Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι συγκροτήθηκε σε σώμα το Διοικητικό Συμβούλιο που προέκυψε από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στο σχολείο μας.
Το νέο Δ.Σ έχει ως εξής :
| ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΘΕΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ |
| Βενέτης | Στέφανος | Πρόεδρος |
| Πασχάλη | Γεωργία | Αντιπρόεδρος |
| Σούνδια | Ασπασία | Γεν. Γραμματέας |
| Κλιάφα | Μαριλένα | Ταμίας |
| Πανούσης | Δημήτριος | Μέλος |
| Κορωναίου | Μαρία | Μέλος |
| Παπουτσάκη | Βασιλεία | Μέλος |
| Πάσχου | Μέλπω | Αναπλ. Μέλος |
| Μαρκοπούλου | Μαρία | Αναπλ. Μέλος |
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου συγχαίρει το νέο Δ.Σ και εύχεται καλή θητεία. Εκφράζει επίσης και τη βεβαιότητά του για αγαστή συνεργασία προς όφελος των παιδιών μας.
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων



























Αφήστε μια απάντηση