Οι μαθητές και οι μαθήτριες αφηγούνται…ψηφιακά

 

Το σχολικό έτος 2023-2024 μαθητές και μαθήτριες της Α΄και Β΄τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν και να αξιοποιήσουν ένα νέο εργαλείο της ψηφιακής αφήγησης (Storyjumper) στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Tα μαθήματα που επιλέχθηκαν για εφαρμογή του εργαλείου ήταν η Λογοτεχνία της Α΄Γυμνασίου (κείμενο «Κόκκινα λουστρίνια») και η Ιλιάδα της Β΄(ραψωδία Π).

Στην αρχή πολλοί μαθητές αντιμετώπισαν με επιφύλαξη την συγκεκριμένη δραστηριότητα, στο τέλος, ωστόσο, κυριάρχησε ο ενθουσιασμός καθώς δόθηκε η δυνατότητα να ξεδιπλώσουν τη δημιουργικότητα και να αφήσουν τη φαντασία τους να καλπάσει, χωρίς τους περιορισμούς του κλασικού μαθήματος. Επιπλέον, επειδή οι μαθητές έπρεπε να δουλέψουν ομαδικά εισέπραξαν τη χαρά αλλά και τις δυσκολίες της ομαδικής εργασίας.

Υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η φιλόλογος Τριάδα Εμμανουηλίδου και τα έργα των μαθητών/μαθητριών παρουσιάζονται παρακάτω:

Α΄Γυμνασίου

1) https://www.storyjumper.com/book/read/170843521/—3—3

2) https://www.storyjumper.com/book/read/170518561/–

3) https://www.storyjumper.com/book/read/170982671/———–

4) https://www.storyjumper.com/book/read/171060841

5) https://www.storyjumper.com/book/read/170093571

6) https://www.storyjumper.com/book/read/171030531

Β Γυμνασίου

  1. https://www.storyjumper.com/book/read/170639881/——
  2. https://www.storyjumper.com/book/read/170613471/———–
  3. https://www.storyjumper.com/book/read/171021441
  4. https://www.storyjumper.com/book/read/170913391/—-
  5. https://www.storyjumper.com/book/read/170094511/—
  6. https://www.storyjumper.com/book/read/170570501/–
  7. https://www.storyjumper.com/book/read/171590891/-
  8. https://www.storyjumper.com/book/read/170728631

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων