Αποχαιρετιστήρια εκδήλωση!!

Με χαμόγελα, συγκίνηση και πολύ κέφι, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Νηπιαγωγείου Λάρισας και του 47ου Νηπιαγωγείου Λάρισας αποχαιρέτησε τα παιδιά των δύο νηπιαγωγείων που ολοκλήρωσαν φέτος την σχολική τους εκπαίδευση με επαίνους και καπέλα αποφοίτησης αλλά και τα προνήπια που αρχίζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, σε μια πανέμορφη γιορτή που διοργανώθηκε την Τρίτη 10 Ιουνίου.

giorti 11giorti 41

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, χάρη στην ανεκτίμητη συμβολή των γονέων. Οι γονείς, με την αστείρευτη αγάπη και διάθεσή τους, συνεργάστηκαν άψογα με το εκπαιδευτικό προσωπικό και δημιούργησαν έναν υπέροχο μπουφέ.

giorti 51giorti 71giorti 101giorti 31 1giorti 141giorti 1611giorti 2111giorti 2211giorti 2311giorti 3311

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά μας, τους μικρούς πρωταγωνιστές αυτής της γιορτής, για τα όμορφα χρόνια που περάσαμε μαζί. Ευχόμαστε ολόψυχα στα νήπια καλή πρόοδο στη νέα τους σχολική ζωή και να θυμούνται πάντα με αγάπη το 4ο Νηπιαγωγείο Λάρισας!

Ευχαριστούμε επίσης, για μια ακόμη φορά, τους αγαπημένους μας γονείς για την πολύτιμη βοήθεια, την αμέριστη υποστήριξη και την ενεργό συμμετοχή τους σε κάθε δράση του σχολείου.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!