Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1 1


ΤΑΞΗ Α’

 


ΤΑΞΗ Β1′

 


ΤΑΞΗ  Β2′

 


ΤΑΞΗ Γ’

 


ΤΑΞΗ Δ’

 


ΤΑΞΗ Ε’

Το 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων έγινε στα πλαίσια του θεματικού κύκλου Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη και είχε τίτλο ” Μέσα από τα μάτια του άλλου…”. Σκοπός του ήταν η καλλιέργεια ενσυναίσθησης, η κατανόηση των συναισθημάτων και του τρόπου έκφρασής τους καθώς και η ανάπτυξη συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος. Μέσα απο παιχνίδια και συζητήσεις σε κύκλο, οι μαθητές γνώρισαν καλύτερα τους εαυτούς τους αλλά και τους συμμαθητές τους. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια όπως « Αν το αντικείμενο που διάλεξαν είχε φωνή, τι θα μας έλεγε;» και «το παιχνίδι των διδύμων», όπου το κάθε παιδί διηγείται στο ζευγάρι του μια ιστορία και το άλλο  παιδί της σχολιάζει ανάλογα με το πώς αισθάνθηκε βοήθησαν τους μαθητές να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση.
1
Το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων  έγινε στα πλαίσια του θεματικού κύκλου «Φροντίζω το Περιβάλλον» και είχε τίτλο “«Έχεις ζήσει Σεισμό; Έχεις δει Ηφαίστειο; Έχεις ακούσει για Τσουνάμι; Μάθε Τώρα για τα Μέτρα Προστασίας και διαχείρισής τους». Σκοπός του ήταν ο κάθε μαθητής/τρια να αποκτήσει γνώσεις για τη Γη, τη δομή της και τα φυσικά φαινόμενα, να κατανοήσει γιατί εκδηλώνονται τα φυσικά φαινόμενα και ποια από αυτά πλήττουν την Ελλάδα και την περιοχή κατοικίας τους. Επίσης, σκοπός ήταν να ενημερωθεί για τα μέτρα αυτοπροστασίας για την περίπτωση σεισμού, ηφαιστειακής δραστηριότητας και τσουνάμι στο οικογενειακό και σχολικό επίπεδο και να αποκτήσει σχετικές δεξιότητες και «μηχανική συμπεριφορά» ώστε να προστατευτούν άμεσα την ώρα του σεισμού ανάλογα με τη θέση που βρίσκονται. Μέσα από διάφορες προσομοιώσεις, εκπαιδευτικά παιχνίδια, χρήση VR με εκπαιδευτικά βίντεο, κατασκευή σεισμογράφου και παρουσίαση της νέας γνώσης οι μαθητές τελείωσαν με επιτυχία και αυτό το εργαστήριο.
2 4 3

ΤΑΞΗ ΣΤ’