"Ιστολογείν" – Το Ιστολόγιο του 41ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου

Κάκτου & Αγ. Ιεροθέου – Τηλ. 2105759937 – 2131301417

Έκθεση ειδών λαϊκής τέχνης από τα δευτεράκια μας !

Απρ 201614

Αγαπητοί γονείς

Οι μαθητές της Β΄ τάξης στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Μες στο Μουσείο», οργάνωσαν μια ΕΚΘΕΣΗ ΛΑΪΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

Η έκθεση λειτούργησε τις ημέρες : Τρίτη 12 Απριλίου και Τετάρτη 13 Απριλίου 2016.

Μ’ ενθουσιασμό και ενδιαφέρον συγκέντρωσαν αντικείμενα και οικογενειακά κειμήλια, τα έστησαν και ενημέρωσαν με κέφι για τη χρησιμότητά τους, τους επισκέπτες της έκθεσης.

Οι μαθητές κατάφεραν με την  παρουσίαση της έκθεσης, όχι μόνο να αξιοποιήσουν τις γνώσεις που είχαν ήδη αποκτήσει ,αλλά  και ν’ αποκτήσουν καινούριες. Ταυτόχρονα γνώρισαν την έννοια της Λαϊκής  παράδοσης του τόπου μας.

Παραθέτουμε φωτογραφίες από την έκθεση.

Δείτε το στο slideshare.net

Πρόσκληση ! Διοργάνωση ανθοκομικής έκθεσης στον χώρο του σχολείου και στολισμός πασχαλινής λαμπάδας !

Απρ 201611

Αγαπητοί γονείς,

ekthesiΣας προσκαλούμε στην 1η ΄Εκθεση «Αρωματικών Φυτών και Λουλουδιών» που θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του σχολείου μας, την Παρασκευή 15/04 (ώρες αποχώρησης των παιδιών από το σχολείο) & το Σάββατο 16/04 (10:00-14:30).

Επίσης, το Σάββατο 16/04 (10:00-13:00), σας κερνάμε καφέ και μαζί με τα παιδιά,  κατασκευάζουμε Πασχαλινά και διακοσμούμε τη λαμπάδα σας.   Αν θέλετε, φέρτε μαζί σας μία απλή λαμπάδα!

41ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου    –   Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Εορτασμός 25ης Μαρτίου 1821 στο σχολείο μας !

Απρ 20168

Αγαπητοί γονείς

Λιτά και περιεκτικά, όπως άλλωστε αρμόζει σε κάθε τέτοιο γεγονός, το σχολείο μας τίμησε την 25η Μαρτίου 1821 με εορτή που πραγματοποίησαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.
Την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016 δεκάδες γονείς στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας παρακολούθησαν ποιήματα, τραγούδια, και χορούς από τα ίδια τα παιδιά, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.Μέσα από μια αναδρομή στα γεγονότα με αναφορά στα ιστορικά στοιχεία αλλά και με χιούμορ έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό κάτι από επιβραβεύθηκε από όλους, συμμαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που έλαβαν μέρος στη γιορτή και στους δασκάλους τους που δούλεψαν για την άρτια παρουσίασή της.

Δείτε εικόνες από τη σεμνή αυτή εκδήλωση.

Δείτε το στο slideshare.net

Ματαίωση παρακολούθησης θεατρικής παράστασης των Α΄ – Β΄ – Γ΄ τάξεων στο Εθνικό Θέατρο

Απρ 20166

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι η εκδρομή που είχε προγραμματιστεί για την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016 στο Εθνικό Θέατρο για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης “Ο Σιμιγδαλένιος” ματαιώθηκε. Η παράσταση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί τη συγκεκριμένη ημερομηνία για λόγους υγείας ενός εκ των πρωταγωνιστών.

Την ημέρα λοιπόν αυτή (8/4/2016) οι μαθητές των Α΄ – Β΄ – Γ΄ τάξεων θα έχουν μάθημα κανονικά.

Όμως…

Δε θα μπορούσαμε να χαλάσουμε τη χαρά των μικρών μας μαθητών !

Για τον λόγο αυτό σε συνεννόηση με το Εθνικό Θέατρο οι μαθητές μας των ανωτέρω τάξεων θα παρακολουθήσουν δωρεάν την παράσταση το Σάββατο 16 Απριλίου 2016 στις 15:00. Κάθε μαθητής μας θα πρέπει να συνοδεύεται από έναν ενήλικο (γονέα ή συγγενή).

Το σχολείο θα φροντίσει να υπάρχουν τα ονόματα των παιδιών μας στο ταμείο του θεάτρου. Σε περίπτωση αδελφών θα πρέπει να συνοδεύουν και οι δυο γονείς.

Είναι προφανές ότι τα χρήματα που έχουν δώσει οι μαθητές μας θα επιστραφούν στο ακέραιο.

Υ.Γ : Η εκδρομή των Δ΄- Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων την ίδια ημέρα (8/4/2016) στο θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ για την παρακολούθηση του θεατρικού έργου “ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ” της Άλκης Ζέη θα πραγματοποιηθεί κανονικά.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Υλοποίηση επιμορφωτικών ημερίδων από τον Σχολικό Σύμβουλο της 32ης Π.Δ.Ε Αττικής

Απρ 20165

Αγαπητοί γονείς

Imerida_Krassas_IIΣας ενημερώνουμε ότι ο Σχολικός Σύμβουλος της 32ης Περιφέρειας (στην οποία ανήκει και το σχολείο μας) κ. Στ. Κρασσάς διοργανώνει, σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο της 31ης Περιφέρειας Δημ. Εκπ. Αττικής κ. Αναστάσιο Ασβεστά δύο (2) επιμορφωτικές ημερίδες για τους δασκάλους των τάξεων Α΄ και ΣΤ΄. Οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν στον χώρο του 18ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου ως εξής :

ΣΤ΄ τάξη : Την Πέμπτη 14 Απριλίου 2016, για όλους τους / τις εκπαιδευτικούς (ΠΕ 70, δασκάλων) των τμημάτων της Στ τάξης των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας με θέμα “Διαχείριση της μετάβασης μαθητών / μαθητριών της Στ τάξης από το δημοτικό στο γυμνάσιο”,

Α΄ τάξη : Την Τρίτη 19 Απριλίου 2016, για όλους τους / τις εκπαιδευτικούς (ΠΕ 70, δασκάλων) των τμημάτων της Α΄ τάξης των σχολικών μονάδων της Περιφέρειας με θέμα “Γλώσσα και κειμενικά είδη: διδακτικές προσεγγίσεις”.

Για τον σκοπό αυτό έχει δοθεί άδεια από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής ώστε να παρακολουθήσουν τις ημερίδες οι διδάσκοντες / διδάσκουσες στα τμήματα των Στ΄ και Α΄ τάξεων των σχολείων. Αυτό σημαίνει πως για τις παραπάνω ημερομηνίες δεν θα γίνουν μαθήματα (τα παιδιά των Στ΄ και Α΄ τάξεων δεν θα έρθουν στο σχολείο) αφού οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στις ημερίδες.

Δείτε και κατεβάστε εδώ τη σχετική επιστολή του κ. Σχολικού Συμβούλου που απευθύνεται στους γονείς.

Δείτε επίσης και κατεβάστε το Πρόγραμμα Εργασιών της Ημερίδας για τη μετάβαση των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης στο Γυμνάσιο.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εισαγωγή μαθητών ΣΤ΄ τάξης στα Πρότυπα και στα Πειραματικά Γυμνάσια

Απρ 20164

Αγαπητοί γονείς

DEPPSΣας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις για φοίτηση των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης στα Πρότυπα και στα Πειραματικά Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2016 – 2017 θα ξεκινήσουν στις 11 Απριλίου 2016.

Δείτε εδώ τη σχετική ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας και το σχετικό ΦΕΚ το οποίο περιλαμβάνει τη διαδικασία, τους όρους και τις προϋποθέσεις εισαγωγής. Ενημερωθείτε επίσης για οτιδήποτε νέο προκύψει από την ιστοσελίδα του Αυτοτελούς Τμήματος Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και θρησκευμάτων.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Χρυσό μετάλλιο στο σκάκι σε δύο μαθητές του σχολείου μας !

Μαρ 201631

pnevmatiki_stegiΤο Σάββατο 19 Μαρτίου 2016 πραγματοποιήθηκε το 10ο Σχολικό Πρωτάθλημα Περιστερίου στο 4ο Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου σε συνδιοργάνωση της Πνευματικής Στέγης του Δήμου Περιστερίου και του 4ου  Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου.
Περίπου 170 Περιστεριωτόπουλα ήρθαν στο 4ο  Δημοτικό σχολείο Περιστερίου για να αγωνιστούν στα άσπρα και μαύρα τετράγωνα. Το σχολείο μας εκπροσώπησαν δύο (2) μαθητές από τη Δ΄ και τη ΣΤ΄ τάξη.
Η Ιουστίνη Κανελλοπούλου, μαθήτρια της Δ΄ τάξης του 41ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου συμμετείχε στο 10ο  Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι του Δήμου Περιστερίου,  έλαβε τη  θέση “1ο κορίτσι στη Δ΄ Δημοτικού”  και χρυσό μετάλλιο και ο Ανδρέας Λαδιέλης μαθητής της ΣΤ1΄ τάξης το 1ο βραβείο και χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία “Μαθητές ΣΤ΄ τάξης”.

Αμφότεροι οι μαθητές μας προκρίθηκαν στους Τελικούς Μαθητικούς Αγώνες της Αττικής, που θα πραγματοποιηθούν στις 9/4/2016 στα εκπαιδευτήρια Ελληνογερμανική Αγωγή.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας εκφράζει την ευαρέσκειά του για την επιτυχία των μαθητών μας και προτρέπει και τους υπόλοιπους μαθητές να ασχοληθούν με το πνευματώδες αυτό παιχνίδι.

Δείτε εικόνες από την προσπάθεια και τη βράβευση των μαθητών μας.

Δείτε το στο slideshare.net

Εκπαιδευτική επίσκεψη Δ΄ τάξης στο Μουσείο της Ακρόπολης

Μαρ 201628

Στα πλαίσια της ευέλικτης  ζώνης και του μαθήματος της ιστορίας οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν σχέδιο εργασίας με τίτλο «Ακρόπολη, μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς».

Οι παιδαγωγικοί σκοποί και στόχοι του προγράμματος ήταν οι εξής:

Να κατανοήσουν οι μαθητές το παγκόσμιο συμβολισμό του μνημείου, ως σύμβολο του παγκόσμιου πολιτισμού και όχι μόνο του ελληνικού.

Να ευαισθητοποιηθούν για τον σεβασμό και την προστασία όλων των αρχαίων μνημείων μέσα στον χρόνο.

Να γνωρίσουν την ελληνική εκστρατεία που γίνεται διεθνώς για την επιστροφή στην Ελλάδα των γλυπτών του Παρθενώνα.

Να κατανοήσουν το υψηλό επίπεδο των τεχνών της κλασικής εποχής  δηλαδή του 5ου αι. π.Χ. ( της αρχιτεκτονικής, ζωγραφικής, γλυπτικής κ.ά.)

Για τους παραπάνω σκοπούς δημιουργήθηκε ένα μικρό φυλλάδιο με υλικό από το μουσείο της Ακρόπολης το οποίο μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές και μελετήθηκε μέσα στην τάξη.

Στη συνέχεια οι μαθητές εργάστηκαν  ομαδοσυνεργατικά  μελετώντας την αρχιτεκτονική των διαφόρων κτισμάτων της Ακρόπολης με πληροφορίες και εικόνες από το διαδίκτυο και πληροφορίες για την εκστρατεία που έχει γίνει διεθνώς από τη  χώρα μας για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα. Οι πληροφορίες στη συνέχεια αναρτήθηκαν στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης.

Το σχέδιο εργασίας ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη των μαθητών στο Μουσείο της Ακρόπολης στις 7 Μαρτίου 2016 και την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μια ιστορία της Ακρόπολης μέσα από το μουσείο της». Ακολουθούν σχετικές φωτογραφίες.

Δείτε το στο slideshare.net

Επίσκεψη ΣΤ΄ τάξης στη Βουλή των Ελλήνων

Μαρ 201627

Αποτέλεσμα εικόνας για βουλή των ελλήνωνΤην Τρίτη 15 Μαρτίου 2016 οι μαθητές της ΣΤ τάξης, συνοδευόμενοι από τους δασκάλους των τάξεων και τον διευθυντή του σχολείου, επισκέφτηκαν τη Βουλή των Ελλήνων στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν σε χώρους της Βουλής, να δουν σχετικά βίντεο για την ιστορία του κτιρίου και τις κατά καιρούς χρήσεις του.

Ξεναγήθηκαν επίσης στην έκθεση της Βουλής των Ελλήνων, είδαν σχετικά βίντεο και πληροφορήθηκαν αναλυτικά για την περίοδο της στρατιωτικής δικτατορίας, της αναστολής όλων των ελευθεριών των Ελλήνων και των συνεπειών της επτάχρονης χούντας στον ελλαδικό και κυπριακό ελληνισμό.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ξενάγηση των μαθητών μας στην αίθουσα της Ολομέλειας. Σε αυτή την ενότητα της επίσκεψης επεξηγήθηκαν από υπάλληλο της Βουλής οι λειτουργίες και το τυπικό που ακολουθείται στις συνεδριάσεις της Ολομέλειας.

Δείτε φωτογραφίες από την εκπαιδευτική μας επίσκεψη !

Δείτε το στο slideshare.net

Μερική αναπροσαρμογή προγράμματος σαββατιάτικων δραστηριοτήτων του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Μαρ 201623

Αγαπητοί γονείς,

Σας γνωστοποιούμε ότι από αυτό το Σάββατο 26/3/2016 το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων του Σαββάτου αναπροσαρμόζεται και έχει ως εξής :

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ : 9 : 50 π.μ – 10 : 50 π.μ

ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ : 11 : 00 π.μ  – 12 : 00 μ.μ

                                                       Το Δ.Σ.

“Χελιδονίσματα” – 27 Μαρτίου 2016 στο Πάρκο Αντώνης Τρίτσης

Μαρ 201618

Αγαπητοί μαθητές και γονείς

ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ Τρίπτυχο 2Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης υποδέχεται την Άνοιξη και τους προάγγελούς της, τα χελιδόνια, υποστηρίζοντας τη δράση της «Ορνιθολογικής», τα «Χελιδονίσματα».

Σκοπός των «Χελιδονισμάτων» είναι τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τον ερχομό των χελιδονιών, να ενημερωθούν για το μακρύ τους ταξίδι και να τα βοηθήσουν φτιάχνοντας φωλιές από πηλό.  Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πάρκο «Α. Τρίτσης» στο Ίλιον,  την Κυριακή 27 Μαρτίου, ώρες 11.00 – 14.00 στο προαύλιο της Αίθουσας ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ (δίπλα στο κανάλι και στην είσοδο για το «Κέντρο της Γης» και τον Πύργο της Αμαλίας).  Οι μαθητές θα προσέλθουν στην εκδήλωση συνοδευόμενοι από τους γονείς τους.

ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ Τρίπτυχο 1Οι μαθητές που θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση θα παρακολουθήσουν ολιγόλεπτη παρουσίαση με θέμα «Υποδεχόμαστε την Άνοιξη και τα χελιδόνια». Η παρουσίαση περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πληροφορίες για τα διάφορα είδη χελιδονιών, των οποίων η μεταναστευτική διαδρομή περιλαμβάνει και τη χώρα μας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, τις διατροφικές τους συνήθειες,  πώς κατασκευάζουν τις φωλιές τους, τι υλικά χρησιμοποιούν καθώς και τι μπορούμε να κάνουμε για να τα βοηθήσουμε. Η παρουσίαση θα συνδυαστεί με την κατασκευή μιας χελιδονοφωλιάς την οποία οι μαθητές θα πάρουν μαζί τους και θα την τοποθετήσουν στο σχολείο ή στο σπίτι τους, αφού στεγνώσει, προσφέροντας στα χελιδόνια έτοιμη κατοικία.

Κατεβάστε εδώ το αφισάκι της δραστηριότητας αυτής !

 

Παράδοση Βαθμολογίας Β΄ τριμήνου – Ενημέρωση γονέων

Μαρ 201611

Αγαπητοί γονείς

vathmologia1Σας ενημερώνουμε ότι η παράδοση της βαθμολογίας του Β΄ τριμήνου και η σχετική ενημέρωση για τους μαθητές των τάξεων Γ΄- ΣΤ΄ θα γίνει την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016 στις 13:15 μ.μ

Οι γονείς των μαθητών των Α΄ και Β΄ τάξεων του σχολείου θα ενημερωθούν για την πρόοδο και τη διαγωγή των παιδιών τους την ίδια ημέρα (23/3/2016) στις 12:30 μ.μ (στο σχόλασμα των μικρών τάξεων).

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά την ημέρα αυτή (23/3/2016).

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων

Ανακοίνωση για αναβολή μαθήματος χορού

Μαρ 20168

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι αυτό το Σάββατο  12/3/2016  δε θα πραγματοποιηθούν τα μαθήματα χορού λόγω ανειλημμένης υποχρέωσης του χοροδιδασκάλου.

Από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Ε ΝΑΙ λοιπόν ! Ομορφύναμε !

Μαρ 20165

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση των εργασιών για το εξωτερικό βάψιμο του σχολείου μας με έντονα και όμορφα χρώματα. Το αποτέλεσμα πραγματικά εντυπωσιακό ! Όσοι περνούν και το βλέπουν μας δίνουν συγχαρητήρια ! Γονείς, κάτοικοι της γειτονιάς, τα παιδιά του σχολείου μας !

Αλλά… τα συγχαρητήρια και οι ευχαριστίες δεν ανήκουν σε εμάς !

Πρώτα και κύρια ανήκουν στον κ. Αναστάσιο Θεοδωράκο, Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Περιστερίου που οραματίστηκε και υλοποιεί με τη συμπαράσταση του κ. Δημάρχου αλλά με ελάχιστα χρήματα (για την έκταση του εγχειρήματος) ένα έργο που θα αλλάξει την όψη όλων των σχολείων του Περιστερίου.

Ευχαριστούμε επίσης θερμά και τους τεχνίτες που έβαψαν σε σύντομο χρονικό διάστημα και τόσο όμορφα το σχολείο μας ! Τους ευχαριστούμε για την καλή τους δουλειά αλλά και για τη διάθεσή τους, το χιούμορ τους και την άριστη συνεργασία που είχαμε !

Δείτε φωτογραφίες από τη νέα όψη του σχολείου μας !!!

Δείτε το στο slideshare.net

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Συμμετοχή του σχολείου μας στη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες

Μαρ 20163

Αγαπητοί γονείς,

Noiazomai_MoirazomaiΟ Σύλλογος Διδασκόντων του 41ου Δημ. Σχολείου Περιστερίου, ανταποκρινόμενος στην έκκληση του Διευθυντή Π.Ε Γ΄ Αθήνας κ. Αδάμ Στάμου καθώς και των υπευθύνων καινοτόμων δράσεων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Αγωγής Υγείας -Πολιτιστικών) αποφάσισε ομόφωνα να συμμετέχει στη συλλογή και αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης για τους συνανθρώπους μας πρόσφυγες. Ανθρώπους που η τύχη ή η μοίρα τους και όχι η θέλησή τους τούς έφερε σε αυτή την απελπιστική κατάσταση.

Όλοι εμείς λοιπόν, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς,παιδιά, εγγόνια ή δισέγγονα οι ίδιοι προσφύγων, συναισθανόμενοι την ανάγκη αυτών των ανθρώπων πρέπει να σταθούμε αρωγοί δίπλα τους.

Για τον λόγο αυτό καλούμε τους γονείς και τους μαθητές μας να προσφέρουν από το πενιχρό τους πλεόνασμα κάποιο από τα παρακάτω είδη πρώτης ανάγκης :

ΖΥΜΑΡΙΚΑ

– ΟΣΠΡΙΑ

– ΜΠΙΣΚΟΤΑ

– ΟΔΟΝΤΕΚΡΕΜΕΣ

– ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ

Τα προϊόντα θα παραδίδονται στον δάσκαλο/α κάθε τάξης. Μετά τη συλλογή των ειδών το σχολείο σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων θα τα συσκευάσει και θα τα παραδώσει στη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ η οποία ΔΩΡΕΑΝ θα τα παραδώσει στους υπεύθυνους. Προθεσμία συλλογής των τροφίμων στο σχολείο ορίζεται η 18η Μαρτίου 2016.                                   

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων

 

 

 

Συμμετοχή του σχολείου μας σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών των μαθητών μας

Μαρ 20162

XarokopioTο σχολείο μας θα λάβει μέρος στο πρόγραμμα «Ανάπτυξη και εφαρμογή ενός προγράμματος παρέμβασης στο σχολείο για τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών και την αύξηση της σωματικής δραστηριότητας των μαθητών». Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, το Υπουργείο Παιδείας και τον Δήμο μας και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η περίοδος εφαρμογής του είναι από τον Ιανουάριο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2018 και θα υλοποιηθεί σε έξι ευρωπαϊκές χώρες: Βέλγιο, Βουλγαρία, Φιλανδία, Ελλάδα, Ουγγαρία και Ισπανία. Περίπου 9.000 παιδιά από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου (Α΄ – Β΄ – Γ΄) σε όλη την Ευρώπη, οι οικογένειες και οι δάσκαλοί τους θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε αυτό.

Στα πλαίσια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν δράσεις στο σχολείο αλλά και τον Δήμο με σκοπό τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών και των επιπέδων φυσικής δραστηριότητας.

Ειδικότερα :                                                  

Στο σχολείο :

  • Ενημερωτικό υλικό & δραστηριότητες για την τάξη με σκοπό την προώθηση των υγιεινών διατροφικών συνηθειών & της άσκησης.
  • Μέτρηση βάρους & ύψους στα παιδιά που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Στον Δήμο :

  • Εκδηλώσεις – δράσεις που σχετίζονται με τη διατροφή και την άσκηση σε πλατείες, πάρκα και αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου ανοιχτές σε όλους τους πολίτες-οικογένειες.
  • Δωρεάν αιματολογικές εξετάσεις (σε ένα τυχαίο αριθμό οικογενειών, τους δασκάλους και Διευθυντές).
  • Δωρεάν συνεδρίες συμβουλευτικής από Διαιτολόγους – Διατροφολόγους του Χαροκοπείου Παν/μιου (σε ένα τυχαίο αριθμό οικογενειών, τους δασκάλους και Διευθυντές).

Τονίζεται ότι η συμμετοχή των μαθητών (των Α΄ – Β΄ – Γ΄ τάξεων) στο πρόγραμμα είναι προαιρετική.

Τα στοιχεία των μαθητών είναι απόρρητα. Τα αποτελέσματα δε θα αναφέρονται σε στοιχεία μαθητών (ονοματεπώνυμο κλπ) αλλά σε κωδικούς αριθμούς. Όλες οι πληροφορίες είναι ανώνυμες, πραγματοποιούνται βάσει κωδικών και μόνο εσείς οι ίδιοι (οι γονείς) θα λάβετε σε φάκελο τα αποτελέσματα των μετρήσεών σας ή/και του παιδιού σας.

Δείτε και κατεβάστε την ενημερωτική επιστολή προς τους γονείς των παιδιών από τους διοργανωτές του προγράμματος.

Δείτε και κατεβάστε τη Δήλωση Συμμετοχής στο πρόγραμμα.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Πρόγραμμα “Δεκατιανό στο σχολείο” – Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα διανομής – Οδηγίες

Φεβ 201629

Αγαπητοί γονείς

fresko_galaΣε συνέχεια της Ενημέρωσης – Υπεύθυνης Δήλωσης που σας στείλαμε ανακοινώνουμε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα δωρεάν σίτισης των μαθητών μας στα πλαίσια του προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που φέρει τον διακριτικό τίτλο “Δεκατιανό στο Σχολείο”.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής :

Δευτέρα : Κουλούρι Θεσσαλονίκης

Τρίτη : Σταφιδόψωμο

Τετάρτη : Φρέσκο γάλα (ελαφρύ) και σταφιδόψωμο

Πέμπτη : Τοστ με γαλοπούλα και κίτρινο τυρί.

Παρασκευή : Κουλούρι Θεσσαλονίκης με χυμό.

Διευκρινίσεις :

stafidopsomo1) Μόνο για την Τρίτη 1 Μαρτίου 2016 δεν θα υπάρξει διανομή σταφιδόψωμου. Για την ημέρα αυτή οι μαθητές, όπως ειδοποιήθηκαν ήδη στο σχολείο, θα πρέπει να έχουν από το σπίτι τους δεκατιανό. Επίσης για αυτή την Τετάρτη 2/3/2016 θα δοθεί μόνο το γάλα (χωρίς σταφιδόψωμο) γιατί η διανομή του σταφιδόψωμου θα αρχίσει από την Πέμπτη 3/3/2016.

Ζητούμε συγνώμη για τις δυσλειτουργίες που παρουσιάζονται την 1η εβδομάδα εφαρμογής του “νέου μενού” του δεκατιανού.

fresko_gala_II2) Το γάλα θα έρχεται κάθε Τετάρτη και θα διανέμεται στους μαθητές για άμεση κατανάλωση στο 1ο διάλειμμα ή, σε κάθε περίπτωση, εντός του ωραρίου του σχολείου. Αυτό είναι αναγκαίο για να είμαστε απόλυτα σίγουροι για τις συνθήκες διατήρησης του ευπαθούς αυτού προϊόντος και την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων. Σε περίπτωση που κάποιοι μαθητές δεν επιθυμούν να το πιουν δεν μπορούν να το πάρουν στο σπίτι τους για τον φόβο αλλοίωσης του προϊόντος.

3) Εφόσον περισσεύουν γάλατα, αυτά θα φυλάσσονται στο επαγγελματικό ψυγείο του σχολείου (στον χώρο του πρώην κυλικείου) και μπορούν να καταναλωθούν την Πέμπτη ή και την Παρασκευή (πάντοτε εντός των ημερομηνιών κατανάλωσης που θα αναγράφονται) με το τοστ ή το Κουλούρι Θεσσαλονίκης από τα παιδιά που το επιθυμούν.

4) Επειδή είναι γνωστή σε όλους η διατροφική αξία του φρέσκου γάλακτος καλούμε όλους τους γονείς να παροτρύνουν τα παιδιά τους στην κατανάλωση του φρέσκου γάλακτος στο σχολείο.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Πρόσκληση στην αποκριάτικη γιορτή μας !

Φεβ 201629

Αγαπητοί γονείς

Apokries_2016_II

Ο Σύλλογος  Γονέων και Κηδεμόνων του 41ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου σας προσκαλεί στο αποκριάτικο πάρτι, που οργανώνει για τα παιδιά μας το Σάββατο 5 Μαρτίου 2016 στις 7 μ.μ. στον χώρο πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου μας !

Σας περιμένουμε όλους μασκαρεμένους ! 

Θα ξεφαντώσουμε με  άφθονο φαγητό, πλούσια δώρα  και  μουσική !

Δείτε και κατεβάστε την ηλεκτρονική μας πρόσκληση !

Apokries_2016_III

 

Εμπλουτισμός του δεκατιανού που προσφέρεται στα παιδιά μας δωρεάν !

Φεβ 201626

Αγαπητοί γονείς,

dekatiano2Σας ενημερώνουμε ότι στα πλαίσια συνεχούς βελτίωσης του δεκατιανού που προσφέρεται στα παιδιά μας εντάχθηκε και το φρέσκο γάλα (από επώνυμη εταιρεία) και το σταφιδόψωμο (επίσης επώνυμης ετικέτας). Το νέο “μενού” ξεκινά από τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016 και θα διαρκέσει μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Είναι δεδομένο ότι το πρόγραμμα εξακολουθεί και αφορά σε όλους τους μαθητές ανεξαρτήτως εισοδήματος.

Για τον λόγο αυτό θα μοιραστεί στους μαθητές νέα Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία οι γονείς θα δηλώνουν τυχόν προβλήματα αλλεργίας στις ανωτέρω αναφερόμενες τροφές (γάλα, σταφίδα). Παρακαλούμε η δήλωση να επιστραφεί συμπληρωμένη μέχρι την Τρίτη 1/3/2016.

Εννοείται ότι παραμένει και το τοστ, το κουλούρι Θεσσαλονίκης και ο φυσικός χυμός στο “μενού”. Οι ώρες παράδοσης του γάλακτος θα είναι από τις 08:00 π.μ.  μέχρι τις 10:00 π.μ. Με ενέργειες του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων (το οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη συμπαράστασή του) στον χώρο του πρώην κυλικείου θα υπάρχει μεγάλο ψυγείο στο οποίο θα τοποθετούνται αμέσως τα γάλατα που θα φέρνει φορτηγό / ψυγείο της εταιρείας. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η σωστή συντήρηση του ευπαθούς αυτού προϊόντος. Δείτε και τη σχετική οδηγία του Υπουργείου εδώ.

Το σταφιδόψωμο θα παραδίδεται  μεν μία φορά αλλά θα αφορά την ποσότητα και των δύο ημερών της εβδομάδας που υπάρχει στο πρόγραμμα. Θα αποθηκεύεται και θα διανέμεται συνοδευόμενο ή με το γάλα ή με τον χυμό, ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις των μαθητών.

Θα ήταν παράλειψή μας να μην ευχαριστήσουμε θερμά τις δύο μητέρες από τον Σύλλογο Γονέων που από την αρχή σχεδόν του προγράμματος μας βοηθούν και μεταφέρουν με δικό τους μεταφορικό μέσο και ταξινομούν τα προϊόντα που δίνονται στους μαθητές μας.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Ενημέρωση – Πρόσκληση γονέων στον στολισμό του σχολείου μας για τις Απόκριες !

Φεβ 201625

Αγαπητοί γονείς

apokries_2016Σας προσκαλούμε όλους, μεγάλους  και μικρούς, στον αποκριάτικο στολισμό  του σχολείου μας, που θα γίνει με κατασκευές των παιδιών μας, το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 10 -12 π.μ.

Το Δ.Σ

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Καλώς ήρθατε !!!

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας καλωσορίζουν στο Ιστολόγιο και σας εύχονται μια ευχάριστη και χρηστική περιήγηση !

Ώρα Ελλάδας

Σαν σήμερα

22/6/168 πχ: Η Μάχη της Πύδνας, που θέτει τέλος στον Γ Μακεδονικό Πόλεμο.
Οι Ρωμαίοι, με αρχηγό τον Λούκιο Αιμίλιο Παύλο, νικούν και συλλαμβάνουν αιχμάλωτο τον βασιλιά της Μακεδονίας Περσέα. Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για την κατάκτηση της Ελλάδας από τους Ρωμαίους.

Μετάφραση του Ιστολογίου

Πρόσφατα σχόλια !

Σκακιστική άσκηση

RSS Τα νέα του Β΄ Επιπέδου ΤΠΕ

  • Εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικών σε ψηφιακές δεξιότητες Β1, Β2 και Α’ επιπέδου ΤΠΕ - Προγραμματισμός 19/05/2026
    Στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ) / Μεταφερόμενη Πράξη της ΠΠ 2014 - 2020», Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», ΕΣΠΑ 2021-2027, που υλοποιείται από το ΙΤΥΕ – «Διόφαντος» (δικαιούχος φορέα της πράξης) σε συνεργασία με το ΙΕΠ, πρόκειται να […]
  • Έναρξη προγραμμάτων επιμόρφωσης Β1 και Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. 17/04/2026
    Ξεκινούν από τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2026, τα προγράμματα της 7ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. και της 4ης περιόδου επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε., στα οποία συμμετέχουν 5.775 εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε σχολεία της Ομογένειας, στο Εξωτερικό. Με τη […]

RSS Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

European SchoolRadio Logo

Το 41ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, που εδρεύει στο Περιστέρι στη συμβολή των οδών Κάκτου & Αγίου Ιεροθέου, ιδρύθηκε με το ΦΕΚ 289/1-10-1977 και η οργανικότητά του (6θέσιο) ορίστηκε με το ΦΕΚ 190 τ.Α΄/22-08-1979, ενώ το Ολοήμερο ορίστηκε με το ΦΕΚ 1130/30-08-2001. Με το ΦΕΚ 1346/31-8-2004 τ. Β΄, προστέθηκε μία (1) επιπλέον οργανική θέση δασκάλου (Π.Ε 70) στο Ολοήμερο.

Το σχολικό έτος 2005 – 2006 ιδρύθηκε οργανική θέση καθηγητή Φυσικής Αγωγής (Π.Ε 11) με το ΦΕΚ 492/18-4-2006 τ. Β΄

Το σχολικό έτος 2015 – 2016 ιδρύθηκε οργανική θέση καθηγητή Αγγλικής Γλώσσας (Π.Ε 06) με το ΦΕΚ 2491/12-8-2016 τ. Β΄. Η θέση καλύφθηκε από το σχολικό έτος 2016 – 2017.

Το σχολικό έτος 2015 – 2016 ιδρύθηκε Τμήμα Ένταξης στο σχολείο μας με το ΦΕΚ 2540/18-8-2016 τ. Β΄. Το Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας επανδρώθηκε το σχολικό έτος 2016 – 2017.

Το σχολικό έτος 2018 – 2019 ιδρύθηκε Τάξη Υποδοχής ΖΕΠ στο σχολείο μας με το ΦΕΚ 4528/17-10-2018 τ. Β΄.

Το ίδιο σχολικό έτος (2018 – 2019) το σχολείο μας εντάχθηκε στο Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών της χώρας δυνάμει της Φ.17/47528/Δ1/28-3-2019 Υπουργικής Απόφασης.

Το τρέχον σχολικό έτος (2025 – 2026) το σχολείο λειτουργεί με έξι (6) τμήματα και έχει 122 μαθητές.

Για οποιαδήποτε απορία, πρόβλημα ή/και καλόπιστη κριτική μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλ. 210 / 57 59 937  – 213 / 13 01 417  ή/και στο 41dimperisteriou@gmail.com .

Ο καιρός στην Αθήνα !

booked.net

Μετρητής επισκεψιμότητας ανά χώρα προέλευσης

Flag Counter


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων