Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό” επισκεφθήκαμε το Α2 τμήμα του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της επίσκεψης μας ήταν τα νήπια να εκπαιδεύσουν τα παιδιά της Α΄ τάξης σε αυτά που έμαθαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Το Παπάκι…πάει” που υλοποιήσαμε κατά τη φετινή χρονιά στο νηπιαγωγείο μας.
Τα νήπια αφηγήθηκαν μαζί με τους “βοηθούς” που είχαν φτιάξει, την ιστορία του Πάκο που έχασε τη μαμά του στο super market και την ιστορία του Δημήτρη που χάθηκε στη λαϊκή αγορά. Συμβούλευσαν τα παιδιά της Α΄ τάξης για το τι είναι καλό να κάνουν αν βρεθούν σε αντίστοιχη κατάσταση και απάντησαν σε ερωτήσεις που μοιράστηκαν και διάβασαν τα παιδιά του δημοτικού, με έμμετρα ποιήματα, δείχνοντας τι είχαν μάθει στο πρόγραμμα.
Ενημέρωσαν τα πρωτάκια για το έργο που προσφέρει ο οργανισμός του “Το χαμόγελο του παιδιού” και τους γνωστοποίησαν το σημαντικό τηλεφωνικό αριθμό του οργανισμού το 116000.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Χρύσα και τα παιδιά που μας δέχθηκαν στην τάξη τους!!
