Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική δωρεά των 200 ευρώ προκειμένου να καλύψει ανάγκες της σχολικής βιβλιοθήκης αλλά και της σχολικής μονάδας γενικότερα. Την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021 η Πρόεδρος του Συλλόγου κα Φανή Καρανίκα και η Αντιπρόεδρος κα Ευαγγελία Τζήμα-Καπουρτζίδου επισκέφθηκαν το σχολείο μας. Η στήριξή τους είναι σημαντική και έχουμε την αμέριστη συμπαράστασή τους σε οτιδήποτε τους ζητηθεί. Υπάρχει άριστη συνεργασία και θετική διάθεση που είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχιστεί και αυτή τη χρονιά. Ευχαριστούμε πολύ και καλές γιορτές!


