Αγαπητοί γονείς, Η Ε΄ τάξη κατασκεύασε χιονάνθρωπο με υλικά : μια παλιά άσπρη κάλτσα, ρύζι, κόλλα, λαστιχάκια και κάποια διακοσμητικά υλικά για την τελική μορφή. Τα παιδιά της Ε΄ τάξης σας εύχονται ολόψυχα… “Χρόνια Πολλά!” Δείτε σχετικές φωτογραφίες !
Κάτω από : Δραστηριότητες | Δεν υπάρχουν σχόλια »
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας