“Δεν ξεχνώ το καπάκι να κρατώ..”

Το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη και στο πλαίσιο δικτύωσης σχολικών μονάδων συνεργάστηκε με το 47ο Νηπιαγωγείο και το 50 Νηπιαγωγείο Λάρισας για την επιτυχή υλοποίηση της δράσης.

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς συγκεντρώσαμε πλήθος πλαστικά καπάκια τα οποία δόθηκαν στο “ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ – ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ & ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

Ο τίτλος της δράσης μας ήταν  “Δε ξεχνώ το καπάκι να κρατώ..” με σκοπό την αγορά αμαξιδίου για τις ανάγκες του συλλόγου.

Ευχαριστούμε τα νήπια και τους γονείς τους που συμμετείχαν ενεργά στη συγκέντρωση των καπακιών και δώσαμε την ευκαιρία σε συνανθρώπους μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα μέσα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής!!

1780675129955

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Επισκεφθήκαμε το συστεγαζόμενο 17ο Δημοτικό Σχολείο στο οποίο θα πάνε του χρόνου τα νήπια μας. Περιηγηθήκαμε σε αίθουσες, σε κοινόχρηστους χώρους , σε αίθουσες που χρησιμοποιούν οι ειδικότητες που υπάρχουν στο σχολείο. Επιστρέφοντας στην τάξη μας συζητήσαμε τις διαφορές που παρατήρησαν τα παιδιά και όσα άλλα είδαμε και μας έκαναν εντύπωση.

20260521 184123 20260521 184052 20260521 18414120260521 184108

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης που υλοποιείται στο νηπιαγωγείο μας κατά τη φετινή σχολική χρονιά με τίτλο “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό”, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική  συνάντηση γονέων/κηδεμόνων των νηπίων στο χώρο του νηπιαγωγείου. Οι γονείς ενημερώθηκαν από την Κοινωνική Λειτουργό κα Μαίρη Δαλλιού για τον ρόλο της οικογένειας στην ομαλή μετάβαση των παιδιών στο δημοτικό σχολείο. Ακολούθησε συζήτηση με τους προβληματισμούς και τις απορίες που διατύπωσαν οι γονείς/κηδεμόνες. Ευχαριστούμε θερμά την κα Δαλλιού!

20260521 183952 20260521 184024 unnamed 768x1024 1

“ Ήρθε ο Μαής”!!!

Τα παιδιά του Γ2 τμήματος του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου μαζί με την κα Μαρία, δασκάλα της μουσικής, μας επισκέφθηκαν και το νηπιαγωγείο μας γέμισε όμορφες μουσικές νότες.

Με τη συνοδεία μεταλλόφωνων, κρουστών, βιολιού και αρμόνιου μας είπαν παραδοσιακά τραγούδια του Μάη: “Το έθιμο της κούνιας” και “Ήρθε ο Μαής”.

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά του Γ2 και την κα Μαρία!!

1778696681550 1778691006360 1778696681510 1778696681510 1

“Το Παπάκι…πάει”…στο Δημοτικό.

Στα πλαίσια του Σχεδίου  Δράσης “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό” επισκεφθήκαμε το Α2 τμήμα του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της επίσκεψης μας ήταν τα νήπια να εκπαιδεύσουν τα παιδιά της Α΄ τάξης σε αυτά που έμαθαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Το Παπάκι…πάει” που υλοποιήσαμε κατά τη φετινή χρονιά στο νηπιαγωγείο μας.

Τα νήπια αφηγήθηκαν μαζί με τους “βοηθούς” που είχαν φτιάξει, την ιστορία του Πάκο που έχασε τη μαμά του στο super market και την ιστορία του Δημήτρη που χάθηκε στη λαϊκή αγορά. Συμβούλευσαν τα παιδιά της Α΄ τάξης για το τι είναι καλό να κάνουν αν βρεθούν σε αντίστοιχη κατάσταση και  απάντησαν σε ερωτήσεις που μοιράστηκαν και διάβασαν τα παιδιά του δημοτικού, με έμμετρα ποιήματα, δείχνοντας τι είχαν μάθει στο πρόγραμμα.

Ενημέρωσαν τα πρωτάκια για το έργο που προσφέρει ο οργανισμός του “Το χαμόγελο του παιδιού” και τους γνωστοποίησαν το σημαντικό τηλεφωνικό αριθμό του οργανισμού το 116000.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Χρύσα και τα παιδιά που μας δέχθηκαν στην τάξη τους!!

1777573979304 1 1777574064692 1 1777574064703 1777574011889 1 1777573998254 2

 

“Καλό Πάσχα”

Ο Σύλλογος  Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου  πρόσφερε σοκολατένια αυγά, καραμέλες για το πασχαλινό μας καλάθι καθώς και τσουρέκι και φαναράκι για   όλα τα παιδιά  μας. Ευχαριστούμε το  Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που πάντα είναι δίπλα μας!!!

 20260403 143834 20260403 143725

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Λάρισας εύχονται ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλους!!!!

 

 

 

“ΛΑΖΑΡΙΝΕΣ”

Οι “Λαζαρίνες” του 4ου και 47ου Νηπιαγωγείο Λάρισας τήρησαν το έθιμο και επισκέφτηκαν με τα καλαθάκια τους τη διευθύντρια του 17ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης για τη μετάβαση στο Δημοτικό, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου. Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί ευχήθηκαν στην κα Μπακάλμπαση Καλή Ανάσταση και Καλό Πάχα!!

Ευχαριστούμε τη διευθύντρια του δημοτικού σχολείου κα Μπακάλμπαση Ελένη που μας δέχτηκε και  κέρασε τις “Λαζαρίνες” μας.

1775211992491 1775212032956

ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ

Σήμερα Παρασκευή ολοκληρώθηκε ο κύκλος λειτουργίας της Σχολής Γονέων στο νηπιαγωγείο μας. Για τρεις συνεχόμενες Παρασκευές η υπεύθυνη για τον συντονισμό και την υλοποίηση της Σχολής Γονέων, κοινωνική λειτουργός κα Μαίρη Δαλλιού, οργάνωσε θεματικές συναντήσεις με τους γονείς/κηδεμόνες με στόχο την υποστήριξη και την ενδυνάμωση του γονεϊκού τους ρόλου. Οι θεματικές ενότητες που αναπτύχθηκαν αφορούσαν την αποτελεσματική επικοινωνία στην οικογένεια, τη διαχείριση συγκρούσεων,  την αυτονόμηση και τα όρια στην προσχολική ηλικία.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Μαίρη Δαλλιού για την πρωτοβουλία καθώς και τους γονείς για τη συμμετοχή τους.

1775152887838 IMG 3494 1775152887869

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

Με αφορμή την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, το Νηπιαγωγείο μας φιλοξένησε Θέατρο Σκιών, με την παράσταση «Ο Καραγκιόζης και η  Επανάσταση του 1821». Οι μικροί μαθητές απόλαυσαν τους χαρακτήρες του θεάτρου σκιών και γέλασαν με την ψυχή τους! Η θεατρική παράσταση του Καραγκιόζη πρόσφερε διασκέδαση και ταυτόχρονα δίδαξε στα παιδιά με ευχάριστο τρόπο. Μέσα από τη μαγεία του Θεάτρου Σκιών, οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν με βιωματικό τρόπο τα ιδανικά του θάρρους, της ελευθερίας και της αλληλεγγύης.

Ευχαριστούμε θερμά το Θέατρο Σκιών του Νίκου Γκουντούρα για την υπέροχη παρουσίαση, τη ζωντάνια και το παιδαγωγικό μήνυμα που μετέφερε στα παιδιά!!

IMG 0282 1775146645022 1775146645040 17751466449891775146644999 1775146644975

6η Μαρτίου Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.

Με αφορμή την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας, συμμετείχαν ενεργά σε μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων με στόχο την ευαισθητοποίηση κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού, καθώς και την προώθηση θετικών αξιών, όπως η φιλία, η ενσυναίσθηση, η αποδοχή και η συνεργασία. Με αφετηρία το βιβλίο “Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε” συζητήσαμε για τη σημασία της καλοσύνης και του σεβασμού προς  τους άλλους. Φτιάξαμε με τα παιδιά ένα τραγούδι για το τι μπορούμε να “χτυπάμε’’.

Στο πλαίσιο τόσο της δράσης για τη σχολική βία  αλλά και του σχεδίου δράσης για τη μετάβαση, τα παιδιά μαζί με τους μαθητές της Α΄τάξης του Δημοτικού  ετοίμασαν αφίσα με το σύνθημα “ Όχι στη Βία, Ναι στη Φιλία” μέσα από την οποία εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τη σημασία του σεβασμού και της ειρηνικής συνύπαρξης στο σχολικό περιβάλλον. Η δράση ολοκληρώθηκε με τους μαθητές να φωνάζουν συνθήματα κατά του εκφοβισμού, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι η βία δεν έχει θέση στη σχολική κοινότητα.

1773000368656 1773000312403 1773000209684 1773000225826 1773000382946 1 1773002037109 1773000432335 1773000446273 1773000489837