ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ 2023
Με κάθε επισημότητα, τελέστηκε την Κυριακή 22 /10/2023 ο εορτασμός της επετείου της απελευθέρωσης της Χαλάστρας και της συμβολής των Κουλακιωτών στην απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης το 1912.Οι εορταστικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και δοξολογία στον Ιερό ναό των Νεομαρτύρων και συνεχίστηκαν στο Μνημείο της Απελευθέρωσης. Το 1ο Δημοτικό σχολείο συμμετείχε με το σημαιοφόρο και τους παραστάτες της Στ΄1 τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τη διευθύντρια του σχολείου.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Την Παρασκευή 20 /10/2023 εορτάσαμε τον Μακεδονικό Αγώνα. Πραγματοποιήθηκαν διάφορες εκδηλώσεις στις αίθουσες , από τους εκπαιδευτικούς όλων των τάξεων γι΄ αυτή τη μέρα ( προβολή ταινίας, τραγούδια, ζωγραφιές κ.α.) . Τέλος στον αύλειο χώρο του σχολείου μας έγινε και ομιλία από την εκπαιδευτικό Κοζιάκη Βίκυ της Α΄2 τάξης.
10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Σχολικού Αθλητισμού 2023 ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού, κατά το διάστημα 23-30 Σεπτεμβρίου 2023, του ευρωπαϊκού προγράμματος “BE ACTIVE” της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία και για τον εορτασμό της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2023, που εορτάσθη την Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2023, στο πλαίσιο της εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, υιοθετώντας τα εξής κοινά συνθήματα: «Η κίνηση δίνει ζωή» και «Τρέχω για το ΕΥ» ( ΕΥζειν – ΕΥτυχία – ΕΥσυνειδησία – ΕΥαγωνίζεσθαι – ΕΥρωστία – ΕΥημερία – ΕΥθύνη – ΕΥγένεια) οι μαθητές και μαθήτριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας συμμετείχαν στην Πανελλαδική «Σκυταλοδρομία του ΕΥ» και συγκεκριμένα για το ΕΥθύνη έχοντας ως κύριο σύνθημα:
«Παιδεία-Υγεία-Αθλητισμός, ΕΥθύνη μάθε από μικρός»
Το Σχολείο μας υλοποίησε διάφορες αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες όπως:
- Δρόμος Υγείας και Ευεξίας: περπάτημα 2.023 μέτρων (αφετηρία: 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαλάστρας και τερματισμός: γήπεδο Καμπανιακού) Ε΄τάξη
- Σκυταλοδρομία της Ευθύνης στην αυλή του Σχολείου. ΣΤ΄ τάξη
- Διοργάνωση εσωτερικών πρωταθλημάτων (χορός, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ) και διαδρομές με εμπόδια.
- Παρουσίαση ακροβατικής γυμναστικής στα παιδιά του Σχολείου και τους εκπαιδευτικούς από μαθήτριες του Σχολείου σε συνεργασία με ιδιωτικό σύλλογο χορού.
- Δημιουργία θεματικής αφίσας για την ημέρα του αθλητισμού και έκθεση αφισών στον αύλειο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας.
- Συνεργασία με άλλους φορείς για τη διοργάνωση κοινών δράσεων, έχοντας ως κύριο θεματικό άξονα τον αθλητισμό.
- Αποτύπωση του τρόπου εορτασμού της Ημέρας του Αθλητισμού με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της σχολικής μονάδας.
Απώτερος στόχος του Σχολείου μας ήταν η ευαισθητοποίηση, η ενσυναίσθηση και η αδελφοποίηση με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Παλαμά Καρδίτσας. Γι’ αυτό το λόγο, συγκεντρώθηκαν σχολικά είδη όπως: Τσάντες, τετράδια, ετικέτες τετραδίων, μολύβια, γόμες, ξύστρες, κασετίνες, φάκελοι αρχειοθέτησης, μπλοκ ζωγραφικής, ξυλομπογιές, μαρκαδόροι, νερομπογιές, κηρομπογιές, λογοτεχνικά βιβλία, γεωμετρικά όργανα κ.ά. , όπου συνοδεύτηκαν με τις ξεχωριστές καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών/τριών. Σε όλη αυτή την προσπάθεια πολύτιμη ήταν η συνεισφορά με κάθε πρόσφορο μέσο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας, των γονιών των μαθητών/τριών, των εκπαιδευτικών του Σχολείου και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε θερμά.
Σας σκεφτόμαστε και σας ευχόμαστε:
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Με πολλή αγάπη 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαλάστρας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ
Από την ερχόμενη εβδομάδα Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023 θα ξεκινήσει το ολοήμερο στο σχολείο μας. Παρακαλούνται οι γονείς / κηδεμόνες των παιδιών που θα παραμείνουν στο ολοήμερο όπως φροντίσουν για το μεσημεριανό τους γεύμα. Ενημερώνουμε και υπενθυμίζουμε ότι η πρώτη αποχώρηση είναι στις 15:00μ.μ. και η δεύτερη στις 16:00μ.μ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Την Παρασκευή 29/9/2023 στο πλαίσιο εναρμόνισης με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού εορτάσαμε τη ” 10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023″ . Με σύνθημα φέτος ” Η κίνηση δίνει ζωή” υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες στην αυλή του σχολείου μας αλλά και εκδηλώσεις από τους/τις εκπαιδευτικούς με τους/τις μαθητές/τριες στις αίθουσές τους. Στις δράσεις μας συμμετείχαν μετά από πρόσκληση και τους ευχαριστούμε θερμά
Ο Α.Σ. Αρμονία Δ. Δέλτα Ρυθμική Γυμναστική, Ακροβατική Γυμναστική
Ο Α.Σ. Καμπανιακός Βόλεϊ – μπάσκετ
Το μπαλέτο Arabesque
O A.O. του Δ. Δέλτα Άτλας Στίβο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
«10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023»
Σας ενημερώνουμε ότι η 10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023 θα εορταστεί την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Καθ’ολη τη διάρκεια του σχολικού ωραίο οι μαθητές/τριες θα συμμετέχουν σε αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες/εκδηλώσεις στο πλαίσιο αυτό και έχοντας ως βασική επιδίωξη την αύξηση της φυσικής δραστηριόυητσςπου θα διεξαχθούν εντός του σχολίου από Αθλητικούς Συλλόγους: «Αρμονία» ακροβατική γυμναστική, «Άτλας» στίβος- τένις και «Καμπανιακός» βόλεϊ-μπάσκετ.
Στο πλαίσιο της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 23-30 Σεπτεμβρίου 2023, ο εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς σχεδίασαν μια συμβολική διαδρομή, οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης με περπάτημα δόμου 2.023μ. και οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης με σκυταλοδρομία θα λάβουν μέρος στην Πανελλαδική Σχολική Σκυταλοδρομία «Τρέχω για το ΕΥ», υιοθετώντας το σύνθημα : «Τρέχω για ΕΥ…» οι οποίοι/ες επελεξαν το σύνθημα «Τρέχω για ΕΥθύνη» .
Ψηφιακά υπογεγραμμένο το με αριθμό πρωτ. 100769/2023 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) με Θέμα «10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023».
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 11/9/2023 στον αύλειο χώρο του σχολείου μας ο καθιερωμένος αγιασμός χοροστατούντος του Π. Ανδρέα εφημέριου της εκκλησίας Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Με την παρουσία τους τίμησαν ο Δήμαρχος κ. Ι. Ιωαννίδης, η Τοπική Πρόεδρος κ. Μ. Παπαδημητρίου, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Λουμπούτης. Τον αγιασμό κάλυψε η τοπική τηλεόραση kampanianews. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες πέρασαν στις αίθουσες του σχολείου για να γνωρίσουν τους εκπαιδευτικούς και να παραλάβουν τα βιβλία τους. Τέλος έγινε και η καθιερωμένη υιοθεσία παιδιών της Α΄ δημοτικού από τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο.


































































