4ο θέμα Προγραμματισμού, (πανελλήνιες ιουνίου 2018)

χαρακτηριστικά : φθίνουσα ταξινόμηση φυσαλίας , παράλληλη ταξινόμηση άλλου πίνακα .

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Αρχές Προγραμματισμού

Τρίτο θέμα Πανελληνίων Ιουνίου 2018 στο μάθημα του Προγραμματισμού.

Χαρακτηριστικά :  σάρωση συμβολοσειράς και μέτρημα πλήθους εμφάνισης χαρακτήρων. Η κύρια δυσκολία είναι πως ενώ διατρέχουμε μια λίστα να έχουμε βρεί και τον δείκτη με τον οποίο θα ενημερώσουμε μια άλλη λίστα μετρητών στην κατάλληλη θέση.

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Αρχές Προγραμματισμού, Χωρίς κατηγορία

Ας φτιάξουμε ένα classsim

Εμπνευση για τον μηχανισμό : God’s will be watching,  Cities Skyline Για την αισθητική: θα είναι μοντέρνα πχ  megaquirium Αρχικά χρειάζεται μοντελο προσωπικότητας-προφιλ μαθητή-τριας Μοντέλο-προφιλ καθηγήτριας-καθηγητή. Ο χρήστης θα μπορεί να παίρνει το ρόλο οποιουδήποτε. Κάθε actor θα αντιστοιχεί σε ένα state model  triggered από εξωτερικά γεγονότα αλλά και παραμέτρους του χαρακτήρα προφιλ. Πχ  student_profile […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Δημιουργία παρουσίασης στο Impress (LibreOffice)

Δημιουργία παρουσίασης μέσω ελέυθερου λογισμικού παρουσίασης libreoffice impress . To libreoffice μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Δυο σημαντικά εμπόδια είναι : Η ενσωμάτωση βίντεο και η μουσική επένδυση. Εισαγωγή βίντεο Μπορούμε να δούμε τους τύπους βίντεο που υποστηρίζει το Impess από το παράθυρο διαλόγου που εμφανίζεται όταν δίνουμε εντολη εισαγωγής βίντεο στο πτυσσόμενο μενού […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Εισαγωγή τύπου δεσμευμένης πιθανότητας στο LibreOffice Writer

Χρησιμοποιήθηκε η έκδοση 4.3.3.2 του Libreoffice σε Linux.

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Δεδομένα και Πληροφορία

Οι έννοιες της Πληροφορίας και των Δεδομένων στα σχολικά εγχειρίδια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάθε επιστήμη οργανώνει ένα ‘σώμα’ γνώσεων με τρόπο συστηματικό και κοινά αποδεκτό σε τουλάχιστον ανάμεσα στους επιστήμονες . Και ίσως θα θέλαμε η εγκυρότητα αυτή να είναι ποίο υψηλή στις βάσεις μιας επιστήμης. Στο πλαίσιο αυτό στα μαθήματα […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία

Βοηθήματα Windows

Τask manager , Διαχειριστής Εργασιών, startup manager – Τον ξεκινάμε με CTRL + ALT + DEL  ή  ποιό άμμεσα με CTRL + SHIFT + ESC. Η εναλλακτικά από μενού αντικειμένου της γραμμής εργασιών (taskbar) Παρέχει στατιστικά για όλο το σύστημα πχ χρήση ΚΜΕ συνολικά Για κάθε διεργασία  (ιδιωτικό workingset) , cpu , hdd , network […]

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Λειτουργικά Συστήματα, ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑ.Λ

Ψευδογλώσσα στα πλαίσια του μαθήματος ΕΑΕΗΥ

Η ψευδογλώσσα και η Γλώσσα διδάσκεται στο βιβλίο ΑΕΠΠ Λογική δεν υπάρχει ή δεν την βλέπω σ’αυτό το καθόλου κολακευτικό για τον κλάδο μπέρδεμα. Παραθέτω πηγές που αναφέρονται, βασίζονται και παρουσιάζουν  αυτές τις δύο παραλλαγές

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Αρχές Προγραμματισμού, ΕΑΕΗΥ, Χωρίς κατηγορία

Human Resource Machine (γνωριμιά με τον συμβολικό προγραμματισμό )

Ένα χαριτωμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι που βοηθάει στην γνωριμία με βασικές έννοιες του προγραμματισμού είναι το Human Resource Machine

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: οπτικός προγραμματισμός, παιχνίδια, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, συμβολική γλώσσα (assembly), χαμηλού επιπέδου

Διόρθωση του βιβλίου ‘Σχεδίαση Ιστοτόπων’ Β ΕΠΑΛ

Στο βιβλίο  ‘Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ιστοτόπων’ Σημειώσεις στη σελίδα 30 αναφέρει στην παράμετρο style δίνουμε κανόνες (rule) μορφοποίησης .

Διαβάστε περισσότερα...

Κατηγορία: Σχεδιάση Ιστοτόπων