Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στη συγκινητική δράση «Απλώνω Ευτυχία», που διοργανώθηκε από το Τμήμα Αγωγής Υγείας της ΔΙΠΕ Αχαϊας σε συνεργασία με τη ΦΛΟΓΑ Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική ασθένεια Παράρτημα Πάτρας , την Παρασκευή 15 Μαϊου .Η δράση συνδυάζει την τέχνη με την ευαισθητοποίηση για τα παιδιά […]