ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.. ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Η Κ. Τζούλια, η δασκάλα των αγγλικών μας έφερε μια τεράστια κολοκύθα και αφού τη συγκρίναμε με άλλα λαχανικά του φθινοπώρου αναρωτηθήκαμε και υποθέσαμε όλοι ότι η γεύση της θα είναι γλυκιά. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε γλυκά σοκολατάκια σε σχήμα κολοκύθας και να μάθουμε να ακολουθούμε τις οδηγίες μιας συνταγής! Το αποτέλεσμα όμορφο και γλυκό!

ευχαριστούμε τη κα Τζούλια και τους γονείς που μας προμήθευσαν τα υλικά για τη συνταγή

16ee7662 7d4b 48b2 bba6 a26ed8b1fb1e

 

 

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 (2025)

3932ffc9e4ec973d5166b0a8f1bca261

«Νοιάζομαι και το δηλώνω,κάθε τι ανακυκλώνω!»

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.

Το νηπιαγωγείο, ως πρώτος εκπαιδευτικός σταθμός, καλείται να διαμορφώσει οικολογική συνείδηση από την προσχολική ηλικία, καλλιεργώντας στάσεις σεβασμού και υπευθυνότητας απέναντι στη φύση. Η επιλογή του θέματος «Ανακύκλωση» στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τη μείωση, επαναχρησιμοποίηση και αξιοποίηση των απορριμμάτων μέσα από βιωματικές, δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες. Παράλληλα, προωθείται η συνεργασία σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας μέσα από κοινές δράσεις και συνεργασίες με φορείς και δήμο, ενισχύοντας την εξωστρέφεια του νηπιαγωγείου

Στα πλαισια αυτού του προγράμματος επισκεφτήκαμε το κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης, το οποίο ήταν ένε λεωφορείο με καθίσματα φτιαγμένα από ανακυκλώσιμο πλαστικό

  • Μάθαμε ποιά  άχρηστα υλικά ‘τρώει ‘ η κυρία Ανακύκλωση
  • Ανακυκλώσαμε τα δικά μας σκουπίδια και το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε το κάναμε δωρεά στο Χαμόγελο του Παιδιού

    b7a49462 286d 4264 a166 c9ca301b2191 1

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Προλαβαίνουμε τη Βία πριν εμφανιστεί

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ                        ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΛΗΨΗ
«Ενδυνάμωση. Συνεργασία. Αποδοχή.
Προλαβαίνουμε τη Βία πριν εμφανιστεί»

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η πρωτογενής πρόληψη εκδήλωσης περιστατικών βίας και η καλλιέργεια της συναισθηματικής ανάπτυξης, με ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικείωση-αποδοχή του «άλλου». Με ποιους τρόπους βοηθάμε τον εαυτό μας, ως άτομο, αλλά και ως μέλος της ομάδας, να αποδεχτεί τον «άλλον», αλλά και να αναπτύξει μηχανισμούς άμυνας όταν νιώσει ότι απειλείται;
Ενδυνάμωση- Συνεργασία-Αποδοχή

1ο ΕΡΑΣΤΗΡΙΟ    « Ένας κύκλος μας ενώνει».

-Τα παιδιά κάθονται στο έδαφος σε σχήμα κύκλου. Ο/Η εκπαιδευτικός ζητάει να σηκωθούν σαν ελατήρια, τα παιδιά που έχουν ένα κοινό εξωτερικό χαρακτηριστικό π.χ όσα παιδιά έχουν κοντά μαλλιά….

-Επαναλαμβάνουν το παιχνίδι κρατώντας το νήμα από ένα κουβάρι. Κάθε παιδί που λέει, δίνει το νήμα στο παιδί που θυμάται ότι είχαν ένα στοιχείο κοινό.

IMG 20251013 1038002

2ο  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:      «Ο εαυτός μου», οι «άλλοι» (Ατομική- Συλλογική Ταυτότητα).

-Τα παιδιά από κάθε ομάδα, χωρίζονται μεταξύ τους σε ζευγάρια.-Στα ζευγάρια το κάθε παιδί μιλάει για τον «εαυτό» του.Αναζητούν κοινά στοιχεία μεταξύ τους.

IMG 20251015 1013002

3ο  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:   « Δυναμώνω- Προστατεύω- Πιστεύω στον εαυτό μου» Αυτοεκτίμηση

-Τα παιδιά καλούνται νασυναποφασίσουν στην ολομέλεια ερωτήσεις που θα θέσουν σε όλα ταπαιδιά, για να διαπιστώσει το κάθε παιδί,πόσο καλά γνωρίζει τον εαυτό του (π.χ. Τικαταφέρνω πολύ καλά, Τι με κάνει νιώθωπιο δυνατός/ή,…κ.ά.).Χωρίζονται σε ζευγάρια και σε παιχνίδι ρόλων παίζουν το δημοσιογράφο και το άτομο που του παίρνουν συνέντευξη.

IMG 20251016 1110312

EU CODE WEEK for schools – ευρωπαική εβδομάδα προγραμματισμού

 

codeweek badge 2019

Συμμετέχουμε στην ευρωπαική εβδομάδα προγραμματισμού γιατί πιστεύουμε ότι ο ψηφιακός εγγραμματισμός αφορά στο μέλλον των μαθητών.

Πώς μπορεί ο προγραμματισμός να βοηθήσει τους μαθητές ;

Πιστεύουμε ότι ο βασικός γραμματισμός όλων σε μια ψηφιακή εποχή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη καίριων ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης.

Η εκμάθηση της συγγραφής κώδικα μπορεί να δώσει ώθηση στους μαθητές σου έτσι ώστε να βρεθούν στο προσκήνιο μιας κοινωνίας ψηφιακών ικανοτήτων, να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο που τους περιβάλλει και να έχουν περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας στην προσωπική και επαγγελματική ζωή τους.

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.

Συμμετέχουμε στη δράση ” Σαλιγκάρι” , “Snail”, οπότε πηγαίνουμε στην αυλή σε επιδαπέδιο χάρτη και σε ζευγάρια: ένα σαλιγκάρι 🐌 και ο προγραμματιστης κάνουμε τις διαδρομές. Ο προγραμματιστης οδηγεί το σαλιγκάρι

Σε επόμενη φάση το ρομποτ σαλιγκάρι προγγραμματίζεται ώστε να φτάσει τα φύλλα ή τους καρπούς

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025,  υλοποιήσαμε αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες, εντός ή/και εκτός του σχολικού χώρου, καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου με στόχο με στόχο την ανάδειξη, εκτός των άλλων, της παιδαγωγικής αξίας του σχολικού αθλητισμού και την καλλιέργεια της ομαδικότητας και συνεργασίας.

Μερικές από τις δραστηριότητες όπωςτις οργανώσαμε και χαρήκαμε μέσα στη αίθουσα και στην αυλή: