“Καλό Πάσχα”
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου πρόσφερε σοκολατένια αυγά, καραμέλες για το πασχαλινό μας καλάθι καθώς και τσουρέκι και φαναράκι για όλα τα παιδιά μας. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που πάντα είναι δίπλα μας!!!
Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Λάρισας εύχονται ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλους!!!!











