“Δεν ξεχνώ το καπάκι να κρατώ..”
Το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη και στο πλαίσιο δικτύωσης σχολικών μονάδων συνεργάστηκε με το 47ο Νηπιαγωγείο και το 50 Νηπιαγωγείο Λάρισας για την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς συγκεντρώσαμε πλήθος πλαστικά καπάκια τα οποία δόθηκαν στο “ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ – ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ & ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ”
Ο τίτλος της δράσης μας ήταν “Δε ξεχνώ το καπάκι να κρατώ..” με σκοπό την αγορά αμαξιδίου για τις ανάγκες του συλλόγου.
Ευχαριστούμε τα νήπια και τους γονείς τους που συμμετείχαν ενεργά στη συγκέντρωση των καπακιών και δώσαμε την ευκαιρία σε συνανθρώπους μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα μέσα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής!!


































