Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Γιορτάσαμε την ιδιαίτερη μέρα,2 Απριλίου, με έναν τρόπο γεμάτο

συναισθήματα και δημιουργικότητα, που συνδύαζε την αγάπη για

τα βιβλία με τη χαρά της επιστροφής  μαθήτριας προηγούμενων

χρόνων  στο νηπιαγωγείο μας.

Για να τιμήσουμε την ημέρα καλέσαμε και υποδεχτήκαμε μια παλιά

μας μαθήτρια που πηγαίνει δημοτικό.  Η Αναστασία η οποία πάει

στην έκτη δημοτικού, ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό στην

πρόσκλησή μας και ήρθε στο νηπιαγωγείο για να μοιραστεί με

τους μικρούς μας μαθητές ένα αγαπημένο βιβλίο, «το πασχαλινό

καλάθι». Η συγκίνηση ήταν μεγάλη, βλέποντας το παιδί να

επιστρέφει στο νηπιαγωγείο, γεμάτο χαρά και ενθουσιασμό, και να

συμμετέχει ξανά σε αυτήν τη γιορτή του βιβλίου.

Η επίσκεψη της αποτέλεσε μία εξαιρετική ευκαιρία για τους

μικρούς μας μαθητές να ακούσουν και να απολαύσουν την ιστορία

που τους διάβασε, εμπλουτίζοντας τη φαντασία τους και

προάγοντας την αγάπη για το διάβασμα. Επίσης είχε την ευκαιρία

να μιλήσει στα νήπια για τη καθημερινότητα της στο δημοτικό, να

τους περιγράψει τις υποχρεώσεις της και τα μαθήματα που  έχουν

εκεί και τους εξήγησε τις διαφορετικές ρουτίνες που έχουν εκεί .

 Η μέρα αυτή ήταν γεμάτη ευχάριστες στιγμές, καθώς οι μαθητές

του νηπιαγωγείου υποδέχτηκαν τη μεγαλύτερη φίλη τους με

χαμόγελα και την προσέφεραν χειροποίητη κάρτα ως ένδειξη

ευγνωμοσύνης και εκτίμησης.

Το νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος σε μια δράση φιλαναγνωσίας

«ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ», που οργάνωσε η ομάδα «Νηπιαγωγοί εν

δράσει» κατά την οποία φίλη μας Αναστασία διάβασε το παραμύθι

την ίδια ώρα με πάρα πολλά άλλα νηπιαγωγεία. Δημιουργήσαμε

μια αφίσα με τα παιδιά όπου την ανεβάσαμε σε ένα συνεργατικό

padlet.

Μετάβαση στο padlet.com

20250506 21384020250506 21390220250506 21391720250506 213931

¨Ο δράκος που έφαγε τα βιβλία¨.

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης Φιλαναγνωσίας το σχολείο μας συνεργάστηκε με το Πολιτιστικό Κέντρο Εκπαιδευτικών Λάρισας-ΠΟΚΕΛ και μας επισκέφτηκε η συγγραφέας παιδικών βιβλίων κα Ευδοκία Ποιμενίδου, ¨η γιαγιά παραμυθού¨ όπως της αρέσει να την αποκαλούν, μαζί με την κα Αναστασία Κιούση μέλος του ΠΟΚΕΛ. Η κα Ποιμενίδου σε συνεργασία με την κα Κιούση διάβασε στους μικρούς μας μαθητές το παραμύθι της ¨Ο δράκος που έφαγε τα παραμύθια¨. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έκαναν ερωτήσεις στην συγγραφέα, στη συνέχεια τα παιδιά συμμετείχαν σε παιχνίδι ρόλων στην τάξη τους. Ευχαριστούμε πολύ την κα Ποιμενίδου και την κα Κιούση!!

17464680425291746468066319174646808177317464681275671746468127570