Εθελοντική δράση: Συλλογή Καπακιών

 

Το νηπιαγωγείο μας με παρότρυνση των εκπαιδευτικών και κεντρικό σύνθημα: “Μη ξεχνάς….το καπάκι να κρατάς”, ξεκινάμε με τους μαθητές μας τη εθελοντική δράση συγκέντρωσης καπακιών.

images 4

Στο πλαίσιο δικτύωσης σχολικών μονάδων το 4ο Νηπιαγωγείο Λάρισας συνεργάζεται με το 47ο Νηπιαγωγείο και το 50ο Νηπιαγωγείο Λάρισας για την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.

Η δράση αυτή αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα κοινωνικής ευαισθητοποίησης και αλληλεγγύης. Τα παιδιά, μέσα από τη συλλογή των καπακιών, κατανοούν τη σημασία της ανακύκλωσης, της προσφοράς και της ομαδικής προσπάθειας. Είναι μια ευκαιρία να αποδείξουμε όλοι μαζί πως ακόμη και μια μικρή κίνηση μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο.

Τα καπάκια που θα συλλεχθούν θα προσφερθούν στο ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ – ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ & ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ.

Καλούμε όλους τους μαθητές μας, τους γονείς και τους φίλους του σχολείου μας να συμμετέχουν ενεργά στη συγκέντρωση των καπακιών. Κάθε καπάκι μετράει και συμβάλλει σε έναν κοινό σκοπό! Ας δώσουμε την ευκαιρία σε συνανθρώπους μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα μέσα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής!

1756968667057blob

 

Σχέδιο Δράσης: “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό Σχολείο”

 

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό Σχολείο” τα νήπια συνάντησαν τα παιδιά της Α΄τάξης στο χώρο του γυμναστηρίου του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου και “γυμνάστηκαν”.

Με τη συμβολή της γυμνάστριας κας Μπακάλμπασης, η οποία οργάνωσε όμορφες δραστηριότητες, τα παιδιά έγιναν ομάδες και συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό σε κινητικά παιχνίδια και γυμναστικές ασκήσεις

Ευχαριστούμε πολύ τη γυμνάστρια και  διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου, κα. Ελένη Μπακάλμπαση.

eikona Viber 2025 11 09 21 29 12 365eikona Viber 2025 11 09 21 29 11 945eikona Viber 2025 11 09 21 29 11 877eikona Viber 2025 11 09 21 29 11 802

Δράση Αστρονομίας στην Αυλή του Σχολείου

 

Οι μαθητές μας σήμερα συμμετείχαν σε μια βιωματική διδακτική και διασκεδαστική εμπειρία, με θέμα: “Το Πλανητάριο έρχεται στη αυλή του Σχολείου”, από το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο Planetarium Οn Τhe Go.

Παρακολούθησαν ψηφιακή παράσταση σε ημισφαιρική οθόνη πλήρους θόλου (360°) με τίτλο: “Περιπέτεια στο Φεγγάρι – Κιτς η Γάτα”

Τα παιδιά με την καθοδήγηση έμπειρου αστρονόμου συζήτησαν για θέματα αστρονομίας και είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν έναν πραγματικό μετεωρίτη.

Ακολούθησε ζωντανή παρατήρηση με τηλεσκόπιο ηλιακών κηλίδων στη φωτόσφαιρα του Ήλιου.

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενή προσφορά να καλύψει το κόστος της δράσης!

 IMG 20251104 092809IMG 20251104 092321IMG 20251104 092027IMG 20251104 092920IMG 20251104 092700IMG 20251104 195359IMG 20251104 195707IMG 20251104 095532

“ΑΓΙΑΣΜΟΣ”

images 1agiasmos

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 8:30, στο προαύλιο χώρο του σχολείου.

Μετά τον Αγιασμό θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση σχετικά με λειτουργικά θέματα του νηπιαγωγείου (ωράριο, φαγητό κ.ά.).

Σας περιμένουμε όλους και ευχόμαστε να ξεκινήσουμε μαζί, με χαμόγελα και καλή διάθεση, μια όμορφη και δημιουργική νέα σχολική χρονιά!!!

Η Προϊσταμένη

Κανελλιά Μαρία

Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση!!

Με χαμόγελα, συγκίνηση και πολύ κέφι, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Λάρισας και του 47ου Νηπιαγωγείου Λάρισας αποχαιρέτησε τα παιδιά των δύο νηπιαγωγείων που ολοκλήρωσαν φέτος την σχολική τους εκπαίδευση με επαίνους και καπέλα αποφοίτησης αλλά και τα προνήπια που αρχίζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, σε μια πανέμορφη γιορτή που διοργανώθηκε την Τρίτη 10 Ιουνίου.

giorti 11giorti 41

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, χάρη στην ανεκτίμητη συμβολή των γονέων. Οι γονείς, με την αστείρευτη αγάπη και διάθεσή τους, συνεργάστηκαν άψογα με το εκπαιδευτικό προσωπικό και δημιούργησαν έναν υπέροχο μπουφέ.

giorti 51giorti 71giorti 101giorti 31 1giorti 141giorti 1611giorti 2111giorti 2211giorti 2311giorti 3311

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά μας, τους μικρούς πρωταγωνιστές αυτής της γιορτής, για τα όμορφα χρόνια που περάσαμε μαζί. Ευχόμαστε ολόψυχα στα νήπια καλή πρόοδο στη νέα τους σχολική ζωή και να θυμούνται πάντα με αγάπη το 4ο Νηπιαγωγείο Λάρισας!

Ευχαριστούμε επίσης, για μια ακόμη φορά, τους αγαπημένους μας γονείς για την πολύτιμη βοήθεια, την αμέριστη υποστήριξη και την ενεργό συμμετοχή τους σε κάθε δράση του σχολείου.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!

Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Γιορτάσαμε την ιδιαίτερη μέρα,2 Απριλίου, με έναν τρόπο γεμάτο

συναισθήματα και δημιουργικότητα, που συνδύαζε την αγάπη για

τα βιβλία με τη χαρά της επιστροφής  μαθήτριας προηγούμενων

χρόνων  στο νηπιαγωγείο μας.

Για να τιμήσουμε την ημέρα καλέσαμε και υποδεχτήκαμε μια παλιά

μας μαθήτρια που πηγαίνει δημοτικό.  Η Αναστασία η οποία πάει

στην έκτη δημοτικού, ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό στην

πρόσκλησή μας και ήρθε στο νηπιαγωγείο για να μοιραστεί με

τους μικρούς μας μαθητές ένα αγαπημένο βιβλίο, «το πασχαλινό

καλάθι». Η συγκίνηση ήταν μεγάλη, βλέποντας το παιδί να

επιστρέφει στο νηπιαγωγείο, γεμάτο χαρά και ενθουσιασμό, και να

συμμετέχει ξανά σε αυτήν τη γιορτή του βιβλίου.

Η επίσκεψη της αποτέλεσε μία εξαιρετική ευκαιρία για τους

μικρούς μας μαθητές να ακούσουν και να απολαύσουν την ιστορία

που τους διάβασε, εμπλουτίζοντας τη φαντασία τους και

προάγοντας την αγάπη για το διάβασμα. Επίσης είχε την ευκαιρία

να μιλήσει στα νήπια για τη καθημερινότητα της στο δημοτικό, να

τους περιγράψει τις υποχρεώσεις της και τα μαθήματα που  έχουν

εκεί και τους εξήγησε τις διαφορετικές ρουτίνες που έχουν εκεί .

 Η μέρα αυτή ήταν γεμάτη ευχάριστες στιγμές, καθώς οι μαθητές

του νηπιαγωγείου υποδέχτηκαν τη μεγαλύτερη φίλη τους με

χαμόγελα και την προσέφεραν χειροποίητη κάρτα ως ένδειξη

ευγνωμοσύνης και εκτίμησης.

Το νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος σε μια δράση φιλαναγνωσίας

«ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ», που οργάνωσε η ομάδα «Νηπιαγωγοί εν

δράσει» κατά την οποία φίλη μας Αναστασία διάβασε το παραμύθι

την ίδια ώρα με πάρα πολλά άλλα νηπιαγωγεία. Δημιουργήσαμε

μια αφίσα με τα παιδιά όπου την ανεβάσαμε σε ένα συνεργατικό

padlet.

Μετάβαση στο padlet.com

20250506 21384020250506 21390220250506 21391720250506 213931

¨Ο δράκος που έφαγε τα βιβλία¨.

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης Φιλαναγνωσίας το σχολείο μας συνεργάστηκε με το Πολιτιστικό Κέντρο Εκπαιδευτικών Λάρισας-ΠΟΚΕΛ και μας επισκέφτηκε η συγγραφέας παιδικών βιβλίων κα Ευδοκία Ποιμενίδου, ¨η γιαγιά παραμυθού¨ όπως της αρέσει να την αποκαλούν, μαζί με την κα Αναστασία Κιούση μέλος του ΠΟΚΕΛ. Η κα Ποιμενίδου σε συνεργασία με την κα Κιούση διάβασε στους μικρούς μας μαθητές το παραμύθι της ¨Ο δράκος που έφαγε τα παραμύθια¨. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έκαναν ερωτήσεις στην συγγραφέα, στη συνέχεια τα παιδιά συμμετείχαν σε παιχνίδι ρόλων στην τάξη τους. Ευχαριστούμε πολύ την κα Ποιμενίδου και την κα Κιούση!!

17464680425291746468066319174646808177317464681275671746468127570

Επίσκεψη της Εθελοντικής Ομάδας Ε.Ο.Δ.Υ.Α

Η Εθελοντική Ομάδα Διάσωσης και Υγειονομικών Αποστολών επισκέφτηκε το νηπιαγωγειο μας. Η Ε.Ο.Δ.Υ.Α είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα τη Λάρισα. Βασική αποστολή της ομάδας είναι η παροχή βοήθειας σε έκτακτες ανάγκες, η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών και η εκπαίδευση σε πρώτες βοήθειες.

Τα μέλη της Ε.Ο.Δ.Υ.Α κα Ζήση Γλυκερία και κα Ταστεμίρογλου Ελευθερία μίλησαν στα παιδιά, με απλό τρόπο, πως να αποφεύγουν καταστάσεις πνιγμού και πως να αντιμετωπίζουν μικροτραυματισμούς.

Οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν στα πλαίσια των πρώτων βοηθειών για τους τρόπους αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών.

Ευχαριστούμε θερμά τις εθελόντριες διασώστριες κα Ζήση Γλυκερία και κα Ταστεμίρογλου Ελευθερία που ανταποκρίθηκαν άμεσα στην πρόσκλησή μας.

Picture1 2Picture2 2

“Μια μυστηριώδης βαλίτσα που ταξιδεύει”

Στο νηπιαγωγείο μας εμφανίστηκε μια “μυστηριώδης βαλίτσα”.Τι να έχει άραγε μέσα;Τα παιδιά έκαναν ατελείωτες μαντεψιές για το μυστικό της βαλίτσας που έφτασε στην τάξη μας…μέχρι που την ανοίξαμε και ανακαλύψαμε ένα μικρόκοσμο γεμάτο ιστορίες! Μέσα από το πρόγραμμα «Τα Βιβλία Ταξιδεύουν στην Τάξη μας» που αποτελεί μια εκπαιδευτική δράση φιλαναγνωσίας και υλοποιείται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με νέες ιστορίες, ταξιδεύουν με τη φαντασία τους και καλλιεργούν την αγάπη τους για τη λογοτεχνία.

Ευχαριστούμε την εκπαιδευτικό κα Γάκη Αριστούλα, που διάβασε στα παιδιά το αγαπημένο τους παραμύθι από τη βαλίτσα το «Να σε κάνω μια αγκαλιά» της Φρόσως Φωτεινάκη. Στη συνέχεια τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, έδωσαν ζωή στο παραμύθι με την εικονογράφησή του, και  παρουσίασαν τη δουλειά τους στο συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο μας.

Picture1 1Picture2 1