ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Επισκεφθήκαμε το συστεγαζόμενο 17ο Δημοτικό Σχολείο στο οποίο θα πάνε του χρόνου τα νήπια μας. Περιηγηθήκαμε σε αίθουσες, σε κοινόχρηστους χώρους , σε αίθουσες που χρησιμοποιούν οι ειδικότητες που υπάρχουν στο σχολείο. Επιστρέφοντας στην τάξη μας συζητήσαμε τις διαφορές που παρατήρησαν τα παιδιά και όσα άλλα είδαμε και μας έκαναν εντύπωση.

20260521 184123 20260521 184052 20260521 18414120260521 184108

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης που υλοποιείται στο νηπιαγωγείο μας κατά τη φετινή σχολική χρονιά με τίτλο “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό”, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική  συνάντηση γονέων/κηδεμόνων των νηπίων στο χώρο του νηπιαγωγείου. Οι γονείς ενημερώθηκαν από την Κοινωνική Λειτουργό κα Μαίρη Δαλλιού για τον ρόλο της οικογένειας στην ομαλή μετάβαση των παιδιών στο δημοτικό σχολείο. Ακολούθησε συζήτηση με τους προβληματισμούς και τις απορίες που διατύπωσαν οι γονείς/κηδεμόνες. Ευχαριστούμε θερμά την κα Δαλλιού!

20260521 183952 20260521 184024 unnamed 768x1024 1

“ Ήρθε ο Μαής”!!!

Τα παιδιά του Γ2 τμήματος του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου μαζί με την κα Μαρία, δασκάλα της μουσικής, μας επισκέφθηκαν και το νηπιαγωγείο μας γέμισε όμορφες μουσικές νότες.

Με τη συνοδεία μεταλλόφωνων, κρουστών, βιολιού και αρμόνιου μας είπαν παραδοσιακά τραγούδια του Μάη: “Το έθιμο της κούνιας” και “Ήρθε ο Μαής”.

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά του Γ2 και την κα Μαρία!!

1778696681550 1778691006360 1778696681510 1778696681510 1

“Το Παπάκι…πάει”…στο Δημοτικό.

Στα πλαίσια του Σχεδίου  Δράσης “Με το βλέμμα…στο Δημοτικό” επισκεφθήκαμε το Α2 τμήμα του συστεγαζόμενου 17ου Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της επίσκεψης μας ήταν τα νήπια να εκπαιδεύσουν τα παιδιά της Α΄ τάξης σε αυτά που έμαθαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Το Παπάκι…πάει” που υλοποιήσαμε κατά τη φετινή χρονιά στο νηπιαγωγείο μας.

Τα νήπια αφηγήθηκαν μαζί με τους “βοηθούς” που είχαν φτιάξει, την ιστορία του Πάκο που έχασε τη μαμά του στο super market και την ιστορία του Δημήτρη που χάθηκε στη λαϊκή αγορά. Συμβούλευσαν τα παιδιά της Α΄ τάξης για το τι είναι καλό να κάνουν αν βρεθούν σε αντίστοιχη κατάσταση και  απάντησαν σε ερωτήσεις που μοιράστηκαν και διάβασαν τα παιδιά του δημοτικού, με έμμετρα ποιήματα, δείχνοντας τι είχαν μάθει στο πρόγραμμα.

Ενημέρωσαν τα πρωτάκια για το έργο που προσφέρει ο οργανισμός του “Το χαμόγελο του παιδιού” και τους γνωστοποίησαν το σημαντικό τηλεφωνικό αριθμό του οργανισμού το 116000.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Χρύσα και τα παιδιά που μας δέχθηκαν στην τάξη τους!!

1777573979304 1 1777574064692 1 1777574064703 1777574011889 1 1777573998254 2