Συναισθήματα (Τμήμα 2)

0 02 05 cae1be4504972ef11141a3b00935b00d209b1ac750bddea08a24c9b34bbaf4e1 18497542f4555ac7 Συναισθήματα: “Όλοι τα έχουμε βιώσει και τα βιώνουμε συνεχώς! Κάποια έχουν θετική χροιά, κάποια αρνητική. Όμως, όλα είναι χρήσιμα!”

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας, 10/10/22, διαβάσαμε το παραμύθι “Ένα κουτί με πεταλούδες” και συζητήσαμε για όλα τα συναισθήματα που γνωρίζουμε.

Εστιάσαμε στο συναίσθημα της χαράς, της λύπης, του θυμού και του φόβου. Κάθε μέρα αποτελούνταν και από ένα βασικό συναίσθημα.

Συναίσθημα Χαράς: Διαβάσαμε το παραμύθι “Εδώ κρύβεται η χαρά”, συζητήσαμε για το πότε νιώθουμε χαρούμενοι και ακούσαμε διάφορα τραγούδια.

Συναίσθημα Λύπης: Συζητήσαμε για το πότε νιώθουμε λυπημένοι και ακούσαμε διάφορα τραγούδια. Μάθαμε για τη φωνούλα “Λ, λ”  του λυπημένου, φτιάχνοντας το με διάφορους τρόπους, γράφοντας το και πολλά ακόμη.

0 02 05 4bd842ffd14953bc7484ba628c32b901f04eb346a68c61da2145bb86abe453fc 29c2c1e5b521a8a2 0 02 05 27e961f0333f6cdb1fc3424ee180d2eb8d61163bcd63b0c3d72be69923fdcdd7 1c8f8ed30d4fe488 0 02 05 826340cf51c075e99c18b09360bcd142d4c78ebeac0b727e588c08d375fb466a 75435dc33bbca4a0 0 02 05 a0edcd0d7a7a6389552e86116ff3a81b0ad9233f5ab774f35116b7eeee9e6f41 82bcb239c3334a00 0 02 05 d8c655715c640b397e4061649ee160f24cb25384f822dbfc845771b9901bf77d 34bbbe8632e6e581  Επιπλέον, διαβάσαμε το παραμύθι “Ένα φαντασματάκι στη τάξη” για να δούμε πότε ένα παιδί μπορεί να νιώθει λυπημένο στο σχολείο και μιλήσαμε για τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχει κάθε άνθρωπος.

Συναίσθημα Θυμού: Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο μεγάλος θυμός”, συζητήσαμε για το πότε νιώθουμε θυμωμένοι και ακούσαμε διάφορα τραγούδια. Επιπρόσθετα, φτιάξαμε το φανάρι των τριών βασικών συναισθημάτων για να δείχνουμε, στους οικείους μας, πότε νιώθουμε το εκάστοτε συναίσθημα.

0 02 05 ab9ba808e1809aa0fa995d6a599d8c95c214e8cb266f1b413794f567309eac11 ba221f70876f065d

Συναίσθημα Φόβου: Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Φοίβος και η φάλαινα”, συζητήσαμε για το πότε φοβόμαστε και ακούσαμε διάφορα τραγούδια.

Παίξαμε παιχνίδια αναγνώρισης και έκφρασης των βασικών συναισθημάτων, αντιστοίχισης καταστάσεων με συναισθήματα και παιχνίδια κοινωνικών ιστοριών.

0 02 05 87ae17ebcf22f0b651d4337f00b5764f03b35061384d653ec3136e6218ad3561 b38a6eb6515b7f0e 0 02 05 339f75ec28dc0ac3f32202876e7aefb7aa1a4eee020ea167457db9abfea49c22 310b74ec67edb4a7 0 02 05 e6384b543cc818f16108b19388ecdd4ca2848cdc4527d3bf969dc700bf43aa16 b4d4e477cdea574f

Τέλος, αναφερόμενοι στο ότι κάθε φορά που νιώθουμε κάποια συναισθήματα, αυτό που υπερισχύει είναι συνήθως ένα, μιλήσαμε για τον αριθμό 1. Πέρα από τα διάφορα ψυχοκινητικά παιχνίδια που κάναμε, παίξαμε και ένα παιχνίδι συνεργασίας με μπάλα. Στο παιχνίδι αυτό έπρεπε να μεταφέρουμε τη μπάλα από ένα σημείο της παρεούλας σε ένα άλλο, χωρίς να πέσει η μπάλα στο έδαφος.

0 02 05 121f695eab84646782b072d6fae45b74812c2dd82ad52407e7c8b372d01216e0 afdd79b8eb671d07 0 02 05 cd51b05a664a14abdd5fc8b6f71773f2d4ed7b78940cce43ba41a041b9456f9c f769173342cc2a50