Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 23-2-2016
Οι εκπαιδευτικοί της Β΄ τάξης, κ. Πρόκου Μαρία και κ. Πατακιά Γεωργία πραγματοποίησαν δειγματική διδασκαλία στο γλωσσικό μάθημα με θέμα : «Η Αλεπού και το λελέκι» – Συνεργατικό μοντέλο διδασκαλίας. Τη δειγματική διδασκαλία παρακολούθησαν όλοι οι εκπαιδευτικοί της Β΄ τάξης της 2ης εκπαιδευτικής περιφέρειας Λιβαδειάς. Μετά τη δειγματική, ακολούθησε βιωματική – θεατρική προσέγγιση από τις κ. Παπακώστα Αλεξία – υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων – και κ. Ανδρέου Αφροδίτη – εκπαιδευτικό 44ου Νηπιαγωγείου Αθηνών. Στο βιωματικό μέρος συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί. Το σεμινάριο «έκλεισε» με την κ. Σκόνδρα Ασημίνα, Σχολική Σύμβουλο της 2ης εκπαιδευτικής περιφέρειας. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου πραγματοποίησε επίσκεψη στο σχολείο μας ο Δ/ντης Εκπαίδευσης Ν. Βοιωτίας κ. Γιαννιός Μιχαήλ.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 – 2016
Τετάρτη 17-2-2016
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Καρμεσίτα» στη Λυρική Σκηνή. Κατόπιν επισκέφθηκαν το Ιστορικό Μουσείο στην Παλαιά Βουλή.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 – 2016
Παρασκευή 29-1-2016
Τις δύο πρώτες ώρες έγινε εκκλησιασμός για τη γιορτή των «Τριών Ιεραρχών». Τις δύο τελευταίες ώρες έγιναν εκδηλώσεις και δραστηριότητες για τους «Τρεις Ιεράρχες».
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 – 2016
Δευτέρα 21-12-2015
Οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων, παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Η μυλωνού». Η παράσταση έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Οι μαθητές της ΣΤ τάξης επισκέφθηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, προκειμένου να παρακολουθήσουν πρόγραμμα για τα Χριστουγεννιάτικα έθιμα.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 – 2016
Παρασκευή 18-12-2015
Τις δύο πρώτες ώρες έγινε ο εκκλησιασμός των μαθητών, εν’ όψει των εορτών των Χριστουγέννων.



















