Χριστουγεννιάτικες ομαδικές ζωγραφιές από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης

Η έκτη τάξη δημιουργεί για τα Χριστούγεννα!!!

Δυο ομάδες, δυο μοναδικές ζωγραφιές!

Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους !

Κατασκευή χωριού και χριστουγεννιάτικων καρτών από τους μαθητές της Δ΄ τάξης !

Αγαπητοί γονείς,

Οι μαθητές της Δ’ τάξης και η δασκάλα τους σας εύχονται ολόψυχα…  

Χρόνια Πολλά με Υγεία και Προκοπή!

Να περάσουμε όλοι ευτυχισμένα Χριστούγεννα!

 Το χριστουγεννιάτικο χωριό μας το φτιάξαμε από άχρηστα υλικά που περισώσαμε από κάδους απορριμμάτων, αποδεικνύοντας ακόμη και σε μας τους ίδιους ότι με λίγο μεράκι και φαντασία μπορούμε να φτιάξουμε όμορφα πράγματα από το τίποτα.

Γιατί “Εμάς μας νοιάζει” και βρίσκουμε τρόπους να διασκεδάζουμε χωρίς να ξοδεύουμε και χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον! 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Συγγραφή παραμυθιού – κόμικ από τους μαθητές της Δ΄ τάξης !

Αγαπητοί γονείς,     

Η προστασία του περιβάλλοντος είναι ένα θέμα που πάντα ευαισθητοποιεί και εμπνέει τους μαθητές. Έτσι έγινε και με τη «Στάση Βροχοσταλίδων» της 4ης ενότητας του γλωσσικού μαθήματος της Δ΄ τάξης «Εμένα με νοιάζει». Το παραμύθι αλλά και τα άλλα κείμενα της ενότητας άρεσαν πολύ στα παιδιά, τα ευαισθητοποίησαν, τα προβλημάτισαν, τα κινητοποίησαν. Αποφάσισαν, λοιπόν, να γράψουν το δικό τους παραμύθι για το περιβάλλον, το οποίο στο τέλος το έκαναν και κόμικ με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Ελευθερίας Κεντρωτή. Στο εργαστήριο των  Η/Υ καθαρόγραψαν τα κείμενά τους και τα μορφοποίησαν με τη διδασκαλία της δασκάλας ΤΠΕ κ. Κυριακής Δεσποτίδου. Δούλεψαν ομαδικά ανά δύο αλλά και ατομικά κυρίως στη δημιουργία των κόμικς. Σήμερα σας παρουσιάζουν με χαρά τις σκέψεις και τη δουλειά τους !

Συγκεκριμένα έγραψαν τα παρακάτω παραμύθια :

Κατασκευή χριστουγεννιάτικων καρτών από τους μαθητές της Β΄ τάξης !

Αγαπητοί γονείς,

Με πολλή χαρά οι μαθητές της Β΄ τάξης έφτιαξαν και φέτος τις χριστουγεννιάτικες κάρτες τους και έγραψαν ευχές !

Χρόνια Πολλά σε όλους ! Χαρούμενες Γιορτές !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Κατασκευή χιονάνθρωπου από την Ε΄ τάξη !

Αγαπητοί γονείς,

Η Ε΄ τάξη κατασκεύασε χιονάνθρωπο με υλικά : μια παλιά άσπρη κάλτσα, ρύζι, κόλλα, λαστιχάκια και κάποια διακοσμητικά υλικά για την τελική μορφή. Τα παιδιά της Ε΄ τάξης σας εύχονται ολόψυχα…

“Χρόνια Πολλά!”

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Εκκλησιασμός των μαθητών μας ενόψει Χριστουγέννων

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 20/12/2019 θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός των μαθητών στον Ι.Ν. Αγίου Παύλου. Όσοι μαθητές επιθυμούν να κοινωνήσουν, παρακαλούμε να προετοιμαστούν κατάλληλα.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Ενημέρωση γονέων – Παράδοση βαθμολογίας 1ου τριμήνου

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 13:15 μ.μ θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου Α΄ τριμήνου (για τις τάξεις Γ΄ – ΣΤ΄) και θα γίνει η σχετική ενημέρωση για την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών όλων των τάξεων ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ. Η ενημέρωση για τη Β΄ τάξη θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 13:15 μ.μ.

Επισημαίνουμε ότι η παραμονή των μαθητών στον χώρο του σχολείου μετά τις 13:15 (ώρα ολοκλήρωσης του πρωινού προγράμματος και της ευθύνης των εφημερευόντων εκπαιδευτικών) μπορεί να γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των γονέων όσον αφορά στην εποπτεία τους.

Το Ολοήμερο την ημέρα εκείνη θα λειτουργήσει κανονικά.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Βράβευση μαθήτριας του σχολείου μας στον 7ο διαγωνισμό ζωγραφικής του Δήμου Περιστερίου

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι  η μαθήτρια  της Ε΄ τάξης του σχολείου μας  Έμιλυ Δασκάλι βραβεύτηκε για την καλύτερη χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά στον 7ο Διαγωνισμό Ζωγραφικής που διοργάνωσε και φέτος ο Δήμος Περιστερίου.

Το έργο της μαθήτριάς μας όπως και όλα τα έργα των παιδιών από τα υπόλοιπα σχολεία του Περιστερίου που βραβεύτηκαν έχουν αναρτηθεί σε ειδικά φωτιζόμενες προθήκες στο πάρκο απέναντι από τον ΟΤΕ.

Θερμά συγχαρητήρια στη μικρή μας ζωγράφο από όλους τους δασκάλους και τους συμμαθητές της !

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Κλειστό το σχολείο μας την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019 το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό, λόγω υποχρεωτικής συμμετοχής όλων των εκπαιδευτικών στην Επιμορφωτική Ημερίδα που διοργανώνει ο  Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ 70 του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής κ. Νικόλαος Καρπούζης, στο Συνεδριακό Κέντρο ΚΥΒΕ του Δήμου Περιστερίου.

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Εμβολιαστικός έλεγχος των μαθητών μας από κλιμάκιο του 1ου Κ.Υ Περιστερίου

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 κλιμάκιο του 1ου Κέντρου Υγείας Περιστερίου πραγματοποίησε εμβολιαστικό έλεγχο στους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας για εντοπισμό εμβολίων που υπολείπονται.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

ΕΠΕΙΓΟΝ !!! Κλειστό έως τις 10:00 π.μ το σχολείο σήμερα 25/11/2019 !

Αγαπητέ γονέα,

Λόγω της έντονης κακοκαιρίας, τα σχολεία του Δήμου Περιστερίου σήμερα Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019 θα ανοίξουν στις 10 το πρωί, κατόπιν σχετικής απόφασης της Περιφέρειας Αττικής. Το μέτρο αυτό ισχύει για όλα τα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά), όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) και για τους Βρεφονηπιακούς – Παιδικούς Σταθμούς.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Δράση Ευρωπαϊκής Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Με κοινό σύνθημα «Άλλαξε τις συνήθειές σου, μείωσε τα απόβλητά σου», οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης, δημόσιες αρχές, ενώσεις, επιχειρήσεις, συλλογικά συστήματα ανακύκλωσης, εκπαιδευτικά ιδρύματα και ευαισθητοποιημένοι πολίτες καλούνται να συμμετάσχουν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων (16-24 Νοεμβρίου 2019), τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή καμπάνια του είδους.

Η φιλοσοφία της ενημερωτικής εκστρατείας εστιάζει στο τρίπτυχο «Μείωση, Επαναχρησιμοποίηση, Ανακύκλωση» (Reduce, Reuse, Recycle) και προτρέπει το κοινό να υιοθετήσει καλές συνήθειες για τη μείωση αποβλήτων.

  • Επιλέξτε επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες για να μεταφέρετε τα ψώνια σας
  • Χρησιμοποιήστε επαναχρησιμοποιούμενη κούπα-κύπελο και καλαμάκι για τον καφέ, το νερό και ροφήματα
  • Αποφύγετε τη σπατάλη τροφίμων που δημιουργεί οργανικά απόβλητα και τη χρήση πλαστικών μαχαιροπίρουνων και πιάτων μίας χρήσης
  • Προτιμήστε την αγορά προϊόντων «χύμα», όταν σας δίνεται η ευκαιρία ή επιλέξτε συσκευασίες μεγάλου μεγέθους
  • Προτιμήστε οικολογικά, επαναφορτιζόμενα ή αναγομωμένα προϊόντα και χρησιμοποιείτε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες
  • Πιείτε νερό της βρύσης όταν αυτό είναι πόσιμο και μειώστε την κατανάλωση του εμφιαλωμένου
  • Περιορίστε όσο γίνεται τη χρήση του εκτυπωτή σας
  • Ξεκινήστε την κομποστοποίηση
  • Προσφέρετε τα παλιά σας ρούχα και παπούτσια
  • Δανειστείτε ή ενοικιάστε εργαλεία
  • Επισκευάστε προϊόντα ή συσκευές που έχουν χαλάσει

Ο Δήμος Περιστερίου δια της αρμόδιας Αντιδημάρχου κ. Μαίρης Τσιώτα, θέλοντας να ενισχύσει έμπρακτα την κοινή αυτή ευρωπαϊκή προσπάθεια, να ενημερώσει κάθε πολίτη για την σημασία και την αξία της ανακύκλωσης και στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων «Δρω-Ανακυκλώνω-Ζω», υλοποιεί δύο επί μέρους δράσεις με τίτλο «Ανακυκλώνω με τους συμμαθητές μου» και «Ανακυκλώνω στο Άλσος», αντίστοιχα.

Η δράση «Ανακυκλώνω με τους συμμαθητές μου», απευθύνεται (και) στους μαθητές του σχολείου μας, που είναι ένα (1) από τα είκοσι (20) δημοτικά σχολεία του δήμου στα οποία έχουν ήδη εγκατασταθεί γωνιές ανακύκλωσης αποτελούμενες από συλλέκτες για συσκευασίες, χαρτί και καπάκια. Μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, καλούνται να συλλέξουν ανακυκλώσιμα υλικά στην γωνιά ανακύκλωσης του σχολείου μας καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας. Με την λήξη της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μείωσης Αποβλήτων, υπηρεσίες του δήμου θα συλλέξουν τα ανακυκλώσιμα υλικά που θα συγκεντρωθούν και στα σχολεία θα δοθεί έπαινος συμμετοχής.

Η δράση «Ανακυκλώνω στο Άλσος», απευθύνεται σε όλους τους πολίτες οι οποίοι καλούνται να επισκεφτούν το Άλσος Περιστερίου και να εναποθέσουν ανακυκλώσιμα υλικά -συσκευασίες, μέταλλα απόβλητα ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού- στο Κινητό Πράσινο Σημείο, που βρίσκεται στην είσοδο του Άλσους. Στόχος μας είναι η πράξη αυτή να γίνει καθημερινή συνήθεια.

Κλειστό λόγω συνέλευσης των εκπαιδευτικών το σχολείο στις 28 Νοεμβρίου 2019

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019 μετά από άδεια που δόθηκε από τη Διεύθυνση Π.Ε Γ΄ Αθήνας το σχολείο θα παραμείνει κλειστό λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Περιστερίου «ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ» που θα λάβει χώρα στο σχολικό συγκρότημα των 15ου – 29ου Δημ. Σχολείων Περιστερίου.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β΄ και  Γ΄ τάξεων, με την καθοδήγηση  των δασκάλων τους  Μπενέκου Δήμητρας και Βεργέτη Ιωάννη και τη βοήθεια στη μουσική του συναδέλφου Βραβοσινού Δημητρίου, παρουσίασαν τη γιορτή για την 46η Επέτειο από την Εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Τα παιδιά, μέσα από αφηγήσεις, απαγγελίες, τραγούδια, θεατρικά δρώμενα  και προβολή ντοκουμέντων, ξεδίπλωσαν μπροστά μας όλα όσα συνέβησαν εκείνες τις τρεις μέρες του Νοέμβρη του ΄73 στο Πολυτεχνείο, με την ηρωική αντίσταση των φοιτητών ενάντια στη χούντα και τον αγώνα τους για Ελευθερία και Δημοκρατία.

Ήταν μια συγκινητική γιορτή που άγγιξε όλους όσους την παρακολούθησαν.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά μας και τις/τους εκπαιδευτικούς που τα στήριξαν στην προσπάθειά τους !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Εορτασμός επετείου 17ης Νοεμβρίου στο σχολείο μας

Αγαπητοί γονείς                                                                  

Σας ενημερώνουμε ότι η εορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 8 : 30 π.μΠροβλεπόμενη ώρα ολοκλήρωσης της εορτής 9:30 π.μ. Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο με τη λήξη της εορτής με ευθύνη των γονέων τους.

Η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση