Εκπαιδευτική επίσκεψη Α΄& Β΄ τάξης στο Παιδικό Μουσείο

Απόδραση στο παρελθόν ήταν η εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποίησαν οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης την Τετάρτη 6 Μαρτίου στο Παιδικό Μουσείο Θεσ/κης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν βιωματικά μια τάξη του παρελθόντος. Στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα οι μαθητές/τριες εντόπισαν τις διαφορές με τη σημερινή τάξη, κάθισαν στα παλιά θρανία και παρακολούθησαν με τον εικονοπροβολέα τις συνθήκες της τότε εποχής, τον τρόπο ένδυσης, τη διδασκαλία των μαθημάτων κ.α. Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να γράψουν πάνω σε πλάκα με κιμωλία το όνομά τους καλλιγραφικά, να ζωγραφίσουν μια σελίδα από το παλιό αναγνωστικό και να δημιουργήσουν και έναν σελιδοδείκτη τα οποία και πήραν ως αναμνηστικά μαζί τους.Ενώ οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Η ιστορία των παιχνιδιών” .Το ταξίδι στον κόσμο των παιχνιδιών ξεκίνησε από την Αρχαία Ελλάδα τα παιδιά γνώρισαν με τρόπο διασκεδαστικό την ιστορία των παιχνιδιών και το κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εμφανίστηκαν, καλέστηκαν να απαντήσουν με διαδραστικό/ψηφιακό τρόπο τις ερωτήσεις της Πλαγγόνας(αρχαία κούκλα). έπαιξαν παιχνίδια παντομίμας και μουσικοχορευτικά. Η δράση, η γνώση και η φαντασία ήταν τα συστατικά που συνέθεσαν αυτό το μουσειοεκπαιδευτικό πρόγραμμα.
















































