Την Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024 το Σχολείο μας, στα πλαίσια του Eθνικού Etwinning προγράμματος “Στον δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον”, σχεδίασε και πραγματοποίησε δεντροφύτευση στον αύλειο χώρο του Λαογραφικού Μουσείου Aγίου.
Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμαρχο Ιστιαίας Αιδηψού κ. Γιάννη Κοντζιά για την πρωτοβουλία του να συμμετέχει στη σχολική μας δράση.
Ευχαριστούμε πολύ τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Αναστάσιο Ρουμελιώτη και τον πρόεδρο του Τοπικού μας Συμβουλίου κ.Επαμεινώνδα Δημουλάκη για την προσφορά του χώματος και των λουλουδιών καθώς και για τις εργασίες που πρόσφεραν στη διάρκεια της δεντροφύτευσης.
Το σχολείο μας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ
συμμετέχει στο
Bravo Schools 2024
τον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό
για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους
στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για
τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ψηφίστε τώρα τις καλύτερες πρωτοβουλίες & δράσεις
με στόχο την επιβράβευση των σχολικών προτάσεων.
Αναδείξτε τις καλύτερες πρακτικέςγια να ενταχθεί
το σχολείο μας, ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης
της τοπικής μας κοινότητας στο
Δίκτυο Πρεσβευτών
των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!
Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!
Διάρκεια ψηφοφορίας από 16/05/2024 έως 31/5/2024
ΨΗΦΙΣΤΕ ΕΔΩ!
https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/dhmotiko-sxoleio-agioy.2002.html
Στο πλαίσιο των δράσεων του “Ενεργού Πολίτη” που έχουν προγραμματιστεί από το σχολείο μας με βασικό στόχο τη διαφύλαξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, οι μαθητές και μαθήτριές μας επισκέφθηκαν σήμερα το Λαογραφικό Μουσείο Αγίου προκειμένου να έρθουν πιο κοντά με την ιστορία του τόπου τους γνωρίζοντας επαγγέλματα και αντικείμενα καθημερινής χρήσης μιας “άλλης εποχής”.
Mετά την όμορφη επίσκεψή μας τα παιδιά ξενάγησαν με τον δικό τους τρόπο κι όλες οι ξεναγήσεις τους έφτιαξαν ένα ebook
Με βάση τα όσα είχαν παρακολουθήσει τα παιδιά σε βίντεο για τα ταξίδια του 2Π (Παγκόσμιος Πολίτης) και τις “ανησυχίες” του ως ενεργός πολίτης σχετικά με τους φυσικούς πόρους και τη πρόσβαση σ’ αυτούς, πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο : ” Νακούρου : Όλος ο κόσμος σ’ ένα μπουκάλι νερό”.
Θεματικοί άξονες : Έλλειψη νερού, διαχείριση και μη πρόσβαση στους φυσικούς πόρους.
Στόχοι: – Να προβληματιστούν γύρω από την έλλειψη νερού και τις συνέπειες της στον πλανήτη και στις ζωές των ανθρώπων και να αντιληφθούν τη σημασία του δικαιώματος πρόσβασης σε καθαρό πόσιμο νερό.
-
Οι μαθητές ανά ομάδες σημείωσαν στη σταγόνα του νερού που χρησιμοποιούν το νερό, τόσο οι ίδιοι, όσο και οι γύρω τους (πχ πλύσιμο χεριών, μπάνιο, μαγείρεμα, πότισμα κ.α.). Έπειτα, μιλήσαμε για τη σπατάλη και παρατηρήθηκε ότι όντως χρησιμοποιούμε πολύ το νερό στη καθημερινότητά μας.
Στη συνέχεια, με βάση τα όσα είχαμε σημειώσει και συζητήσει, φτιάξαμε το εξής σενάριο για τα παιδιά : “Ζείτε στο Νακούρου, στην Αφρική, είστε 6μελής οικογένεια και καθαρό πόσιμο νερό υπάρχει σε κοντινή περιοχή το οποίο πρέπει να πάτε με τα πόδια να πάρετε”
τι κάνετε; πως χρησιμοποιείτε τώρα το νερό; τι από αυτά που έχουμε σημειώσει κρατάτε; τι όχι; τι εναλλακτικές προτείνετε; -
Τα παιδιά έκαναν διάλογο μεταξύ τους σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιούσαν τους κουβάδες με το νερό που μάζεψαν και κατέληξαν στο συμπέρασμα πώς θα κρατούσαν νερό για πολύ βασικά πράγματα, όπως να το πιουν, να φτιάξουν φαγητό και να ταϊσουν τα ζώα.
-
Στο τέλος, συζητήθηκαν οι τρόποι εξοικονόμησης του νερού ώστε όλοι οι άνθρωποι και όλος ο πλανήτης να έχει πρόσβαση σ’ αυτό το φυσικό αγαθό.
Οι δράσεις για την αναγνώριση και την έκφραση των συναισθημάτων συνεχίζονται…