Στόχος της συγκεκριμένης θεματικής ήταν τα παιδιά να αναγνωρίζουν βασικά γεωμετρικά σχήματα, να εντοπίζουν σχήματα στο περιβάλλον τους και να τα χρησιμοποιούν δημιουργικά σε δραστηριότητες. Με παιγνιώδη τρόπο οι μικροί μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο των σχημάτων και έμαθαν να τα εντοπίζουν στο φυσικό και τεχνητό περιβάλλον.Αναλυτικότερα οι μικροί μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες με στόχο:
-
Να ταξινομούν αντικείμενα με βάση το σχήμα.
-
Να δημιουργούν κατασκευές χρησιμοποιώντας διαφορετικά σχήματα.
- Να συνεργάζονται σε ομαδικές δραστηριότητες και να εκφράζονται δημιουργικά μέσα από αυτές:

- Να γνωρίσουν τα έργα μεγάλων ζωγράφων και να ανακαλύψουν σχήματα μέσα σε αυτά.Πιο συγκεκριμένα με τα παιδιά μιλήσαμε για την τέχνη του Μοντριάν, του Καντίσκι,του Πωλ Κλέε και του Μιρό. Είδαμε εκπαιδευτικά βιντεο για τη ζωή και το έργο τους και εμπνευστήκαμε για να δημιουργήσουμε τα δικά μας έργα τέχνης:
- Τα τετράγωνα του Μοντριάν με διάφορετικούς τρόπους:
- ζωγραφική
- διακόσμηση
- 3d
- κολάζ
- Οι κύκλοι του Καντίσκι με κολάζ

- Η καστροπολιτεία του Π.Κλέε μας ενέπνευσε να δημιουργήσουνμε με διάφορα υλικά και ομαδοσυνεργατικά τις δικές μας πόλεις χρησιμοποιώντας σχήματα:
- με λαδοπαστέλ φτιάχνω την πόλη μου
- ομαδοσυνεργατικά “η πόλη που θα ήθελα να ζω””
- Τα έργα μας
- η πόλη των ονείρων μου
- Ο Μιρό, που ζωγράφιζε σαν παιδί, μας έκανε να σκεφτούμε, να αναρωτηθούμε και τελικά να χρησιμοιήσουμε τα σχήματα για να φτιάξουμε τους δικούς μας πίνακες:
- ο εαυτός μου με σχήματα
- ο ηλιοφάγος
- ομαδοσυνεργατική μάθηση
Στο τέλος, γίναμε και συγγραφείς και δημιουργήσαμε το δικό μας παραμύθι για τα σχήματα με τίτλο “Μια τελίτσα μια φορά”
Καλό διάβασμα!!!!


















