς και καθαρισμό στη λιμνοθάλασσα Καλοχωρίου στη θέση << κόκκινος δρόμος>>.

IMG 2a124bd0336b49d0db3ab46652d8a0d9 V IMG 4cd85d8efc497c7eb9fd22c76478a6a2 V IMG 592e0e8a616fa0787262b111566e5a01 V IMG 4506fd49fa67f4d0e53aca09cbb8d5a9 V IMG 5838b96c85db4403d9188a2ffd4cae33 V IMG 672930937a686c3ce7ef9953f973728a V IMG a1861c2381e9f90c38e9a9b6fafbe578 V IMG be1a95a3eed24d8999175c0bc280e762 V IMG cc52070f5a1e2fbdfebdc13c79390cd1 V IMG d253cd22ac5efe63a3b426b5a05ff654 V IMG e49e441a3814e7783fac0f8d891f8166 V IMG fa08f527325a4cb2c1cd2801c34c09a5 V

Έπαινος για την συμμετοχή μας στον δημιουργικό διαγωνισμό του Make a Wish.

Το σχολείο μας έλαβε τον έπαινο για την συμμετοχή του στον δημιουργικό διαγωνισμό του Make a Wish. Οι μαθητές μας με αγάπη και φαντασία δημιούργησαν εικαστικά αστέρια, θέλοντας έτσι να μπούν στην οικογένεια των υποστηρικτών του Make a wish

Έπαινος 316 1ου ΔΗΜΟΤΙΚOΥ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ 001

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Τη Δευτέρα 29/5/ 23 οι μαθητές/τριες των τάξεων Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄,  παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα από τον οργανισμό << Το χαμόγελο του παιδιού >> με θέμα το σχολικό εκφοβισμό. Τα παιδιά ενημερώθηκαν σχετικά με αυτόν τον οργανισμό για το έργο που παράγει , τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός και πως μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε.

received 273818415024367 received 772937744470469 received 1296948321252958 received 1945657052460560

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β΄ΤΑΞΗ

Μία από τις θεματικές ενότητες των Εργαστηρίων  Δεξιοτήτων της Β΄ τάξης αφορούσε τη γνωριμία με νέα και παλιά  επαγγέλματα. Καθόλη τη διάρκεια αυτής της θεματικής ενότητας οι μαθητές-τριες γνώρισαν παλιά επαγγέλματα που έχουν πλέον χαθεί, έμαθαν πολλά νέα επαγγέλματα, μίλησαν για το επάγγελμα που θέλουν να ακολουθήσουν όταν μεγαλώσουν κι έκαναν σχετικές εργασίες.

Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές-τριες είχαν την ευκαιρία και τη χαρά να φιλοξενήσουν στην τάξη τους δύο γονείς μαθητών του σχολείου μας, οι οποίοι μας παρουσίασαν το επάγγελμά τους. ο κ. Κράββας Α., ορθοπεδικός και ο κ. Τέκνης Γ., αστυνόμος. Μας μίλησαν για τις σπουδές τους, τις δυσκολίες αλλά και τις χαρές του επαγγέλματός τους. Οι μαθητές-τριες είχαν ετοιμάσει πολλές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που τις έθεσαν και κάποιες απ’ αυτές δυσκόλεψαν τους επαγγελματίες! Οι μαθητές-τριες ενθουσιάστηκαν και μάλιστα κάποιοι αποφάσισαν να ακολουθήσουν αυτά τα επαγγέλματα όταν μεγαλώσουν, Θερμές ευχαριστίες στους γονείς που συνέβαλαν με αυτόν τον τρόπο στην ολοκλήρωση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β΄ΤΑΞΗΣ  Κ. ΜΠΕΤΗ ΒΑΒΟΥΡΑ (Γαλλικών ΠΕ05), ΤΖΙΟΥΤΖΙΑ ΑΓΑΘΗ (Εικαστικών ΠΕ08)

348362141 1270965110198954 4020661989654272377 n 348369004 170602235712876 3063916519380051114 n 348369138 1053258535557531 8418021067616676221 n 348380288 228885503222826 5418046217687645208 n

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

Ευχαριστούμε την κ. Κατερίνα Γραμματίκη για την ευγενή χορηγία της προς το σχολείο μας ένα μικρό φορητό φαρμακείο με υλικά πρώτης βοήθειας.

20230524 125013 20230524 125047

10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, την Τρίτη 16/5/2023, γιορτάσαμε τα 10 χρόνια λειτουργίας της σχολικής βιβλιοθήκης μας όπου τη διοργάνωση ανέλαβε η κ. Μαντίκου Ελευθερία ως υπεύθυνη βιβλιοθήκης. Εξαιρετική η παρουσία των καταξιωμένων συγγραφέων κ. Τάρη Ελισάβετ  και κ.  Ράλη Ζωή όπου μας παρουσίασαν με μοναδικό τρόπο τα βιβλία τους << Όταν η γοργόνα συνάντησε τον Αλέξανδρο >> και << Μήνες του χρόνου παιδιά της γης >> αντίστοιχα. Υπέροχες μελωδίες ακούστηκαν χορωδιακά από τους/τις μαθητές/τριες των Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξεων με την καθοδήγηση της μουσικού μας κ. Κωνσταντινίδου Ξένια. Παίχτηκε ένα μικρό σκετς από την Γ΄ τάξη που επιμελήθηκε από την εκπαιδευτικό τους κ. Πελτέκη Ευαγγελία και από τη θεατρολόγο κ. Μαυροφρύδου Κατερίνα. Την ομολογουμένως ξεχωριστή και σεμνή γιορτή μας τίμησαν με την παρουσία τους η σύμβουλος εκπαίδευσης κ. Τοκμακίδου Ελπίδα, η πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Χαλάστρας κ. Παπαδημητρίου Μαρία, ο πρόεδρος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής κ. Βαλάρης Θεόδωρος,  η πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων κ. Ζλατάνου Νίκη και ο /η διευθυντής /ντρια του 1ου Δ.Σ. Κυμίνων & του 2ου Δ.Σ. Χαλάστρας αντίστοιχα. Τους ευχαριστούμε όλους θερμά.

FB IMG 1684430865916FB IMG 1684430835564received 638137261031934received 787317062887726 1FB IMG 1684430857602 1 FB IMG 1684430876354 1 received 211663721650714 1

ΦΥΤΕΥΩ-ΥΙΟΘΕΤΩ

Στο πλαίσιο των δράσεων περιβαλλοντικού περιεχομένου οι μαθητές/τριες της Α΄, Β΄, και Γ΄ τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς, συνεργάστηκαν για να γίνει το σχολείο μας ομορφότερο με τη δεντροφύτευση δενδρυλλίων σε ένα τμήμα του αύλειου χώρου. Στόχος μας εκτός από το να ομορφύνουμε τον περιβάλλοντα χώρο  ήταν να γίνει και ένα μάθημα περιβαλλοντικής συνείδησης, προστασίας και σεβασμού του περιβάλλοντος.

Ευχαριστούμε θερμά τον δήμο Δέλτα, την κοινότητα Χαλάστρας για τη βοήθειά τους ,τον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και τα φυτώρια Ζήση.

received 268129615665295 received 3301832483367894