Αγιασμός νέας σχολικής χρονιάς.

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες και μικροί μας μαθητές, οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Λάρισας σας εύχονται: “Καλή και δημιουργική Σχολική χρονιά  με υγεία, υπομονή και επιμονή”

Ο Αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει τη Δευτέρα 12/09/2022 στην αυλή του σχολείου μας και ώρα 9:10 π.μ. Τα παιδιά θα συνοδεύονται από τους γονείς/κηδεμόνες τους. Μετά τον Αγιασμό θα ακολουθήσει μια μικρή ενημέρωση στους γονείς/κηδεμόνες και τα παιδιά θα αποχωρήσουν μαζί με τους γονείς/κηδεμόνες τους.

Θα σας παρακαλέσουμε να κρατηθούν οι αποστάσεις  για την αποφυγή συγχρωτισμού.

Σας ευχαριστούμε !!

agiasmos sxoleia 1 300x169