Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015 (στο σχόλασμα των τάξεων) θα υπάρξει διανομή πορτοκαλιών στους μαθητές του σχολείου μας. Πρόκειται για την υλοποίηση μιας πρωτοβουλίας του Αντιδήμαρχου Παιδείας του Δήμου Περιστερίου κ. Αναστάσιου Θεοδωράκου σε συνεργασία με το σχολείο και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη μεταφορά στο σχολείο των πορτοκαλιών. Δείτε και τη σχετική ανακοίνωση του Δήμου Περιστερίου εδώ.
Από τη διεύθυνση του σχολείου



























Αφήστε μια απάντηση