Αρχική » 2016 » Φεβρουάριος » 29
Αρχείο ημέρας 29 Φεβρουαρίου 2016
Γνωρίζοντας την πόλη μου…
Την Παρασκευή 26/02/16 οι μαθητές των δύο τμημάτων της Β’ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους και τη μουσικό του σχολείου μας περπάτησαν κατά μήκος του ποταμού, Έρκυνα, και θαύμασαν τα πετρόχτιστα γεφύρια. Η δραστηριότητα αυτή πραγματοποιήθηκε με αφορμή το κείμενο, “Ο Τομ Τιριτόμ κι η πολιτεία που ήταν χωρισμένη στα δύο”, στα πλαίσια του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής και της Μελέτης Περιβάλλοντος.










