Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι στην περίοδο των διακοπών των Χριστουγέννων η εταιρεία ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΕ (πρώην ΟΣΚ) προέβη στην επισκευή του κατεστραμμένου (και πολλαπλά επικίνδυνου) δαπέδου του προαυλίου του σχολείου μας. Συγκεκριμένα έγιναν οι παρακάτω εργασίες :
1) Τοποθέτηση νέου δαπέδου (πίσσα) στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
2) Ξήλωμα των σκαλοπατιών του προαυλίου και τοποθέτηση νέων, αντιολισθητικών (σε λευκό χρώμα) .
3) Τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων στον χώρο της ράμπας εισόδου του σχολείου.
4) Τις επόμενες ημέρες θα οριοθετήσει τους χώρους για το μπάσκετ και το βόλεϊ.
Πρόκειται για ένα απαραίτητο (και χρονίζον) έργο για την υλοποίηση του οποίου αγωνίστηκαν με κάθε πρόσφορο μέσο :
Η πρώην διευθύντρια του σχολείου κ. Δήμητρα Μόσχου
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Περιστερίου κ. Αναστάσιος Θεοδωράκος
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου με τη σύνθεση που αυτός είχε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 41ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου ευχαριστεί θερμά για τη βοήθειά τους όλους όσοι αγωνίστηκαν για το έργο αυτό προκειμένου το προαύλιο του σχολείου να καταστεί περισσότερο ασφαλές τόσο στην ανάπαυλα των μαθημάτων όσο και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Εντός του τρέχοντος σχολικού έτους αναμένουμε την υλοποίηση δύο ακόμα υποσχέσεων – δεσμεύσεων του κ. Αντιδημάρχου Παιδείας :
α) Το εξωτερικό βάψιμο του σχολείου
β) την επισκευή των παραθύρων του σχολείου από τεχνίτη (αλουμινά) του Δήμου. Με το έργο αυτό θα αποφεύγεται τόσο η εισροή βρόχινων νερών όσο και οι απώλειες θερμότητας στους χειμερινούς μήνες.
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Πρόσφατα σχόλια !