Επιτέλους είδα φως, γιορτινές μέρες που είναι 🙂 ,και αντιλήφθηκα την ουσία του προβλήματος. Παραθέτω τον κώδικα ολοκληρωμένο χωρίς περιττές επαναλήψεις εξαγώνων από τη χελώνα. Παραθέτω επίσης ένα στιγμιότυπο από το kturtle , επίστρωσης βάθους 30 ,που χρειάστηκε 4-5 λεπτά. Προκειμένου να κατανοήσετε τη λογική του αλγορίθμου χρειάζεται πρώτα καλή γνώση της αναδρομικής […]
hextiling 0.6
Η καινούργια εκδοχή είναι όπως βλέπετε ποιό πολύπλοκη αλλά μειώνει κατά 80% το χρόνο στην περίπτωση βάθους 9. Αυτό που παραρατηρήσαμε είναι ότι τα πλήθη των δακτυλίων από εξάγωνα καθώς μετακινούμαστε από το κέντρο προς τα έξω σχηματίζουν την ακολουθία: 1 -> 6 -> 12 -> 18 -> 24 -> … -> ν -> ν+6 […]
hextiling 0.4
Τώρα δουλεύει καλυτερα και για βάθη μικρά όπως 4,5 φαίνεται να εκτελείται με πολύ λίγες επαναλήψεις , αλλά για μεγάλα βάθη όπως αυτό της εικόνας (depth=9) αν και τελείωσε σε 5 λεπτά εντούτοις φαίνεται πάλι να υπάρχει αρκετή επανάληψη. Η λογική του αναδρομικού αλγορίθμου είναι να δημιουργεί για κάθε εξάγωνο δυο μόνο εξωτερικά (με εξαίρεση […]
hextiling 0.2
Καθότι δεν υπάρχει return εντολή στα ελληνικά έκανα μια νέα προσπαεια στα αγγλικά.. reset learn hextile $d { if $d == 0 { return } $d = $d-1 $c = 0 repeat 6 { $c = $c + 1 fw 10 tl 60 if ( ($d==3) or ( ($d==2) and (($c==3)or($c==4)) ) ) { hextile […]
Επίστρωση με εξάγωνα σε kturtle
# hextiling-0.5 # prekates@gmail.com # GPL αρχικοποίησε μάθε πολύγωνο $πγ,$μπ,$β { αν $β == 0 { διάκοψε } $γ = 180 – ((($πγ – 2)* 180/$πγ) $β = $β-1 επανάλαβε $πγ { μπ $μπ σα $γ πολύγωνο $πγ,$μπ,$β σδ $γ σδ $γ } } πολύγωνο 6,10,3 Ο παραπάνω κώδικας θα δημιουργήσει μια επίστρωση εξαγώνων. Το […]