Επίσκεψη της Γ’ Γυμνασίου στη Βουλή των Ελλήνων

Απρ 202624

 

0 02 05 3632b4e9e19c6ffab9f0507116f4e6dd0b4ebb7a4a64a0143e0be4c3765773e1 b3340cc598969e8c

Την Πέμπτη (23/04) οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα, η οποία συνδύασε πολιτιστική εμπειρία και βιωματική μάθηση.
Πρώτος προορισμός ήταν το Ίδρυμα Σταύρου Νιάρχου, όπου οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του και εντυπωσιάστηκαν από τη σύγχρονη αρχιτεκτονική και τη μοναδική αίσθηση που αποπνέει το πάρκο. Η εμπειρία αυτή τους ενθουσίασε, καθώς το περιβάλλον δεν θύμιζε σε τίποτα την κλασική εικόνα της Αθήνας.
Στη συνέχεια, η ομάδα επισκέφθηκε τη Βουλή των Ελλήνων, όπου πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στους χώρους της. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τον ιστορικό ρόλο της Βουλής και τη λειτουργία των κοινοβουλευτικών θεσμών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η παρακολούθηση της συνεδρίασης από τα θεωρεία, όπου οι μαθητές παρατήρησαν τη συζήτηση που είχαν οι κοινοβουλευτικές ομάδες και ενθουσιάστηκαν από την αμεσότητα και τη ζωντάνια της δημοκρατικής διαδικασίας.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές να συνδυάσουν μάθηση και βιωματική εμπειρία, ενισχύοντας τη γνώση τους για τον πολιτισμό, την ιστορία και τη λειτουργία των θεσμών της χώρας.

0 02 05 94ec7fd4f4544a0ad758b2f117ff13f933e1624b549886c8a9a548c58808c081 88033878997d8bed 0 02 05 67f3c01d2f31c5bc284411cc49189e053f09d23299474c46ccbadc45c010013a 8e1b75b955cebcc4 0 02 05 364840c172b16a086bedadca5728d2b538f392e5a95717581388e5a65c0ae242 9a76b0989c4c1f

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Απρίλιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Ιστορικό

 

 

 

DSC08255

DSC03568

DSC08243

 

 



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων