Χωρίς κατηγορία


ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Μάι 202329

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΡΟΗ

DR

DR1 DR2 DR3 DR4 DR5

Υποβολή αίτησης για εισαγωγή μαθητών/τριών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2023-2024.

Μαρ 202310

Σε συνέχεια της αρ. πρωτ. 25345/Θ2/6-3-2023 εγκυκλίου του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων, σας γνωρίζουμε ότι η αίτηση για εισαγωγή σε εκκλησιαστικά σχολεία για το σχολικό έτος 2023-2024 υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) χωρίς να απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του γονέα/κηδεμόνα ή τρίτου εξουσιοδοτημένου ατόμου στην/στις σχολικές μονάδες επιλογής. Για την υποβολή της αίτησης ακολουθείται η διαδρομή: Αρχική / Εκπαίδευση / Εγγραφή σε σχολείο / Εισαγωγή στα Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά σχολεία Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι από Παρασκευή 10.03.2023 και ώρα 14:00 έως και Δευτέρα 27.03.2023 και ώρα 14:00.

ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Φεβ 20233

Στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης που πραγματοποίησε το 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας με επικεφαλής τις εκπαιδευτικούς κ. Ζάρρα Χριστίνα  ΠΕ02 και κ. Παππά Ευαγγελία ΠΕ02 στην Αθήνα επισκεφτήκαμε το ναό  της δημοκρατίας , το ελληνικό κοινοβούλιο. Οι μαθητές βίωσαν την εμπειρία της ξενάγησης στους χώρους του και ενημερώθηκαν από τους αρμόδιους για τη λειτουργία του. Στο περιστύλιο της Βουλής μας υποδέχτηκαν μεταξύ άλλων και συνεργάτες του βουλευτού Καρδίτσας κ. Γιώργου Κωτσού. Μας κατέστησαν κοινωνούς των επιδιώξεων του βουλευτού μέσω του κοινοβουλευτικού έργου για θέματα που αφορούν το νομό μας. Αδράξαμε την ευκαιρία και θέσαμε στον κ. Κωτσό ένα από τα πάγια αιτήματα του σχολείου μας που αφορά τον εμπλουτισμό με συγγράμματα της νεοϊδρυθείσας βιβλιοθήκης μας. Ο κ. Κωτσός ως μέλος της διαρκούς επιτροπής της βιβλιοθήκης της Βουλής ανταποκρίθηκε άμεσα. Την Παρασκευή 3/2/2023 ο κ. Κωτσός επισκέφθηκε το σχολείο μας και ιδιοχείρως παρέδωσε στη διάθεση της μαθητικής κοινότητας αλλά και του συλλόγου των εκπαιδευτικών 101 τίτλους ιστορικών βιβλίων. Παράλληλα παρέδωσε μια σειρά από γκραβούρες και ενθύμια με σκοπό να διακοσμήσουν τη βιβλιοθήκη αλλά και τους χώρους του σχολείου.

Ο Διευθυντής του σχολείου μας του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας κ. Κανδύλας Κων/νος, ο σύλλογος των εκπαιδευτικών και η μαθητική κοινότητα εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον κ. Κωτσό για την ικανοποίηση ενός εκ των παγίων αιτημάτων μας. Ελπίζουμε την κίνηση του να μιμηθούν και άλλοι φορείς του νομού μας συμβάλλοντας έτσι στην αναβάθμιση και στον εκσυγχρονισμό του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου προς όφελος της μαθητικής κοινότητας.

IMG 20230203 105020 IMG 20230203 105342 IMG 20230203 105636 1

Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο και cyberbulling

Ιαν 202325

Στο 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας την Τετάρτη 25/01/2023 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση με θέμα ” Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο και cyberbulling”.

Ύστερα από πρόσκληση που απηύθυναν οι φιλόλογοι του σχολείου κα.Ζάρρα Χριστίνα και κα. Παππά Ευαγγελία στον κ. Νικόλαο Γούσια, Υπαστυνόμο και Προϊστάμενο του τμήματος Πληροφορικής, της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καρδίτσας, αυτός πραγματοποίησε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, έτσι ώστε οι μαθητές της Β τάξης του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας να κατανοήσουν τη λειτουργία του διαδικτύου, τις παγίδες που κρύβει, αλλά και τον  ορθό τρόπο χρήσης του από αυτούς , έτσι ώστε να αποβεί επωφελές για τους ίδιους.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης έγινε σύνδεση με Skype ,με τα γραφεία της Europol  στη Χάγη της Ολλανδίας, όπου σε πραγματικό χρόνο μίλησε στους μαθητές για το ηλεκτρονικό έγκλημα αλλά και έδωσε πλήθος πληροφοριών για την Europol, ο Αστυνόμος της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Γεώργιος Γερμανός .
Ήταν ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας αυτή η σύνδεση γιατί πραγματοποιήθηκε για 1η φορά και κατ’ εξαίρεση για το σχολείο μας, γεγονός που μας καθιστά ευγνώμονες τόσο απέναντι στον κ. Γερμανό,
όσο και απέναντι στον κ. Γούσια, ο οποίος προνόησε για το εγχείρημα και το υλοποίησε.
Ακόμα μια ξεχωριστού ενδιαφέροντος δράση πραγματοποιήθηκε σε χώρο του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας και φυσικά θα υπάρξει και συνέχεια, γιατί οι μαθητές μας με βιωματικές δράσεις και ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες μόνο κερδισμένοι βγαίνουν.1674653016264 1674653016258 1674653016253

Ακραία καιρικά φαινόμενα – Πλημμύρες και επιπτώσεις στη ζωή μας

Δεκ 202214

Στις 14 Δεκεμβρίου 2022 ομάδα μαθητριών και μαθητών της Α΄τάξης  του 5ο Γυμνασίου Καρδίτσας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Μουζακίου.

Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο  του μαθήματος ” Εργαστήριο Δεξιοτήτων “.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο ΚΠΕ Μουζακίου οι μαθητές παρακολούθησαν μονοήμερο πρόγραμμα του ΚΠΕ με θέμα την κλιματική αλλαγή – πλημμύρες. Η φιλοξενία των μαθητών μας από το προσωπικό του Κ.Π.Ε. ήταν άριστη και οι υπεύθυνοι του προγράμματος σχεδίασαν ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών.

Στη συνέχεια ακολούθησε επίσκεψη στην υπερσύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης νερού “ΘΕΟΝΗ”, με έδρα το χωριό Βατσουνιά, στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά πως λειτουργεί μια σύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης νερού.

Τέλος οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να νιώσουν τη χαρά των Χριστουγέννων με την επίσκεψή τους στο μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, τον Μύλο των Ξωτικών στα Τρίκαλα.

Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ευχαριστούν θερμά τους υπευθύνους του Κ.Π.Ε. Μουζακίου και το εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού “ΘΕΟΝΗ”.

IMG 20221214 090501 IMG 20221214 090528  IMG 20221214 121421 IMG 20221214 124120

5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας: Πραγματοποίηση Δειγματικής διδασκαλίας

Δεκ 202213

2022 12 13

 

Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας, φιλόλογος κ. Αλεξίου Βασίλειος σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου, πραγματοποίησε την Τρίτη 13 Δεκέμβριου 2022 δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β’ Γυμνασίου. Ο τίτλος της Δειγματικής Διδασκαλίας ήταν: «α. Φωνή και Συζυγία Ρήματος και β. Πρώτες συζητήσεις για την έννοια ΦΙΛΙΑ», (3η Θεματική Ενότητα).

 

Προσκλήθηκαν και παραβρέθηκαν τα παρακάτω στελέχη της Εκπαίδευσης:

  1. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας
  2. ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καρδίτσας
  3. ΒΡΑΖΑΛΗ ΧΑΡΑ, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καρδίτσας

 

  1. ΚΑΝΔΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας
  2. ΚΑΤΣΙΚΗ ΣΟΦΙΑ, Υποδιευθύντρια 5ουΓυμνασίου Καρδίτσας
  3. ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΗ, Ενδοσχολική Συντονίστρια του 2ου ΓΕΛ Καρδίτσας
  4. ΖΑΡΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΠΑΠΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, Εκπαιδευτικοί ΠΕ02, 5ου Γυμνασίου
  5. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΡΟΠΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, Εκπαιδευτικοί ΠΕ02, 2ου Γυμνασίου

Με το πέρας της δειγματικής ακολούθησε συζήτηση και εποικοδομητική κριτική επί της διδασκαλίας.

2022 12 132022 12 13

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΕΡΙΚΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΚΛΕΙΨΗΣ 25/10/2022

Οκτ 202226

Οι μαθητές μας με την βοήθεια του ΕΚΦΕ Καρδίτσας και της καθηγήτριας Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας, παρατήρησαν στο προαύλιο του σχολείου μας την μερική έκλειψη του Ηλίου που έλαβε χώρα από τις 12:30 έως τις 13:30 με απλά υλικά και ένα μονοκυαλο . Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το φαινόμενο, έκαναν παιχνίδια με τις σκιές και έλυσαν τις απορίες τους. Η επόμενη ηλιακή έκλειψη θα είναι ορατή από τη χώρα μας το 2027…

1666771188668 1666771188677 1666771188684 1666771188691

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Φεβ 202225
Στη διάρκεια των τελευταίων ετών, διαπιστώνουμε, ότι οι γονείς έχουν πλέον πολύ πιο έντονη την ανάγκη να ενημερωθούν – εκπαιδευτούν σε θέματα με τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι.
Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσεως  “Συνεργατική διάθεση μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών. – Ενεργός συμμετοχή και συνεχής παρουσία των γονέων στο σχολείο”,  που πραγματοποιείται από ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου μας τη φετινή χρονιά, εντάσσεται και η ενέργεια  πρότασης συμμετοχής γονέων και κηδεμόνων σε  επιμορφωτικό σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης και το οποίο αφορά σε ζητήματα χειρισμού δύσκολων καταστάσεων αλλά και σε τεχνικές επικοινωνίας ανάμεσα στους γονείς/κηδεμόνες και τα παιδιά τους.
Για την εγγραφή και περισσότερη ενημέρωση, επικοινωνήστε με το Κέντρο Πρόληψης.
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 9:00 π.μ. – 1:30 μ.μ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: κα Αλογάριαστου Βούλα
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 24410 76304
Το σεμινάριο είναι δωρεάν ( 6 δίωρες συναντήσεις – μία κάθε εβδομάδα, κάθε Δευτέρα 17:00 – 19:00 )
Περίοδος εγγραφών από 28/2/22 έως 4/3/22

ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Φεβ 202224

 

Στο πλαίσιο της Αξιολόγησης της  Σχολικής Μονάδας, την Δευτέρα 21/2/22 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας, δειγματική διδασκαλία από τη φιλόλογο του σχολείου κα. Χριστίνα Ζάρρα στο μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας της Α΄Γυμνασίου. Παρευρέθηκε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κ. Νίκος Διαμαντής, ο διευθυντής του σχολείου κ. Κώστας Κανδύλας, η υποδιευθύντρια κ.  Σοφία Κατσίκη   και οι φιλόλογοι  του σχολείου.

Εκπονήθηκε από την εκπαιδευτικό κα. Χριστίνα Ζάρρα σενάριο μαθήματος πάνω στην ενότητα Σπάρτη, εγκεκριμένο και αξιολογημένο από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου με χρήση της e-me. Δόθηκε υλικό στην   e-class στους μαθητές του Α3 προς επεξεργασία , που περιλάμβανε τις ταινίες “300” και “ Σπάρτακος”,  2 βίντεο σχετικά με τη δημιουργία του σπαρτιατικού κράτους, την καθημερινότητα των Σπαρτιατών και την αγωγή των νέων καθώς και επαναληπτικά φύλλα εργασίας . Οι μαθητές είχαν ικανό χρόνο στην διάθεσή τους να μελετήσουν το υλικό, να το δουλέψουν και να εντοπίσουν τις απορίες τους, οι οποίες στη συνέχεια παρουσιάστηκαν στην τάξη. Στην τάξη έγινε βιντεοπροβολή, δόθηκαν επιπλέον πληροφορίες από την καθηγήτρια και επακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Στη συνέχεια οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας και ένα σταυρόλεξο για να αξιολογηθούν.  Επίσης κλήθηκαν να γράψουν  παράγραφο με θεματική πρόταση¨ Θα ήθελα/δεν θα ήθελα να ζω στην αρχαία Σπάρτη γιατί……¨  αφού χωρίστηκαν σε 2  ομάδες.  Η προθυμία των μαθητών να αξιοποιήσουν το προς μελέτη υλικό και η επιμέλειά τους αποτυπώθηκε στο φύλλο αξιολόγησης που συμπλήρωσαν  αλλά και στην έντονη συμμετοχικότητά τους στη συζήτηση που ακολούθησε.

Χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα μέσα (διαδίκτυο, προβολές, χάρτες, ψηφιακά βιβλία, πολυτροπικά κείμενα, Η/Υ, e- class….) και μέθοδοι της σύγχρονης παιδαγωγικής (μικτή μάθηση, ανεστραμμένη τάξη, μέθοδος σάντουιτς ΣΑΣ, ομαδοσυνεργατική μέθοδος). Η διάρκεια του εγχειρήματος ήταν συνολικά 3 ώρες σύγχρονα και ασύγχρονα και αξιολόγηση.

Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση μεταξύ των καθηγητών που παρευρέθησαν και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και υπήρξαν τοποθετήσεις σχετικά με τις νέες μεθόδους διδασκαλίας και τις τάσεις που θα επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον.

Οι μαθητές έδειξαν ενθουσιασμό και προθυμία να εργαστούν για την επιτυχία του εγχειρήματος, ενώ ανυπομονούσαν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Συγχαίρουμε λοιπόν όλους τους μαθητές του Α3 του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας και ευχόμαστε πάντα τέτοιες και ακόμα καλύτερες προσπάθειες!!!ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 1 ΔΙΔ 3ΔΙΔ 2

ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Φεβ 202222

ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

 

Στο πλαίσιο της Αξιολόγησης της  Σχολικής Μονάδας, την Δευτέρα 21/2/22 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας, δειγματική διδασκαλία από τη φιλόλογο του σχολείου κα. Χριστίνα Ζάρρα στο μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας της Α΄Γυμνασίου. Παρευρέθηκε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κ. Νίκος Διαμαντής, ο διευθυντής του σχολείου κ. Κώστας Κανδύλας, η υποδιευθύντρια κ.  Σοφία Κατσίκη   και οι φιλόλογοι  του σχολείου.

Εκπονήθηκε από την εκπαιδευτικό κα. Χριστίνα Ζάρρα σενάριο μαθήματος πάνω στην ενότητα Σπάρτη, εγκεκριμένο και αξιολογημένο από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου με χρήση της e-me. Δόθηκε υλικό στην e-classστους μαθητές του Α3 προς επεξεργασία , που περιλάμβανε τις ταινίες “300” και “ Σπάρτακος”,  2 βίντεο σχετικά με τη δημιουργία του σπαρτιατικού κράτους, την καθημερινότητα των Σπαρτιατών και την αγωγή των νέων καθώς και επαναληπτικά φύλλα εργασίας . Οι μαθητές είχαν ικανό χρόνο στην διάθεσή τους να μελετήσουν το υλικό,να το δουλέψουν και να εντοπίσουν τις απορίες τους, οι οποίες στη συνέχεια παρουσιάστηκαν στην τάξη. Στην τάξη έγινε βιντεοπροβολή, δόθηκαν επιπλέον πληροφορίες από την καθηγήτρια και επακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Στη συνέχεια οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας και ένα σταυρόλεξο για να αξιολογηθούν. Επίσης κλήθηκαν να γράψουν παράγραφο με θεματική πρόταση¨ Θα ήθελα/δεν θα ήθελα να ζω στην αρχαία Σπάρτη γιατί……¨  αφού χωρίστηκαν σε 2  ομάδες. Η προθυμία των μαθητών να αξιοποιήσουν το προς μελέτη υλικό και η επιμέλειά τους αποτυπώθηκε στο φύλλο αξιολόγησης που συμπλήρωσαν  αλλά και στην έντονη συμμετοχικότητά τους στη συζήτηση που ακολούθησε.

Χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα μέσα (διαδίκτυο, προβολές, χάρτες, ψηφιακά βιβλία, πολυτροπικά κείμενα, Η/Υ,e-class….) και μέθοδοι της σύγχρονης παιδαγωγικής (μικτή μάθηση, ανεστραμμένη τάξη, μέθοδος σάντουιτς ΣΑΣ, ομαδοσυνεργατική μέθοδος). Η διάρκεια του εγχειρήματος ήταν συνολικά 3 ώρες σύγχρονα και ασύγχρονα και αξιολόγηση.

Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση μεταξύ των καθηγητών που παρευρέθησαν και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και υπήρξαν τοποθετήσεις σχετικά με τις νέες μεθόδους διδασκαλίας και τις τάσεις που θα επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον.

Οι μαθητές έδειξαν ενθουσιασμό και προθυμία να εργαστούν για την επιτυχία του εγχειρήματος, ενώ ανυπομονούσαν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Συγχαίρουμε λοιπόν όλους τους μαθητές του Α3 του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας και ευχόμαστε πάντα τέτοιες και ακόμα καλύτερες προσπάθειες!!!

164547230959616454723096201645472309613

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Ιστορικό

 

 

 

DSC08255

DSC03568

DSC08243

 

 



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων