“Γη μας μιλάει… ακούστε την!!”

 

Τα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου  Λάρισας βρέθηκαν στη Δημιουργική Πόρτα, όπου παρακολούθησαν το βιωματικό πρόγραμμα

«Η Γη μας μιλάει… ακούστε την!!!»

Μέσα από παιχνίδι, συζήτηση και καλλιτεχνική δημιουργία, τα παιδιά γνώρισαν:

  • βασικές έννοιες οικολογικής συνείδησης
  • την αξία της ανακύκλωσης
  • τρόπους με τους οποίους μπορούμε να φροντίζουμε τον πλανήτη

και δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές εκδοχές της Γης σε ατομικές κατασκευές!

Με κατάλληλες δραστηριότητες τα παιδιά ενίσχυσαν τη σύνδεσή τους με το περιβάλλον.

Μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδι και τέχνη, τα παιδιά “γνώρισαν” τη Γη μας, άκουσαν τη “φωνή” της και έμαθαν πώς να την προστατεύουν κάθε μέρα!

Ευχαριστούμε την υπέροχη ομάδα της Δημιουργικής Πόρτας για τη ζεστή φιλοξενία, την άψογη συνεργασία και το εμπνευσμένο πρόγραμμα!

IMG 20251125 102453 IMG 20251125 1025261 IMG 20251130 1353271 IMG 20251130 1354161 IMG 20251125 1047071 IMG 20251125 1048201 IMG 20251130 1351391 IMG 20251130 1352351

Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη

Την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2025 “Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη” ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου και 47ου Νηπιαγωγείου μοίρασε στα παιδιά φρούτα και μπάρα δημητριακών χωρίς ζάχαρη. Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στο θεματικό κύκλο «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» με τίτλο: “Τρέφομαι Σωστά, Γυμνάζομαι, Ζω Καλύτερα”. Τα παιδιά έμαθαν πως η σωστή διατροφή είναι επιλογή μας.

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου και 47ου Νηπιαγωγείου!!

Screenshot 20251118 002639 Viber IMG f2a1d80aba7f78b40dff7263e846266e V Screenshot 20251118 002717 Viber IMG 5609f0280d28fb44b4c2c22dae7d255b V

 

Εδώ Πολυτεχνείο!!

Φέτος στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε με σεβασμό την επέτειο του Πολυτεχνείου, μιλώντας με τα παιδιά για την έννοια της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της ειρηνικής διεκδίκησης.
Μέσα από συζήτηση, εικόνες και βιωματικές δραστηριότητες, τα νήπια κατανόησαν – όσο επιτρέπει η ηλικία τους – το νόημα της ημέρας και συμμετείχαν με ενθουσιασμό.

Διαβάσαμε επίσης την αγαπημένη «Ντενεκεδούπολη» και παρουσιάσαμε στα παιδιά μια μικρή  παράσταση κουκλοθεάτρου, ζωντανεύοντας τους ήρωες και τα μηνύματα της ιστορίας.

IMG 20251117 092447   IMG 20251117 091517   IMG 20251117 0939452

 

Εθελοντική δράση: Συλλογή Καπακιών

 

Το νηπιαγωγείο μας με παρότρυνση των εκπαιδευτικών και κεντρικό σύνθημα: “Μη ξεχνάς….το καπάκι να κρατάς”, ξεκινάμε με τους μαθητές μας τη εθελοντική δράση συγκέντρωσης καπακιών.

images 4

Στο πλαίσιο δικτύωσης σχολικών μονάδων το 4ο Νηπιαγωγείο Λάρισας συνεργάζεται με το 47ο Νηπιαγωγείο και το 50ο Νηπιαγωγείο Λάρισας για την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.

Η δράση αυτή αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα κοινωνικής ευαισθητοποίησης και αλληλεγγύης. Τα παιδιά, μέσα από τη συλλογή των καπακιών, κατανοούν τη σημασία της ανακύκλωσης, της προσφοράς και της ομαδικής προσπάθειας. Είναι μια ευκαιρία να αποδείξουμε όλοι μαζί πως ακόμη και μια μικρή κίνηση μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο.

Τα καπάκια που θα συλλεχθούν θα προσφερθούν στο ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ – ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ & ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ.

Καλούμε όλους τους μαθητές μας, τους γονείς και τους φίλους του σχολείου μας να συμμετέχουν ενεργά στη συγκέντρωση των καπακιών. Κάθε καπάκι μετράει και συμβάλλει σε έναν κοινό σκοπό! Ας δώσουμε την ευκαιρία σε συνανθρώπους μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα μέσα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής!

1756968667057blob

 

Σχέδιο Δράσης: “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό Σχολείο”

 

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό Σχολείο” τα νήπια συνάντησαν τα παιδιά της Α΄τάξης στο χώρο του γυμναστηρίου του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου και “γυμνάστηκαν”.

Με τη συμβολή της γυμνάστριας κας Μπακάλμπασης, η οποία οργάνωσε όμορφες δραστηριότητες, τα παιδιά έγιναν ομάδες και συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό σε κινητικά παιχνίδια και γυμναστικές ασκήσεις

Ευχαριστούμε πολύ τη γυμνάστρια και  διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου, κα. Ελένη Μπακάλμπαση.

eikona Viber 2025 11 09 21 29 12 365eikona Viber 2025 11 09 21 29 11 945eikona Viber 2025 11 09 21 29 11 877eikona Viber 2025 11 09 21 29 11 802

Δράση Αστρονομίας στην Αυλή του Σχολείου

 

Οι μαθητές μας σήμερα συμμετείχαν σε μια βιωματική διδακτική και διασκεδαστική εμπειρία, με θέμα: “Το Πλανητάριο έρχεται στη αυλή του Σχολείου”, από το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο Planetarium Οn Τhe Go.

Παρακολούθησαν ψηφιακή παράσταση σε ημισφαιρική οθόνη πλήρους θόλου (360°) με τίτλο: “Περιπέτεια στο Φεγγάρι – Κιτς η Γάτα”

Τα παιδιά με την καθοδήγηση έμπειρου αστρονόμου συζήτησαν για θέματα αστρονομίας και είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν έναν πραγματικό μετεωρίτη.

Ακολούθησε ζωντανή παρατήρηση με τηλεσκόπιο ηλιακών κηλίδων στη φωτόσφαιρα του Ήλιου.

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενή προσφορά να καλύψει το κόστος της δράσης!

 IMG 20251104 092809IMG 20251104 092321IMG 20251104 092027IMG 20251104 092920IMG 20251104 092700IMG 20251104 195359IMG 20251104 195707IMG 20251104 095532