Συλλογή Τροφίμων για το “Χαμόγελο του Παιδιού”

Στο πλαίσιο της χριστουγεννιάτικης αλληλεγγύης και ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Υπουργείου Παιδείας, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε δράση συλλογής τροφίμων και είδη πρώτης ανάγκης για την ενίσχυση του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Μέσα από τη δράση αυτή οι μαθητές μας βίωσαν την αξία της αλληλεγγύης και της ενσυναίσθησης, ανακαλύπτοντας πως το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων είναι η προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του νηπιαγωγείου μας για την μεγάλη τους προσφορά αλλά  και το  ενδιαφέρον που έδειξαν σχετικά με τη δράση συλλογής τροφίμων για το Χαμόγελο του Παιδιού! Η προσφορά σας είναι αξιέπαινη και αποτελεί παράδειγμα για τους μικρούς μας μαθητές!

Εργαζόμενη του οργανισμού  παρέλαβε τα τρόφιμα.

Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!

1766423051421 1

EPAINOS 4oy page 0001

 

“Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου”

 Το νηπιαγωγείο μας, την Παρασκευή 12-12-2025, συμμετείχε σε μια όμορφη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου στην πλατεία της γειτονιάς μας για το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου.

 Τα παιδιά ντυμένα δεντράκια – ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου- τραγούδησαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια και χάρηκαν την όμορφη Χριστουγεννιάτικη βραδιά που ήταν γεμάτη από παιδικά χαμόγελα και όμορφες μελωδίες.

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!!!

IMG e0766c693f2626e50168f37fe75f28e0 V 1