Επιμορφωτική συνάντηση γονέων.

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση γονέων την Πέμπτη 16-3-2023 στο χώρο του σχολείου. Οι γονείς ενημερώθηκαν από την κα Άννα Παναγιωτοπούλου, Ψυχολόγο του ΚΕΔΑΣΥ Λάρισας για τον ρόλο της οικογένειας στην ομαλή μετάβαση των παιδιών στο δημοτικό σχολείο.

IMG 20230316 182019

IMG 20230316 182107

Ευχαριστούμε την κα Άννα Παναγιωτοπούλου !!

Σχέδιο Δράσης: “Από το Νηπιαγωγείο…στο Δημοτικό”

Με τα νήπια, στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό, επισκεφθήκαμε την πρώτη τάξη και παρουσιάσαμε στα παιδιά, μαζί με τον Πάκο, τι μάθαμε στο πρόγραμμα “Το Παπάκι πάει…”. Ένα πρόγραμμα του “Χαμόγελου του Παιδιού” που υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγω δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την  επιμέλεια τους.

IMG 20230315 180617IMG 20230315 180847

 

6 Μαρτίου: Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

bullying

Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού και δε θα μπορούσαμε να μην αφιερώσουμε την ημέρα μας σε ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Από κοινού με την Α΄ τάξη του 170υ Δημοτικού Σχολείου υλοποιήσαμε δράσεις κατά της βίας. Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο, με στόχο να κατανοήσουν τα παιδιά τις μορφές της βίας και του εκφοβισμού (bullying).

Τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους συνθήματα εναντίον της βίας και όλοι μαζί αλληλεπιδράσαμε δημιουργικά παίζοντας με το αλεξίπτωτο της συνεργασίας.

Τα συνθήματα που φωνάξαμε όλοι μαζί:

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ , ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!!

ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ , ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ!!

IMG 20230308 211744IMG 20230306 105441IMG 20230308 213034

 

ΈΠΑΙΝΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Το Χαμόγελο του Παιδιού μας απέστειλε ευχαριστήρια αποστολή και έπαινο για την εθελοντική δράση συγκέντρωσης τροφίμων για τις ανάγκες των παιδιών της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά και τους γονείς που βοήθησαν στο σημαντικό έργο στήριξης των παιδιών που το χρειάζονται!

Ο έπαινος του σχολείου μας

ΒΡΑΒΕΙΟ 2