Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι τοποθετήθηκε στο σχολείο μας η κ. Αναγνωστοπούλου Ειρήνη (Π.Ε 07, Γερμανικής Γλώσσας). Η συνάδελφος θα κάνει 2 ώρες στο σχολείο μας (στη ΣΤ΄ τάξη) γερμανικά τις ίδιες ακριβώς ώρες που οι υπόλοιποι μαθητές της ΣΤ΄ θα κάνουν σε άλλη αίθουσα Γαλλικά.
Από τη διεύθυνση του σχολείου



























Αφήστε μια απάντηση