Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων 2015
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
Την Τρίτη 10-3-2015 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στο Μουσείο Μουσικών Οργάνων. Στο Μέγαρο Μουσικής ξεναγήθηκαν στη μουσική βιβλιοθήκη του Μεγάρου και παρακολούθησαν τη μουσική παράσταση “Απαγορεύεται η Μουσική”.
Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων 2015
ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ – ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
Την 1-3-2015 τα παιδιά του Δ1, με την καθοδήγηση της μουσικού μας κ. Λουκίας Αγραφιώτου, μας τραγούδησαν τα “Χελιδονίσματα”. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν και την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, όπου είπαν τα “Χελιδονίσματα” στον Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Γκάρτζιο Γεώργιο.
“ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ” του Αλέκου Φασιανού
Το «ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑ» είναι ένα πρωτομαρτιάτικο έθιμο, ένα μελωδικό καλωσόρισμα της Άνοιξης με ειδικά τραγούδια που λέγουν τα παιδιά γυρίζοντας από σπίτι σε σπίτι κρατώντας στεφάνι λουλουδιών ή ένα κλαδί από κισσό & ομοίωμα χελιδονιού που έχει ένα «μαγικό χαρακτήρα»:
Χελιδόνα έρχεται, από Μαύρη θάλασσα
Θάλασσα επέρασε. Έκατσε και λάλησε
Μάρτης μας ήρθε, τα λουλούδια ανθίζουν
Όξω ψύλλοι και κοριοί, μέσα υγεία και χαρά…
Τα παιδιά, με το τραγούδι τους, επικαλούνται τα αληθινά χελιδόνια, να έρθουν στον τόπο τους και μαζί μ’ αυτά η άνοιξη. Είναι ένα αναβλαστικό έθιμο και σκοπός του είναι η υποβοήθηση της βλάστησης της γης.
Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων 2015
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Την Πέμπτη 19 – 2 – 2015 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στην Αθήνα. Αρχικά επισκέφθηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης για την πραγματοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Βάλε το αγαπημένο σου άγαλμα στο δικό σου περιβάλλον». Το πρόγραμμα ξεκίνησε με ξενάγηση από τις υπεύθυνες αρχαιολόγους – φροντιστές στην αίθουσα των αρχαϊκών γλυπτών που με απλό και κατανοητό τρόπο ενημέρωσαν τα παιδιά για τα εκθέματα και την ιστορία τους. Τα αρχαϊκά αφιερώματα παρουσιάζονται στο αρχικό και στο σημερινό τους περιβάλλον (το ιερό της Ακρόπολης κατά τον 6ο αι. π.Χ. και το Μουσείο Ακρόπολης αντίστοιχα).
Στη συνέχεια τα παιδιά σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο εντός του Μουσείου ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα διαλέγοντας την εικόνα ενός εκθέματος για να το τοποθετήσουν, οι ίδιοι, σε ένα νέο περιβάλλον της επιλογής τους με αρωγό τη δημιουργικότητά τους (ζωγραφική, κολάζ, κ.α.). Έκοψαν εικόνες, τις κόλλησαν, ζωγράφισαν και δημιούργησαν το δικό τους έργο, δρώντας ομαδοσυνεργατικά.
Διαβάστε τη συνέχεια στις σελίδες 1 και 2
Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων 2015
ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ – ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Στις 19-2-2015 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο, όπου συμμετείχαν στο καινοτόμο πρόγραμμα με αθλητικές δραστηριότητες “Αγαπώ τον Αθλητισμό” – “Kids Athletics”. Οι μαθητές αρχικά ξεναγήθηκαν στους χώρους του σταδίου και στη συνέχεια εκτέλεσαν σειρά αθλητικών δραστηριοτήτων με την καθοδήγηση των γυμναστών του προγράμματος.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων, όπου και ξεναγήθηκαν από ειδικό προσωπικό. Συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Κεσίδου Ανατολή, Δούκη Ελένη και Παπαγεωργίου Λουκία
Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων το 2015
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ. ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Την Τρίτη 17-2-2015 οι μαθητές της Δ’ τάξης παρακολούθησαν στο κλειστό Γυμναστήριο Λιβαδειάς αγώνες για το πρωτάθλημα τοξοβολίας. Συνοδός εκπαιδευτικός ήταν η Νυδριώτη Θεοδώρα.
Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων 2015
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Την Τρίτη 3-2-2015 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης παρακολούθησαν στη Λυρική Σκηνή την όπερα για παιδιά “Προσοχή! Ο Πρίγκιπας λερώνει”. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Δαφτσής Εμμανουήλ, Μαριδάκη Ελένη, Καρδάκου Αικατερίνη, Αγραφιώτου Λουκία και Γκαλμπένη Ευαγγελία.
Στη συνέχεια έγινε ξενάγηση στο Μέγαρο Μουσικής.
Ανασκόπηση δράσεων – εκδηλώσεων – επισκέψεων 2015
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ – ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΔΕΛΦΟΙ – ΚΙΡΡΑ
Την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Ε1 και Ε2, στα πλαίσια του προγράμματος Γεωμυθολογικά Μονοπάτια,πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στους Δελφούς και στη συνέχεια πεζοπορία στο αρχαίο μονοπάτι Δελφοί – Κίρρα. Τους μαθητές συνόδευαν οι εκπαιδευτικοί Παπαγεωργίου Λουκία, Νυδριώτη Θεοδώρα, Μηλιώτη Μαρία και Κόκκινος Σπυρίδων. Αρχικά οι υπεύθυνοι του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) Άμφισσας μας οδήγησαν στο κτίριο του Γυμνασίου Δελφών, όπου σε κατάλληλη αίθουσα και με τη χρήση πολυμέσων τα παιδιά συμμετείχαν σε πρόγραμμα για την Κλιματική Αλλαγή.
Διαβάστε τη συνέχεια, επιλέγοντας σελίδα 1 ή 2
























