Με κεντρικό σύνθημα «Χρωματίζουμε τη Φιλία – Σβήνουμε τη Βία», το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στην Εβδομάδα Δράσεων κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (9-13 Μαρτίου 2026), που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Στόχος αυτής της συλλογικής προσπάθειας ήταν η δημιουργία ενός αρραγούς μετώπου προστασίας και σεβασμού, ενώνοντας όλα τα σχολεία του Νομού […]
«Γέφυρες Φιλίας»: Οι Μικροί Μαθητές της Αχαΐας Ενώνουν τις Φωνές τους Ενάντια στη Βία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Γέφυρες Φιλίας»: Οι Μικροί Μαθητές της Αχαΐας Ενώνουν τις Φωνές τους Ενάντια στη Βία