Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2025

3LCJ4b0n

Κάθε χρόνο, η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού φέρνει σε επαφή άτομα όλων των ηλικιών και υποβάθρων για να διερευνήσουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία μέσω του προγραμματισμού. Το 2025, η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού θα διαρκέσει από τις 11 έως τις 26 Οκτωβρίου, με χιλιάδες εκδηλώσεις να λαμβάνουν χώρα σε ολόκληρη την Ευρώπη και πέραν αυτής. Εκτός από τον κύριο εορτασμό τον Οκτώβριο, πολλές δραστηριότητες πραγματοποιούνται επίσης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Το σχολείο μας συμμετέχει στη συμμαχία Leading Teacher GR-ZACHARIA-100

Τα στάδια της δραστηριότητας αναφέρονται ως εξής:

Αρχικά προηγήθηκε μια εξοικείωση με το ρομποτάκι Beebot και τη λειτουργία του.

Τα νήπια γνωρίζουν τη Beebot και τις δυνατότητες κίνησης της .

WEuBxgLr y41BpA6Q fOla8iWK

1η Δραστηριότητα:
Ένα παιδί στα πλαίσια του θεατρικού παιχνιδιού θα αναπαριστά την αρκούδα.
Στο δάπεδο έχει τοποθετηθεί ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο 12 τετραγώνων 3Χ4 ή χρησιμοποιούμε τα πλακάκια  και νοερά αναπαριστά το δάσος με τη φωλιά της αρκουδίτσας. Σύμφωνα με το σενάριο μας,  η αρκουδίτσα έχασε τη φωλιά της και πρέπει να τη βοηθήσουμε να τη βρει.
Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία, όπου ξεκινά η αρκουδίτσα και ένα άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να τοποθετήσουν στο πάτωμα τα βελάκια κατεύθυνσης και να “προγραμματίσουν” το παιδί αρκουδάκι να φτάσει στη φωλιά του.
Κάθε φορά που θα αλλάζει το ζευγάρι των παικτών (αρκουδίτσα και προγραμματιστής), θα αλλάζει και η αφετηρία, ώστε να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι.

Uyd AeHnScwjiP3

2η Δραστηριότητα:

Έχουμε δημιουργήσει μια πίστα για το Beebot, με 12 τετράγωνα. Η αρκουδίτσα προσπαθεί να φτάσει στη φωλιά της. Το ένα τετράγωνο είναι η αφετηρία και το άλλο η φωλιά. Τα παιδιά πρέπει να προγραμματίσουν το Beebot ώστε να φτάσει από την αφετηρία στη φωλιά. Κάθε φορά που αλλάζει ο παίκτης, αλλάζει και η διαδρομή.

Dc6iK3k4Zql883kQ i2ifkFAc 9 vfSLIj LRDfJ8fH

3η Δραστηριότητα: Κωδικοποίηση-καταγραφή διαδρομών:

32NtgpVWZW0L8KKpZvSefIl