Χωρίς κατηγορία
Υποβολή αίτησης για εισαγωγή μαθητών/τριών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2023-2024.
Σε συνέχεια της αρ. πρωτ. 25345/Θ2/6-3-2023 εγκυκλίου του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων, σας γνωρίζουμε ότι η αίτηση για εισαγωγή σε εκκλησιαστικά σχολεία για το σχολικό έτος 2023-2024 υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) χωρίς να απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του γονέα/κηδεμόνα ή τρίτου εξουσιοδοτημένου ατόμου στην/στις σχολικές μονάδες επιλογής. Για την υποβολή της αίτησης ακολουθείται η διαδρομή: Αρχική / Εκπαίδευση / Εγγραφή σε σχολείο / Εισαγωγή στα Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά σχολεία Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι από Παρασκευή 10.03.2023 και ώρα 14:00 έως και Δευτέρα 27.03.2023 και ώρα 14:00.
ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης που πραγματοποίησε το 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας με επικεφαλής τις εκπαιδευτικούς κ. Ζάρρα Χριστίνα ΠΕ02 και κ. Παππά Ευαγγελία ΠΕ02 στην Αθήνα επισκεφτήκαμε το ναό της δημοκρατίας , το ελληνικό κοινοβούλιο. Οι μαθητές βίωσαν την εμπειρία της ξενάγησης στους χώρους του και ενημερώθηκαν από τους αρμόδιους για τη λειτουργία του. Στο περιστύλιο της Βουλής μας υποδέχτηκαν μεταξύ άλλων και συνεργάτες του βουλευτού Καρδίτσας κ. Γιώργου Κωτσού. Μας κατέστησαν κοινωνούς των επιδιώξεων του βουλευτού μέσω του κοινοβουλευτικού έργου για θέματα που αφορούν το νομό μας. Αδράξαμε την ευκαιρία και θέσαμε στον κ. Κωτσό ένα από τα πάγια αιτήματα του σχολείου μας που αφορά τον εμπλουτισμό με συγγράμματα της νεοϊδρυθείσας βιβλιοθήκης μας. Ο κ. Κωτσός ως μέλος της διαρκούς επιτροπής της βιβλιοθήκης της Βουλής ανταποκρίθηκε άμεσα. Την Παρασκευή 3/2/2023 ο κ. Κωτσός επισκέφθηκε το σχολείο μας και ιδιοχείρως παρέδωσε στη διάθεση της μαθητικής κοινότητας αλλά και του συλλόγου των εκπαιδευτικών 101 τίτλους ιστορικών βιβλίων. Παράλληλα παρέδωσε μια σειρά από γκραβούρες και ενθύμια με σκοπό να διακοσμήσουν τη βιβλιοθήκη αλλά και τους χώρους του σχολείου.
Ο Διευθυντής του σχολείου μας του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας κ. Κανδύλας Κων/νος, ο σύλλογος των εκπαιδευτικών και η μαθητική κοινότητα εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον κ. Κωτσό για την ικανοποίηση ενός εκ των παγίων αιτημάτων μας. Ελπίζουμε την κίνηση του να μιμηθούν και άλλοι φορείς του νομού μας συμβάλλοντας έτσι στην αναβάθμιση και στον εκσυγχρονισμό του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου προς όφελος της μαθητικής κοινότητας.
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο και cyberbulling
Στο 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας την Τετάρτη 25/01/2023 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση με θέμα ” Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο και cyberbulling”.
Ακραία καιρικά φαινόμενα – Πλημμύρες και επιπτώσεις στη ζωή μας
Στις 14 Δεκεμβρίου 2022 ομάδα μαθητριών και μαθητών της Α΄τάξης του 5ο Γυμνασίου Καρδίτσας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Μουζακίου.
Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος ” Εργαστήριο Δεξιοτήτων “.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο ΚΠΕ Μουζακίου οι μαθητές παρακολούθησαν μονοήμερο πρόγραμμα του ΚΠΕ με θέμα την κλιματική αλλαγή – πλημμύρες. Η φιλοξενία των μαθητών μας από το προσωπικό του Κ.Π.Ε. ήταν άριστη και οι υπεύθυνοι του προγράμματος σχεδίασαν ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών.
Στη συνέχεια ακολούθησε επίσκεψη στην υπερσύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης νερού “ΘΕΟΝΗ”, με έδρα το χωριό Βατσουνιά, στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά πως λειτουργεί μια σύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης νερού.
Τέλος οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να νιώσουν τη χαρά των Χριστουγέννων με την επίσκεψή τους στο μεγαλύτερο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, τον Μύλο των Ξωτικών στα Τρίκαλα.
Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ευχαριστούν θερμά τους υπευθύνους του Κ.Π.Ε. Μουζακίου και το εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού “ΘΕΟΝΗ”.
5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας: Πραγματοποίηση Δειγματικής διδασκαλίας
Ο Ενδοσχολικός Συντονιστής του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας, φιλόλογος κ. Αλεξίου Βασίλειος σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου, πραγματοποίησε την Τρίτη 13 Δεκέμβριου 2022 δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β’ Γυμνασίου. Ο τίτλος της Δειγματικής Διδασκαλίας ήταν: «α. Φωνή και Συζυγία Ρήματος και β. Πρώτες συζητήσεις για την έννοια ΦΙΛΙΑ», (3η Θεματική Ενότητα).
Προσκλήθηκαν και παραβρέθηκαν τα παρακάτω στελέχη της Εκπαίδευσης:
- ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας
- ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καρδίτσας
- ΒΡΑΖΑΛΗ ΧΑΡΑ, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καρδίτσας
- ΚΑΝΔΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας
- ΚΑΤΣΙΚΗ ΣΟΦΙΑ, Υποδιευθύντρια 5ουΓυμνασίου Καρδίτσας
- ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΗ, Ενδοσχολική Συντονίστρια του 2ου ΓΕΛ Καρδίτσας
- ΖΑΡΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΠΑΠΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, Εκπαιδευτικοί ΠΕ02, 5ου Γυμνασίου
- ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΡΟΠΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, Εκπαιδευτικοί ΠΕ02, 2ου Γυμνασίου
Με το πέρας της δειγματικής ακολούθησε συζήτηση και εποικοδομητική κριτική επί της διδασκαλίας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΕΡΙΚΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΚΛΕΙΨΗΣ 25/10/2022
Οι μαθητές μας με την βοήθεια του ΕΚΦΕ Καρδίτσας και της καθηγήτριας Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας, παρατήρησαν στο προαύλιο του σχολείου μας την μερική έκλειψη του Ηλίου που έλαβε χώρα από τις 12:30 έως τις 13:30 με απλά υλικά και ένα μονοκυαλο . Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το φαινόμενο, έκαναν παιχνίδια με τις σκιές και έλυσαν τις απορίες τους. Η επόμενη ηλιακή έκλειψη θα είναι ορατή από τη χώρα μας το 2027…
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Στο πλαίσιο της Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, την Δευτέρα 21/2/22 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας, δειγματική διδασκαλία από τη φιλόλογο του σχολείου κα. Χριστίνα Ζάρρα στο μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας της Α΄Γυμνασίου. Παρευρέθηκε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κ. Νίκος Διαμαντής, ο διευθυντής του σχολείου κ. Κώστας Κανδύλας, η υποδιευθύντρια κ. Σοφία Κατσίκη και οι φιλόλογοι του σχολείου.
Εκπονήθηκε από την εκπαιδευτικό κα. Χριστίνα Ζάρρα σενάριο μαθήματος πάνω στην ενότητα Σπάρτη, εγκεκριμένο και αξιολογημένο από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου με χρήση της e-me. Δόθηκε υλικό στην e-class στους μαθητές του Α3 προς επεξεργασία , που περιλάμβανε τις ταινίες “300” και “ Σπάρτακος”, 2 βίντεο σχετικά με τη δημιουργία του σπαρτιατικού κράτους, την καθημερινότητα των Σπαρτιατών και την αγωγή των νέων καθώς και επαναληπτικά φύλλα εργασίας . Οι μαθητές είχαν ικανό χρόνο στην διάθεσή τους να μελετήσουν το υλικό, να το δουλέψουν και να εντοπίσουν τις απορίες τους, οι οποίες στη συνέχεια παρουσιάστηκαν στην τάξη. Στην τάξη έγινε βιντεοπροβολή, δόθηκαν επιπλέον πληροφορίες από την καθηγήτρια και επακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Στη συνέχεια οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας και ένα σταυρόλεξο για να αξιολογηθούν. Επίσης κλήθηκαν να γράψουν παράγραφο με θεματική πρόταση¨ Θα ήθελα/δεν θα ήθελα να ζω στην αρχαία Σπάρτη γιατί……¨ αφού χωρίστηκαν σε 2 ομάδες. Η προθυμία των μαθητών να αξιοποιήσουν το προς μελέτη υλικό και η επιμέλειά τους αποτυπώθηκε στο φύλλο αξιολόγησης που συμπλήρωσαν αλλά και στην έντονη συμμετοχικότητά τους στη συζήτηση που ακολούθησε.
Χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα μέσα (διαδίκτυο, προβολές, χάρτες, ψηφιακά βιβλία, πολυτροπικά κείμενα, Η/Υ, e- class….) και μέθοδοι της σύγχρονης παιδαγωγικής (μικτή μάθηση, ανεστραμμένη τάξη, μέθοδος σάντουιτς ΣΑΣ, ομαδοσυνεργατική μέθοδος). Η διάρκεια του εγχειρήματος ήταν συνολικά 3 ώρες σύγχρονα και ασύγχρονα και αξιολόγηση.
Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση μεταξύ των καθηγητών που παρευρέθησαν και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και υπήρξαν τοποθετήσεις σχετικά με τις νέες μεθόδους διδασκαλίας και τις τάσεις που θα επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον.
Οι μαθητές έδειξαν ενθουσιασμό και προθυμία να εργαστούν για την επιτυχία του εγχειρήματος, ενώ ανυπομονούσαν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Συγχαίρουμε λοιπόν όλους τους μαθητές του Α3 του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας και ευχόμαστε πάντα τέτοιες και ακόμα καλύτερες προσπάθειες!!!


ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Στο πλαίσιο της Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, την Δευτέρα 21/2/22 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας, δειγματική διδασκαλία από τη φιλόλογο του σχολείου κα. Χριστίνα Ζάρρα στο μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας της Α΄Γυμνασίου. Παρευρέθηκε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου κ. Νίκος Διαμαντής, ο διευθυντής του σχολείου κ. Κώστας Κανδύλας, η υποδιευθύντρια κ. Σοφία Κατσίκη και οι φιλόλογοι του σχολείου.
Εκπονήθηκε από την εκπαιδευτικό κα. Χριστίνα Ζάρρα σενάριο μαθήματος πάνω στην ενότητα Σπάρτη, εγκεκριμένο και αξιολογημένο από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου με χρήση της e-me. Δόθηκε υλικό στην e-classστους μαθητές του Α3 προς επεξεργασία , που περιλάμβανε τις ταινίες “300” και “ Σπάρτακος”, 2 βίντεο σχετικά με τη δημιουργία του σπαρτιατικού κράτους, την καθημερινότητα των Σπαρτιατών και την αγωγή των νέων καθώς και επαναληπτικά φύλλα εργασίας . Οι μαθητές είχαν ικανό χρόνο στην διάθεσή τους να μελετήσουν το υλικό,να το δουλέψουν και να εντοπίσουν τις απορίες τους, οι οποίες στη συνέχεια παρουσιάστηκαν στην τάξη. Στην τάξη έγινε βιντεοπροβολή, δόθηκαν επιπλέον πληροφορίες από την καθηγήτρια και επακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Στη συνέχεια οι μαθητές συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας και ένα σταυρόλεξο για να αξιολογηθούν. Επίσης κλήθηκαν να γράψουν παράγραφο με θεματική πρόταση¨ Θα ήθελα/δεν θα ήθελα να ζω στην αρχαία Σπάρτη γιατί……¨ αφού χωρίστηκαν σε 2 ομάδες. Η προθυμία των μαθητών να αξιοποιήσουν το προς μελέτη υλικό και η επιμέλειά τους αποτυπώθηκε στο φύλλο αξιολόγησης που συμπλήρωσαν αλλά και στην έντονη συμμετοχικότητά τους στη συζήτηση που ακολούθησε.
Χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα μέσα (διαδίκτυο, προβολές, χάρτες, ψηφιακά βιβλία, πολυτροπικά κείμενα, Η/Υ,e-class….) και μέθοδοι της σύγχρονης παιδαγωγικής (μικτή μάθηση, ανεστραμμένη τάξη, μέθοδος σάντουιτς ΣΑΣ, ομαδοσυνεργατική μέθοδος). Η διάρκεια του εγχειρήματος ήταν συνολικά 3 ώρες σύγχρονα και ασύγχρονα και αξιολόγηση.
Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση μεταξύ των καθηγητών που παρευρέθησαν και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και υπήρξαν τοποθετήσεις σχετικά με τις νέες μεθόδους διδασκαλίας και τις τάσεις που θα επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον.
Οι μαθητές έδειξαν ενθουσιασμό και προθυμία να εργαστούν για την επιτυχία του εγχειρήματος, ενώ ανυπομονούσαν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Συγχαίρουμε λοιπόν όλους τους μαθητές του Α3 του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας και ευχόμαστε πάντα τέτοιες και ακόμα καλύτερες προσπάθειες!!!
- Eυρωπαϊκά προγράμματα erasmus+
- Αθλητικές Εκδηλώσεις
- Γονείς
- Διαγωνισμοί – Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εκδρομές – Επισκέψεις
- Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Ελεύθερο Βήμα
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Επικοινωνία
- Εργασίες μαθητών
- Η πόλη μας
- Νέα – Ανακοινώσεις
- Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Σχολικές γιορτές
- Το σχολείο μας
- Χρήσιμοι σύνδεσμοι
- Χωρίς κατηγορία
- Ωράριο Λειτουργίας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα





























