Οι μαθητές του Γ2 κλήθηκαν να δημιουργήσουν στο μάθημα των Εικαστικών έργα με αναφορές στην Γκουέρνικα του Πικάσο και βασισμένα σε θέματα που, σύμφωνα με όσα δήλωσαν οι ίδιοι, τους απασχολούν ιδιαίτερα όπως ο πόλεμος και το προσφυγικό ζήτημα σε συνάρτηση με την νέα πραγματικότητα και πολιτική της Ε.Ε..
Τα έργα τους, ατομικές και ομαδικές συνθέσεις-κολάζ παρουσιάστηκαν σε έκθεση στο χώρο του σχολείου.
Το γενικό θέμα επιλέχθηκε ως διαθεματική συνεργασία με τη Φιλόλογο κα Βάσω Ραμπαούνη και το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας (ενότητα 5, ΕΙΡΗΝΗ-ΠΟΛΕΜΟΣ).Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ενημέρωσή των μαθητών για «Τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. και ο τρόπος λειτουργίας τους. Οι πολιτικές της Ε.Ε για την εκπαίδευση, το περιβάλλον και το προσφυγικό ζήτημα». που έγινε πλαίσιο του προγράμματος Τeachers4Europe
Απόφοιτος της Accademia di Belle Arti di Napoli
Μεταπτυχιακές σπουδές μετεκπαίδευσης με υποτροφία της Ιταλικής κυβέρνησης στην Accademia di Belle Arti di Napoli
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης ‘Τέχνη και Δημόσιος Χώρος’, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Άλλη διδακτική εμπειρία:
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων , ΤΕΙ Ηπείρου (τμήμα Βρεφονηπιοκομίας), Επιμορφωτής ΠΕΚ Ιωαννίνων κά
Συνοπτικά:
Καθηγητής Εικαστικών Μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1991.
Εικαστικά Μαθήματα σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΤΕΕ – ΕΠΑΛ (τα μαθήματα της Β΄και Γ΄Λυκείου Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο, Ιστορία της Τέχνης και μαθήματα του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών)
Συντονιστής σε περισσότερα από 30, μέχρι τώρα, διεπιστημονικά – διαθεματικά, ευρωπαϊκά ή τοπικά, προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων και Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΌχιΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή