Αρχείο ημέρας 29 Φεβρουαρίου 2016

Γνωρίζοντας την πόλη μου…

Την Παρασκευή 26/02/16 οι μαθητές των δύο τμημάτων της Β’ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους και τη μουσικό του σχολείου μας περπάτησαν κατά μήκος του ποταμού, Έρκυνα, και θαύμασαν τα πετρόχτιστα γεφύρια. Η δραστηριότητα αυτή πραγματοποιήθηκε με αφορμή το κείμενο, “Ο Τομ Τιριτόμ κι η πολιτεία που ήταν χωρισμένη στα δύο”, στα πλαίσια του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και της Μελέτης Περιβάλλοντος.image-c7549eebf675480300c4a885ef79b6209c57e79eb025875b51bb601518b9e6a5-V6 image-a80a2e3538f0e6b67d897f6cf84b2fd5d129d63c1ed52d9e8e0204d8f67b6b16-V image-b34a20cf5814bdd7e8f7c30a4928e008d3b5921d24d6e1b728aa4645ded9669c-V image-ad6e15c5f6b9418ac7e034cc889e70ed18d0803701958423c23ab6001ff8133a-V image-170ce21ca3f4523671596a65861c5f13829502b21e30d622815d3080d164fdf4-V5 image-a4c53e19c5341258b6cd35d33af3437da5695ccf1213e70a6796553c62dd0912-V4

Φεβρουάριος 2016
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29  
Upourgeiopaideias
diavgeia_s

Αρχείο άρθρων