ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021 έγιναν εκλογές και η σύνθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου Γονέων και Κηδεμόνων είναι το παρακάτω:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δάρδα Γεωργία -Παρασκευή

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μπάτζιου Ελένη

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Τόπα Ειρήνη

ΤΑΜΙΑΣ: Δήμτσα Ζωή

ΜΕΛΟΣ: Κατσαβού Ειρήνη

Το νέο συμβούλιο αναλαμβάνει από 1/1/2022.

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.