Χωρίς κατηγορία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση από εκπαιδευτές–διασώστες του ΕΚΑΒ Καρδίτσας, σε θέματα ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ – ΚΑΡΠΑ – AED για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Η επιμόρφωση έγινε μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος,
Οι διασώστες εκπαίδευσαν τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με τη χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή και ενημέρωσαν για τα σημεία διάθεσης απινιδωτών στην πόλη της Καρδίτσας. Δόθηκε έμφαση στην αντιμετώπιση πνιγμονής από ξένο σώμα ενηλίκων και μικρών παιδιών, στην παροχή πρώτων βοηθειών και στη θέση ασφαλείας.
Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης έγινε πρακτική εξάσκηση με προπλάσματα διαδραστικής εκπαίδευσης τα οποία διατέθηκαν από τους εκπαιδευτές. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση σε θέματα που αφορούσαν την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, όπως καρδιακή προσβολή και λιποθυμικά επεισόδια.

Παρουσίαση του προγράμματος erasmus+ KA220 ” Energy Transition Action Day” σε ευρωπαίους εταίρους
Στις 11 Μαρτίου 2024, κατά την υποδοχή των εταίρων μας (10 καθηγητές και 30 μαθητές) από τη Πολωνία, την Πορτογαλία, την Κροατία, την Τουρκία και την Ρουμανία του ευρωπαϊκού προγράμματος erasmus+ ” Act eco-locally to change into eco-globally”. μας δόθηκε η ευκαιρία παράλληλα με τις εργασίες της υποδοχής να παρουσιάσουμε τις δράσεις και τα ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιούνται φέτος στο σχολείο μας.
Συγκριμένα, έγινε παρουσίαση του προγράμματος erasmus+ KA220 ” Energy Transition Action Day”, ενημέρωση για τους στόχους, την πρόοδο των εργασιών και την νέα ιστοσελίδα του προγράμματος που είναι ήδη διαθέσιμη!
Το 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας στο Open days των Σχολών της ΔΥΠΑ

Οι μαθητές της Γ’ τάξης του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας επισκέφθηκαν την Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024 την ΕΠΑΣ Καρδίτσας στο πλαίσιο του θεσμού «Open days των Σχολών της ΔΥΠΑ».
Μαθητές και συνοδοί εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για τις σχολές και τις ειδικότητες της ΔΥΠΑ, συζήτησαν και έλυσαν τις απορίες τους για την πορεία των μαθητών μετά το Γυμνάσιο, αλλά και πώς μπορούν να χτίσουν το μέλλον τους στη συνέχεια.
Σε έναν ιδιαίτερα φιλόξενο χώρο ξεναγήθηκαν στα περίπτερα και στα εργαστήρια. Παρακολούθησαν παρουσιάσεις όπου γνώση και απόλαυση συνδυάστηκαν με έναν ξεχωριστό τρόπο!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ


Περιβαλλοντικός όμιλος “ECOLOGY CLUB” στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος “Act eco-locally to change into eco-globally”
Ιανουάριος 2024, 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας
Το σχολείο μας δημιούργησε περιβαλλοντικό όμιλο “ECOLOGY CLUB” στο πλαίσιο του
ευρωπαϊκού προγράμματος “Act eco-locally to change into eco-globally”. που θα διεξάγει δραστηριότητες από τον Ιανουάριο του 2024 έως τον Ιούνιο του 2024.
Ο περιβαλλοντικός όμιλος δημιουργείται με σκοπό την ευαισθητοποίηση των
μαθητών σχετικά με τα θέματα της βιωσιμότητας και του περιβάλλοντος, καθώς και
την ενεργή συμμετοχή τους σε δράσεις που θα προάγουν την οικολογική
ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους.
Επιμέρους στόχοι είναι οι μαθητές:
– να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου και ποια
προβλήματα δημιουργούμε εμείς οι άνθρωποι κυρίως με τις καταναλωτικές μας
συνήθειες
– να γνωρίσουν το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής
– να κατανοήσουν τις περιβαλλοντικές συνέπειες που προκαλούνται από την
κλιματική αλλαγή και την υπερθέρμανση του πλανήτη
– να κατανοήσουν με βιωματικό τρόπο, τι είναι η ενέργεια καθώς και να γνωρίσουν
τους διαφορετικούς τύπους της (ανανεώσιμες-μη ανανεώσιμες) και τις διαδικασίες
μετασχηματισμού της.
Οι πρώτες δραστηριότητες του “ECOLOGY CLUB” είναι η συμμετοχή των μαθητών στη δημιουργία συνεργατικού ποιήματος από ακροστιχίδα με το όνομα του προγράμματος “Act eco-locally to change eco-globally” και η δημιουργία συνεργατικού ημερολόγιου για το 2024 με πληροφορίες για το θέμα των οικολογικών εργαστηρίων που θα πραγματοποιηθούν στις συμμετέχουσες χώρες.
Πολύ δημιουργική και ενδιαφέρουσα όμως και η «πράσινη διακόσμηση» του τοίχου του σχολείου!!!
Διδακτική επίσκεψη 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας στα Τρίκαλα
Το 5ο Γυμνάσιο Καρδίτσας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στην πόλη των Τρικάλων. Η Γ’ τάξη του σχολείου και οι συνοδοί καθηγητές Χριστίνα Ζάρρα, Ευαγγελία Παππά, Κων/νος Αθανασίου και Νικόλαος Τσίτος επισκέφθηκαν σημεία εξαιρετικού εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος της γειτονικής μας πόλης.
Αρχικά στα πλαίσια του επαγγελματικού προσανατολισμού,οι μαθητές της Γ Γυμνασίου επισκέφθηκαν τη ΣΜΥ (Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών) του νομού Τρικάλων και ενημερώθηκαν διεξοδικά από τους υπευθύνους για τις στρατιωτικές σχολές. Πρόκειται για μια ανώτερη στρατιωτική σχολή 3ετούς φοιτήσεως. Βασική της δραστηριότητα είναι η εκπαίδευση η οποία έχει ως αντικείμενο την στρατιωτική επιστήμη και διεξάγεται με κύριο σκοπό τη μάθηση και τη γνώση. Υπήρξε ξενάγηση στο στρατιωτικό μουσείο που βρίσκεται εντός της σχολής και πραγματοποιήθηκε περιήγηση στους κοιτώνες και τους χώρους αναψυχής των σπουδαστών της ΣΜΥ.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Κέντρο Έρευνας- Μουσείο Τσιτσάνη όπου λειτουργεί στον επάνω χώρο των παλιών φυλακών Τρικάλων και είναι αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του μεγάλου Έλληνα συνθέτη και στιχουργού. Στο ισόγειο του ιστορικού κτιρίου βρίσκεται το Δίδυμο Οθωμανικό Λουτρό και αποτελεί σημείο εξαιρετικού ενδιαφέροντος.
Με την επίσκεψη σε αυτά τα τοπόσημα των Τρικάλων οι μαθητές ενημερώθηκαν για σημαντικές πτυχές της σύγχρονης πολιτικής, στρατιωτικής και πολιτιστικής ιστορίας και ανακάλυψαν τομείς που δεν ήξεραν ή δεν γνώριζαν επαρκώς.
Η ξενάγηση στο κέντρο της πόλης και η απόλαυση του αστικού τοπίου που αναδεικνύεται από τον μαγευτικό Ληθαίο ποταμό, χάρισαν μια όμορφη μέρα στους μαθητές του σχολείου μας και τους γέμισαν με εντυπωσιακές εικόνες.
Υποβολή αιτήσεων για Ενισχυτική Διδασκαλία σχολ. έτους 2023-2024
Η ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου αφορά τα μαθήματα :
- Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
- Μαθηματικά,
- Φυσική,
- Χημεία,
- Αγγλικά.
Οι ενδιαφερόμενοι γονείς παρακαλούνται να συμπληρώσουν την παρακάτω υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο e-mail του σχολείου
(mail@5gym-kardits.kar.sch.gr)
μέχρι την Τετάρτη 15/11/2023.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ 28/9/2023
Ο επίσημος αγιασμός του 5ου Γυμνασίου Καρδίτσας, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024
θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28/9/2023 και ώρα 08:30’.
Ο αγιασμός έχει προγραμματιστεί να γίνει από κοινού με τα συστεγαζόμενα σχολεία (2ο Γυμνάσιο και 2ο ΓΕΛ).
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο από τις 08:15’.
Μετά τον αγιασμό θα χορηγηθούν στους μαθητές τα σχολικά βιβλία κατά τάξη και τμήμα.
Στη συνέχεια θα υλοποιηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα.
Τα ανωτέρω θα ισχύσουν εφόσον δεν υπάρξουν αντίθετες οδηγίες από τις Αρχές, σχετικά με την Πολιτική Προστασία και την ασφάλεια.
Στην περίπτωση αυτή οι οδηγίες των Αρχών υπερισχύουν.
- Eυρωπαϊκά προγράμματα erasmus+
- Αθλητικές Εκδηλώσεις
- Γονείς
- Διαγωνισμοί – Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εκδρομές – Επισκέψεις
- Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Ελεύθερο Βήμα
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Επικοινωνία
- Εργασίες μαθητών
- Η πόλη μας
- Νέα – Ανακοινώσεις
- Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Σχολικές γιορτές
- Το σχολείο μας
- Χρήσιμοι σύνδεσμοι
- Χωρίς κατηγορία
- Ωράριο Λειτουργίας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα













