Μια ξεχωριστή επίσκεψη στο Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας «Χαμόγελα Ελπίδας»
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το σχολείο μας πραγματοποίησε την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2025 μια ξεχωριστή επίσκεψη στο Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας «Χαμόγελα Ελπίδας». Στόχος μας ήταν να καλλιεργήσουμε ακόμη περισσότερο την αποδοχή, τη συμπερίληψη, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό — αξίες που κάνουν την καθημερινότητά μας πιο φωτεινή.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας πήραν μέρος σε δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες, μοιράστηκαν στιγμές, έπαιξαν, συνεργάστηκαν και αντάλλαξαν χαμόγελα. Η ζεστή ατμόσφαιρα, το κέφι και το ομαδικό πνεύμα γέμισαν τον χώρο και δημιούργησαν μια εμπειρία όμορφη, ζωντανή και ουσιαστική.
Για περισσότερες φωτογραφίες εδώ
Οι εκπαιδευτικοί και η Διεύθυνση του σχολείου μας εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς το προσωπικό και τη διοίκηση του Κέντρου «Χαμόγελα Ελπίδας» για την εγκάρδια φιλοξενία τους και για το σπουδαίο έργο που προσφέρουν καθημερινά. Το σχολείο μας θα συνεχίσει με χαρά να υλοποιεί δράσεις που προάγουν τη συμπερίληψη και την κοινωνική ευαισθητοποίηση, στηρίζοντας τις αξίες της ισότητας, της συνεργασίας και του σεβασμού προς κάθε άνθρωπο. Σας ευχαριστούμε πολύ — και σας προσκαλούμε και στο σχολείο μας, για να συνεχίσουμε όλοι μαζί αυτές τις όμορφες δράσεις, πάντα με παιχνίδι, χαμόγελο και ανοιχτή καρδιά!
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – «Παγκόσμια Γειτονιά»
Παιδική Παράσταση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με τίτλο: «Καραγκιόζης Ριγολέττος»
Η Δ’ τάξη του σχολείου μας στο ιστορικό Βαρούσι
🎃 Halloween στο 35ο Δημοτικό Σχολείο! 👻
Μια μαγική θεατρική εμπειρία για τους μαθητές μας!
Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών
Ο Αγιασμός για την σχολική χρονιά 2025– 2026
Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες των μαθητών του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων,
Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026, στο 35ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, θα τελεστεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 9:00 π.μ., από κοινού με το 24ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων.
Παρακαλούμε οι μαθητές να έχουν μαζί τους τη σχολική τους τσάντα, προκειμένου να παραλάβουν τα βιβλία τους. Μετά τον Αγιασμό θα ακολουθήσει ενημέρωση της Διευθύντριας προς τους γονείς για θέματα σχετικά με τη λειτουργία του Σχολείου και γνωριμία των εκπαιδευτικών με τους μαθητές.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχόμαστε στους μαθητές μας να απολαύσουν κάθε στιγμή στο σχολείο, με δημιουργικότητα, έμπνευση και αγάπη για τη μάθηση και σε όλους μια χρονιά με υγεία.
Σας ευχαριστούμε,
Με εκτίμηση,
Από το 35ο Δημοτικό Σχολείο και τον Σύλλογο Διδασκόντων
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Μαρία Αθ. Ζιώγκου
Συμμετοχή του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων στο 2ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος – «Οικολογούμε» στα Τρίκαλα!
Η Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, Αγκαλιάζω την αλλαγή
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Τρικάλων «Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης», σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων, Ε.Ο.Π.Α.Ε, στα πλαίσια υλοποίησης δράσεων στην σχολική Κοινότητα πραγματοποίησε παρέμβαση, για την ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, στους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης, του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων, στις 3 Ιουνίου 2025.
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές στη ζωή των παιδιών, αφού περνούν από μια οικεία κατάσταση σε μια πιο άγνωστη που διακατέχεται από συναισθήματα αγωνίας και σχετικής ανασφάλειας. Η περίοδος αυτή σηματοδοτείται από δυο διαστάσεις μετάβασης: πρώτον, την αλλαγή της εκπαιδευτικής βαθμίδας και δεύτερον, την αναπτυξιακή αλλαγή καθώς το παιδί ορίζεται πλέον ως έφηβος.
Μπορεί όμως η περίοδος με την κατάλληλη ευαισθητοποίηση και στήριξη να αποτελέσει και μια πολύ δημιουργική διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν τόσο οι κύριοι πρωταγωνιστές, δηλαδή τα παιδιά, όσο και εκείνοι που τη διαχειρίζονται με καθοδηγητικό ρόλο στο σχολείο, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί.
Σκοπός της δράσης ήταν να βοηθήσει τα παιδιά να διαχειριστούν λειτουργικά τη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο καθώς και την είσοδο τους στην εφηβεία. Ο στόχος της δράσης ήταν η έκφραση σκέψεων, ανησυχιών και συναισθημάτων από τους μαθητές σχετικά με τις αλλαγές και το πέρασμα τους στο Γυμνάσιο και στην εφηβεία καθώς και η ευαισθητοποίηση σε δεξιότητες που μπορούν να δράσουν προστατευτικά στο μεγάλωμα τους. Τα παραπάνω στοιχεία αποτελούν προστατευτικούς παράγοντες στη χρήση ουσιών και στην πρόληψη της βίας και της επιθετικότητας.
Στα πλαίσια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν βιωματικές παρεμβάσεις.
Ευχαριστούμε τη Διεύθυνση, τους Δασκάλους του σχολείου για τη συνεργασία και τους μαθητές για την συμμετοχή τους.
Το σεμινάριο υλοποίησαν τα Επιστημονικά Στελέχη του Κέντρου :
Μπαμπάνη Αθανασία /Κοινωνική Λειτουργός
Παπαγιάννη Στυλιανή/ Ψυχολόγος
Εκπαιδευτική Επίσκεψη των Τάξεων Α’ και Β’ Δημοτικού στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Τρικάλων
Τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α’ και Β’ του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, στο πλαίσιο των δράσεων για την ευαισθητοποίηση σε θέματα οδικής ασφάλειας και υπεύθυνης συμπεριφοράς στον δρόμο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα διαδραστικό μάθημα από εξειδικευμένο εκπαιδευτή, ο οποίος τους παρουσίασε βασικούς κανόνες κυκλοφορίας, με έμφαση στον ασφαλή τρόπο διέλευσης από διαβάσεις πεζών. Με απλό και κατανοητό τρόπο, τα παιδιά έμαθαν πώς να αναγνωρίζουν τα βασικά σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πώς να κινούνται με προσοχή στους δρόμους.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η ενότητα για τη χρήση του ποδηλάτου, όπου τα παιδιά άκουσαν χρήσιμες συμβουλές για την ασφάλειά τους όταν οδηγούν ποδήλατο, όπως η χρήση κράνους, οι σωστοί χώροι κίνησης και η σημασία της προσοχής στο περιβάλλον. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με βιωματικές δραστηριότητες μέσα στο πάρκο, όπου οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν στην πράξη όσα έμαθαν, μέσα από παιχνίδια ρόλων και ασκήσεις προσομοίωσης.

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά το προσωπικό του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής για την άψογη φιλοξενία και τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσε στα παιδιά. Ήταν μία εμπειρία γεμάτη γνώση και χαρά, που ενίσχυσε την καλλιέργεια υπεύθυνης κυκλοφοριακής συνείδησης από μικρή ηλικία.

Εκδρομή στη Θεσσαλονίκη-Ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες!
Eκδρομή στην Καρδίτσα στο θεματικό πάρκο «Ηρακλής, οι 12 άθλοι»
Την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025, οι τάξεις Γ’ και Δ’ του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων έζησαν μια μαγική εμπειρία στο θεματικό πάρκο «Ηρακλής, οι 12 άθλοι» στην Καρδίτσα. Δύο χαμογελαστές κυρίες μάς ξενάγησαν στον κόσμο του Ηρακλή, με υπέροχες, ζωντανές κατασκευές που ζωντάνεψαν τους άθλους μπροστά στα μάτια μας! Οι άθλοι είναι:
- Το λιοντάρι της Νεμέας – Σκότωσε το άτρωτο λιοντάρι.
- Η Λερναία Ύδρα – Σκότωσε το φίδι με τα πολλά κεφάλια.
- Η ελαφίνα της Κερύνειας – Έπιασε ζωντανή τη γρήγορη ιερή ελαφίνα.
- Ο κάπρος του Ερύμανθου – Πέτυχε να αιχμαλωτίσει τον τεράστιο αγριόχοιρο.
- Οι στάβλοι του Αυγεία – Καθάρισε τους βρόμικους στάβλους σε μία μέρα.
- Οι Στυμφαλίδες όρνιθες – Έδιωξε ή σκότωσε τα άγρια πουλιά με μεταλλικά φτερά.
- Ο ταύρος της Κρήτης – Πάλεψε και έπιασε τον άγριο ταύρο του Μίνωα.
- Τα άλογα του Διομήδη – Ηρέμησε τα άγρια, ανθρωποφάγα άλογα.
- Η ζώνη της Ιππολύτης – Πήρε τη μαγική ζώνη της βασίλισσας των Αμαζόνων.
- Τα βόδια του Γηρυόνη – Έκλεψε τα βόδια από το τέρας με τα τρία σώματα.
- Τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων – Βρήκε και πήρε τα μαγικά μήλα.
- Ο Κέρβερος – Κατέβηκε στον Άδη και έφερε τον τρικέφαλο σκύλο στην επιφάνεια.


Μια μοναδική εμπειρία γνώσης και φαντασίας!
Οι μαθητές ταξίδεψαν στον συναρπαστικό κόσμο της ελληνικής μυθολογίας, γνωρίζοντας τον Ηρακλή και τους άθλους του μέσα από εντυπωσιακές τρισδιάστατες κατασκευές, ήχο, κίνηση και διαδραστικές ξεναγήσεις. Μάθηση και διασκέδαση σε ένα μαγικό περιβάλλον!

Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα!
Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026
Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου συμπληρώνουν δήλωση με τη γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους (Γαλλική ή Γερμανική) και την καταθέτουν στον Διευθυντή/ντρια του Σχολείου τους έως 23 Μαΐου 2025
2. Οι μαθητές/τριες διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε΄ τάξη. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών/τριων του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ενέργειες για τη Β’ Ξένη Γλώσσα από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Σύμφωνα με τη με αριθμ. 53476/ΓΔ4/04-04-2017 (Β’ 1171) Υ.Α. με θέμα: «Επιλογή δεύτερης ξένης γλώσσας και συγκρότηση τμημάτων», οι Διευθυντές/ντριες των Δημοτικών Σχολείων, αφού ενημερωθούν από τους Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων στα οποία διδάσκεται η Ιταλική Γλώσσα, ενημερώνουν εντός του Μαΐου με επιστολή τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης και τους γονείς και κηδεμόνες τους σχετικά με τη δυνατότητα επιλογής της Ιταλικής Γλώσσας ως 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, καλώντας τους να υποβάλουν σχετική γραπτή δήλωση μέχρι την 6η Ιουνίου 2025. Ενημερώνουν, επίσης, τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης με επιστολή τους εντός του Μαΐου ότι, κατ’ εξαίρεση, όποιοι/ες έχουν λόγους να επιλέξουν στο Γυμνάσιο διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, δύνανται να υποβάλουν αιτιολογημένη γραπτή αίτηση μέχρι την 17η Μαΐου 2024.
Για την Υπεύθυνη δήλωση εδώ
Για να διαβάσετε ολόκληρη την εγκύκλιο εδώ
Μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική…..
Οι «Ταπερίστας» της Α’ τάξης του 35ου ΔΣ Τρικάλων!
Ο Θε-ΤΑΛΩΣ συναντά τα e-trikala 2
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025.
Αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία
Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).
Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://depps.eservices.minedu.gov.gr/
ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.
Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.
Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):
α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),
β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).
Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.
Υπενθυμίζεται ότι:
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
- η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025, καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea
και
- Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/
Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».
Η Υπουργική απόφαση εδώ
Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου

Η αυλή του σχολείου μας γέμισε με ενθουσιώδεις ποδηλάτες με φωτεινά κράνη σήμερα! Ήταν οι μαθητές της Γ΄Τάξης του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων!

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου”, υλοποιούμενο από την Περιφέρεια Θεσσαλίας με την υποστήριξη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του προγράμματος “Θεσσαλία 2021-2027”, στοχεύει στη διδασκαλία των κανόνων ασφαλούς μετακίνησης με ποδήλατο και στην εξάσκηση βασικών ποδηλατικών δεξιοτήτων.
Η κ. Ευαγγέλου παρουσίασε με ζωντανό και παραστατικό τρόπο τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας καθώς και τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής. Η αυλή μας μεταμορφώθηκε σε ένα πρότυπο κυκλοφοριακό πάρκο, δημιουργώντας μια βιωματική εμπειρία για τους μικρούς μας ποδηλάτες!


Παγκόσμια Ημέρα Ανακύκλωσης

Με απόλυτη επιτυχία και έναν αέρα δημιουργικότητας πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 18 Μαρτίου 2025, στην Πλατεία ΟΤΕ η λαμπρή εκδήλωση που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων σε συνεργασία με το Συμβούλιο Νέων του Δήμου Τρικκαίων και τον ίδιο τον Δήμο, αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Ανακύκλωσης. Η πλατεία πλημμύρισε από παιδικές φωνές, χρώματα και φαντασία, καθώς νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της περιοχής παρουσίασαν εκπληκτικές δημιουργίες, φτιαγμένες αποκλειστικά από ανακυκλώσιμα υλικά. Τα έργα τους, μικρά αριστουργήματα έμπνευσης και οικολογικής συνείδησης, εντυπωσίασαν το κοινό, αποδεικνύοντας πως η ανακύκλωση μπορεί να γίνει τέχνη! Επιπλέον, οι μικροί πρωταγωνιστές της εκδήλωσης μάγεψαν τους παρευρισκομένους με θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και ποιήματα, όλα αφιερωμένα στη σημασία της ανακύκλωσης και της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
Οι συμμετοχές του σχολείου μας ήταν:
- Θεατρικό δρώμενο με τη διαδικασία επίλυσης του κύβου Ρούμπικ που πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της Δ’ Τάξης.


- Ένα ταξίδι στον κόσμο της τέχνης με ανακυκλώσιμα υλικά που υλοποιήθηκε από τους μαθητές της Στ’ Τάξης.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς διακεκριμένοι εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής και αυτοδιοικητικής κοινότητας. Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, κ. Χρήστος Τρικάλης, καλωσόρισε το κοινό, τονίζοντας τον ρόλο της ανακύκλωσης ως βασικού πυλώνα ενός βιώσιμου μέλλοντος. Ο Δήμαρχος Τρικκαίων, κ. Νίκος Σακκάς, μαζί με τους Αντιδημάρχους κ. Μιχάλη Λάππα, κ. Δημήτρη Παζαΐτη και κα. Σοφία Αλεστά, εξέφρασαν τη στήριξή τους στην πρωτοβουλία, συγχαίροντας θερμά τους συμμετέχοντες για το πάθος και την προσπάθειά τους.
Σημαντική ήταν η παρουσία του Φο.Δ.Σ.Α Περιφέρειας Θεσσαλίας ΑΕ (πρώην ΠΑΔΥΘ ΑΕ), ο οποίος, ως φορέας διαχείρισης αποβλήτων, πραγματοποίησε διαδραστικές ενημερωτικές δράσεις, καλλιεργώντας τη γνώση για τη σωστή διαχείριση των απορριμμάτων και τα πολλαπλά οφέλη της ανακύκλωσης.Τη σημασία της περιβαλλοντικής δράσης υπογράμμισαν στους χαιρετισμούς τους η Υπεύθυνη Επιτροπής Περιβάλλοντος του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων, κα. Χριστιάννα Γιώτη, η δασκάλα της Ομάδας Εικαστικών, κα. Μανούσα Κωνσταντινίδου, καθώς και ο εκπρόσωπος του Φο.Δ.Σ.Α Περιφέρειας Θεσσαλίας, κ. Ιωάννης Γιαννόπουλος.
Η διοργάνωση φιλοξένησε τη συμμετοχή των εξής σχολικών μονάδων: 3ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων, Νηπιαγωγείο Ριζαριού, Νηπιαγωγείο Αγ. Κωνσταντίνου, Νηπιαγωγείο Γριζάνου, Νηπιαγωγείο Πύλης, 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 1ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 3ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 5ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 6ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 7ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 12ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 20ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 24ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 33ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 35ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων και 5ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων.
Η εκδήλωση άφησε ένα δυνατό αποτύπωμα οικολογικής συνείδησης και αισιοδοξίας, εμπνέοντας όλους να αγκαλιάσουν την ανακύκλωση ως στάση ζωής και δείχνοντας πως η προστασία του περιβάλλοντος μπορεί να είναι μια δημιουργική, χαρούμενη και συλλογική εμπειρία!
Για περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Πανελλήνια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ: 2025-2026

-Οι εγγραφές στο Δημοτικό Σχολείο θα γίνουν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.
(8:30π.μ – 12:00μ.μ. Γραφείο Διευθύντριας)
-Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 3-12-2019.
-Όρια Περιοχής 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων: εδώ
-Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025 και δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» (Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) KYA) στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.
-Ο κάθε μαθητής έχει κατανεμηθεί στο αντίστοιχο δημοτικό, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας. Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων.
-Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο (λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
-Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων.
-Ολόκληρη η εγκύκλιος είναι: Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά 2025-26
Η Διευθύντρια
Μαρία Αθ. Ζιώγκου
Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης 2025
Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα
Μουσικοθεατρική Παράσταση: «Ο Γάτος Αντωνάτος και η Ανακύκλωση»
Διδακτική Επίσκεψη στα Μετέωρα και στο Μουσείο Γεωλογικής Ιστορίας
Διδακτική Επίσκεψη των Τάξεων Α’ και Β’ σε Μουσεία της Καλαμπάκας
Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Διδακτική επίσκεψη Δ’ Τάξης στην Καλαμπάκα
Στις 26 Νοεμβρίου 2024, ημέρα Τρίτη, η Δ’ Τάξη του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων επισκέφθηκε το Κέντρο Ψηφιακής Προβολής Ιστορίας και Πολιτισμού Μετεώρων, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Μανιταριών και τη Βιβλιοθήκη της Καλαμπάκας. Αναλυτικότερα:
1Ος Σταθμός: Κέντρο ψηφιακής προβολής ιστορίας και πολιτισμού Μετεώρων
Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο κέντρο στην Καλαμπάκα που περιλαμβάνει μια αίθουσα τρισδιάστατων (3D) προβολών εξοπλισμένη με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα. Οι μαθητές, φορώντας ειδικά γυαλιά που τους δόθηκαν από το κέντρο παρακολούθησαν τις παρακάτω 3D προβολές:
Προβολή Μυθολογικού περιεχομένου Μετεώρων: Ταξιδέψτε εκατομμύρια χρόνια πίσω και «ζήστε» τη δημιουργία του υπέροχου τοπίου των Μετεώρων που όλοι μας θαυμάζουμε σήμερα.
Προβολή – Ξενάγηση στις Ιερές Μονές των Μετεώρων: Περιπλανηθείτε στους ιερούς βράχους και τις Ιερές Μονές των Μετεώρων με μία σύντομη ξενάγηση σε όλα τα μοναστήρια που μπορείτε να επισκεφτείτε σήμερα στα Μετέωρα.

2Ος Σταθμός: Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Μανιταριών
Το Μουσείο βρίσκεται στην Καλαμπάκα και περιλαμβάνει μια πλούσια συλλογή πτηνών και θηλαστικών καθώς και ένα ολοκληρωμένο μουσείο μανιταριών, το πρώτο στο είδος του στην Ελλάδα. Υπάρχουν περίπου 350 είδη ζώων και 250 από τα κυριότερα είδη μανιταριών.
Μόλις φτάσαμε στο Μουσείο μας υποδέχτηκε η κ. Βάσω η οποία και μας ξενάγησε αρχικά στον 1ο όροφο του Μουσείου που υπήρχε η έκθεση των μανιταριών. Οι απορίες των μαθητών πολλές και ποικίλες. Υπήρξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από μέρους τους αλλά ήξεραν ήδη και εκείνοι πολλά για τα μανιτάρια. Επίσης, ο πρωτότυπος τρόπος παρουσίασής τους, ο οποίος περιλαμβάνει τρεις φάσεις ανάπτυξης, παρείχε στους μαθητές μια ολοκληρωμένη εικόνα του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσονται τα μανιτάρια σε κάθε επιμέρους οικοσύστημα. Στη συνέχεια κατεβήκαμε στον κάτω όροφο του μουσείου. Τα διάφορα είδη ζώων παρουσιάζονται μέσα από διοράματα που αναπαριστούν με απόλυτη ακρίβεια το φυσικό περιβάλλον που διαβιούν ενώ η τοποθέτησή τους στο χώρο γίνεται σε θεματικές ενότητες. Τέλος, κατανέμονται ανάλογα με τον τύπο του οικοσυστήματος στο οποίο ανήκουν.

3ος Σταθμός: Η Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας
Αρχικά υποδέχτηκαν τους μαθητές τρεις υπέροχες κυρίες που τους ξενάγησαν στον χώρο της βιβλιοθήκης, Τους ενημέρωσαν για τις υπηρεσίες της αλλά και για τη Μουσειοσκευή του Μουσείου Αφής που φιλοξενείται για λίγες μέρες σε αυτήν. Έπειτα από μία εισαγωγική ενημέρωση σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με μειωμένη ή και απώλεια όρασης ζήτησαν από τους μαθητές να προτείνουν τρόπους βελτίωσης της καθημερινότητας αυτών των ανθρώπων σχετικά με την μετακίνησή τους. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση, με τους μαθητές να εκφράζουν πολλές και ποικίλες απόψεις σχετικά με το θέμα. Για να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο της οπτικής αναπηρίας πραγματοποιήθηκαν διάφορες βιωματικές δράσεις όπως το περπάτημα χωρίς να βλέπουν ενώ διδάχθηκαν τη γραφή Braille. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ενημερώθηκαν πως θα μπορούσαν να περπατήσουν είτε με τη βοήθεια συνοδού είτε χρησιμοποιώντας ένα ειδικό λευκό μπαστουνάκι. Στόχος ήταν να φθάσουν στον οριζόμενο από τους συμμαθητές τους κάθε φορά προορισμό. Τέλος, γνώρισαν τον κώδικα Braille, προσπάθησαν να εξοικειωθούν με το αλφάβητο αυτό και να γράψουν το όνομά τους.
Η προσπάθεια αυτή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και οι μαθητές έφυγαν ενθουσιασμένοι!
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη υπέροχη αυτή εμπειρία που μας προσφέρατε!
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 35ου ΔΣ Τρικάλων
Παρακολούθηση θεατρικής Παράστασης “Το Αστερόπαιδο”
Play-Doh Letters
HALLOWEEN 2024
Εκπαίδευση «για την καρδιά μας» στα Τρίκαλα

Για μια ακόμη χρονιά φορείς στα Τρίκαλα συνενώθηκαν για να παρουσιάσουν την ΚΑΡΠΑ (καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση) και τους απινιδωτές. Για μια ακόμη χρονιά, πολίτες των Τρικάλων – εν προκειμένω, μαθητές και μαθήτριες – παρακολούθησαν σεμινάριο που σώζει ζωές.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Επανεκκίνησης Καρδιάς, στις 16 Οκτωβρίου κάθε χρόνου, ο Δήμος Τρικκαίων, η ΣΕΦΑΑΔ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, η Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας (ΕΕΕΠΦ – παράρτημα Θεσσαλίας), η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, το 28ο και το 35ο Δημοτικά Σχολεία Τρικάλων και οι Εθελοντές Τρικάλων προχώρησαν σε δημόσια παρουσίαση των απινιδωτών.
Μπροστά από το Δημαρχείο Τρικκαίων, οι μικροίε/ς μαθητές/τριες των σχολείων, είδαν, έμαθαν, άκουσαν και – το κυριότερο – εκπαιδεύτηκαν στον τρόπο χρήσης του απινιδωτή. Έχοντας ήδη ενημερωθεί για τα οφέλη της χρήσης του, η διαδικασία εκπαίδευσης ήταν πιο κατανοητή και χρήσιμη για τους νέους και τις νέες. Παρόντος του Δημάρχου Τρικκαίων Νίκου Σακκά, οι αντιδήμαρχοι Τρικκαίων Σοφία Αλεστά και Μιχάλης Λάππας εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους σε όλους τους συμμετέχοντες φορείς, επαναβεβαιώνοντας τη συνεχή προσπάθεια του Δήμου Τρικκαίων, να πρωτοστατήσει, τόσο σε εκπαιδεύσεις πολιτών, όσο και στην τοποθέτηση απινιδωτών. Ήδη από το 2015 και σταδιακά, έχουν τοποθετηθεί απινιδωτές στα κεντρικά σημεία των Τρικάλων και σε χωριά.

Η κοσμήτορας της Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας, καθηγήτρια κ. Χριστίνα Καρατζαφέρη με την παρουσία της έδωσε έμφαση στην επιστημονική χροιά της δράσης, στην οποία μετείχε, όπως κάθε χρόνο, η αναισθησιολόγος, διευθύντρια ΕΣΥ ΓΝ Τρικάλων και διδάσκουσα στο ΤΕΦΑΑ κ. Ελένη Πολύζου. Επίσης, παρουσίαση έγινε από την εκπαιδευτικό κ. Λαμπρινή Οικονόμου, η οποία με εύληπτο και κατανοητό τρόπο έδωσε σαφείς συμβουλές στα παιδιά, για τον τρόπο χρήσης απινιδωτή. Κάτι που έγινε ανά ομάδες, προκαλώντας το ενδιαφέρον και των πολιτών. Παρέστησαν επίσης, ο αντιδήμαρχος Αποστόλης Παππάς, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων Δρ. Χρήστος Τρικάλης, στελέχη της Διεύθυνσης, εκπαιδευτικοί από τα δύο σχολεία, εκπρόσωποι των Εθελοντών Τρικάλων, και από το ΤΕΦΑΑ, οι κ. Ηλίας Ντούμας, υποψήφιος διδάκτωρ ΤΕΦΑΑ, Μαρία-Νεφέλη Μανάκου, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ, Ελευθερία Κουναλάκη, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ, Ελισσάβετ Ευθυμίου, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, διατροφολόγος.





Από το γραφείο Τύπου
Διακοσμώντας το σχολείο μας με έργα εμπνευσμένα από τη μοναδική τέχνη του Βίνσεντ Βαν Γκογκ (Vincent van Gogh, 1853–1890)
Υγιεινή Διατροφή
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο Αγιασμός για την σχολική χρονιά 2024– 2025
Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες των μαθητών του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων,
Ο Αγιασμός στο 35ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων για τη νέα σχολική χρονιά 2024-25 θα πραγματοποιηθεί από κοινού με το 24ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων, την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9:00 π.μ.
Οι μαθητές να έχουν μαζί τους τη σχολική τους τσάντα, προκειμένου να παραλάβουν τα βιβλία τους.
Θα ακολουθήσει συζήτηση της διευθύντριας με τους γονείς καθώς και γνωριμία των εκπαιδευτικών με τους μαθητές.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου, εύχονται σε όλους υγεία και στους μαθητές μας δημιουργικό ενδιαφέρον στις σχολικές δραστηριότητές τους.
Σας ευχαριστούμε,
Με εκτίμηση,
Από το 35ο Δημοτικό Σχολείο και τον Σύλλογο Διδασκόντων
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ του ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΑΘ. ΖΙΩΓΚΟΥ
Νέα Διάκριση για τους μαθητές του σχολείου μας
Με τη δράση ¨Η Ρομποτούπολη” οι μαθητές της Στ’ Τάξης του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό με τίτλο “Bravo Schools 2024” και διακρίθηκαν.

Ακολουθεί το μήνυμα των διοργανωτών:
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, Αγαπητοί μαθητές,
Σε συνέχεια της επιτυχημένης ολοκλήρωσης του 7ου ετήσιου Σχολικού Διαγωνισμού Bravo School 2024, θα θέλαμε με χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι το σχολείο σας βρίσκεται ανάμεσα στα 41 σχολεία που διακρίθηκαν Πανελλαδικά.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη διαδικτυακή εκδήλωση της ανακοίνωσης των πρωτοβουλιών που διακρίθηκαν στον παρακάτω σύνδεσμο.
Link Youtube για παρακολουθηση του event
https://www.youtube.com/watch?v=SzqhgHbpjqE
Συγχαρητήρια για όλο το έργο σας για ένα βιώσιμο μέλλον!
Με εκτίμηση
Εκπαιδευτικό τμήμα
QualityNet Foundation

Για να δείτε την συμμετοχή του 35ου Δημοτικού σχολείου Τρικάλων αρκεί να μεταβείτε στο 31ο λεπτό του ακόλουθου link: https://www.youtube.com/watch?v=SzqhgHbpjqE

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στη δράση αυτή καθώς και στους μαθητές μας!
Πρόσκληση για την καλοκαιρινή γιορτή σχολικού έτους 2023-2024

Υλοποίηση Προγράμματος ‘’Μετάβαση στο Γυμνάσιο’’
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ν. Τρικάλων (ΟΚΑΝΑ), υλοποίησε βιωματική συνάντηση στους μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης του 35ου Δημοτικού σχολείου Τρικάλων .
Τα επιστημονικά στελέχη του Κέντρου επισκέφθηκαν το σχολείο στις 6 Ιουνίου 2024 και πραγματοποίησαν βιωματική παρέμβαση στους μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης με θέμα τη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές στη ζωή των παιδιών, αφού περνούν από μια οικεία κατάσταση σε μια πιο άγνωστη που διακατέχεται από συναισθήματα αγωνίας και σχετικής ανασφάλειας. Η περίοδος αυτή σηματοδοτείται από δυο διαστάσεις μετάβασης: πρώτον, την αλλαγή της εκπαιδευτικής βαθμίδας και δεύτερον, την αναπτυξιακή αλλαγή καθώς το παιδί ορίζεται πλέον ως έφηβος.
Μπορεί όμως η περίοδος με την κατάλληλη ευαισθητοποίηση και στήριξη να αποτελέσει και μια πολύ δημιουργική διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν τόσο οι κύριοι πρωταγωνιστές, δηλαδή τα παιδιά, όσο και εκείνοι που τη διαχειρίζονται με καθοδηγητικό ρόλο στο σχολείο, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί.
Το σεμινάριο υλοποίησαν τα Επιστημονικά Στελέχη του Κέντρου :
Μπαμπάνη Αθανασία /Κοινωνική Λειτουργός
Παπαγιάννη Στυλιανή/ Ψυχολόγος
1ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος – Οικολογικό Αποτύπωμα
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024 το «1ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ» στο Πάρκο του Αη Γιώργη στα Τρίκαλα, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, με τη συμμετοχή 26 σχολικών μονάδων και πάνω από 800 μαθητών/τριών.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με συμβολική δενδροφύτευση μιας «Αριάς – λευκής βελανιδιάς» στο χώρο του Πάρκου του Άη Γιώργη.

Την έναρξη του 1ου Φεστιβάλ Περιβάλλοντος κήρυξε ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Χρήστος Τρικάλης, παρουσία του κ. Αλεξίου Πρωτοσυγκέλου της Μητρόπολης Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης, του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Κων/νου Σκρέκα, της Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κας Χρύσας Ντίντή, της βουλευτού κας. Κατερίνας Παπακώστα, του Θεματικού Αντιπερειφερειάρχη Περιβάλλοντος Θεσσαλίας κ. Φώτη Λαμπρινίδη, του Αντιδημάρχου Παιδείας του Δήμου Τρικκαίων κ. Μιχάλη Λάππα, του Αντιδημάρχου Πρασίνου κ. Παναγιώτη Ντιντή, του Προέδρου της Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Τρικκαίων κ. Γιώργου Ζιώγα, του Περιφερειακού Συμβούλου κ. Ντίνου Μπάρδα.

Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν για πρώτη φορά τα πανεπιστημιακά τμήματα της πόλης και φορείς της πόλης των Τρικάλων, Συγκεκριμένα συμμετείχαν με διάφορες δράσεις:
- Το ΤΕΦΑΑ Τρικάλων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με επικεφαλής τον Καθηγητή κ. Γεροδήμο.
- Το Τμήμα Διαιτολογίας & Διατροφολογίας Τρικάλων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Τμήματος κ. Αθανάσιο Μανούρα.
- Η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Τρικάλων (ΣΜΥ), με επικεφαλής τον Λοχαγό κ. Γεώργιο Παρίση, όπου σπουδάστριες και σπουδαστές παρουσίασαν δράσεις που αφορούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ισορροπίας, ελέγχου της κίνησης του σώματος (εναέρια διέλευση) και δεξιότητες λεπτής κινητικότητας (δημιουργία κόμπων).
- Η Αστυνομική Διεύθυνση και το τμήμα Τροχαίας Τρικάλων, με επικεφαλής τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Αθανάσιο Καππά και τον Διοικητή του Τμήματος Τροχαίας κ. Κων/νο Κωστακόπουλο.
- Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Τρικάλων, με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Διοικητή της ΠΥ Τρικάλων.
- Η Δημοτική Αστυνομία Τρικάλων.
- Το Δασαρχείο Τρικάλων, με επικεφαλής τον Δασάρχη κ. Δημήτριο Καλόγηρο.
- Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, με επικεφαλής τον κ. Στέφανο Μπέη.
- Το ΚΠΕ Περτουλίου – Τρικκαίων, με την Αν. Διευθύντρια κα. Τερέζα Κοτρώνη.
- Η Ξυλογλυπτική Σχολή Καλαμπάκας με επικεφαλής τον Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ράπτη.
- Η European Outdoor Edoucation Hub, με επικεφαλής την κα. Αριστέα Κυριάκου, και παρουσίασε δράσεις που γίνονται στο περιβάλλον.
Με τον όρο ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ αναφερόμαστε στην εκτίμηση έκτασης της παραγωγικής γης (καλλιέργειες, βοσκότοποι, δάση, αλιευτικές περιοχές και δομημένο περιβάλλον), άρα των φυσικών πόρων του πλανήτη μας που απαιτούνται για την κάλυψη των αναγκών διαβίωσης ενός ανθρώπου, μιας ομάδας ή πληθυσμού (διατροφή, στέγαση, μετακίνηση, κατανάλωση υλικών αγαθών) και την παράλληλη αφομοίωση των αποβλήτων τους. Πιστεύοντας πως μικρά βήματα θα οδηγήσουν σε μεγάλες αλλαγές, οι δράσεις που θα αναπτυχθούν θα καλλιεργήσουν την κίνηση, την ασφαλή μετακίνηση, τη διατροφή, την προστασία του περιβάλλοντος, την προστασία της ζωής.
Στο 1ο Φεστιβάλ Περιβάλλοντος συμμετείχαν οι παρακάτω Σχολικές Μονάδες της ΔΙΠΕ Τρικάλων: 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 2ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 5ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων «Διονύσιος Σολωμός», 6ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 9ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 11ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 13ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 14ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 17ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 18ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 20ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 24ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 30ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 31ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων «Κώστας Βάρναλης», 33ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, 35o Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, Δημοτικό Σχολείο Βασιλικής, 1ο Δημοτικό Σχολείο Οιχαλίας, 1o Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας, Δημοτικό Σχολείο Πύλης Τρικάλων, Δημοτικό Σχολείο Πηγής, Δημοτικό Σχολείου Κεφαλοβρύσου, 23ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων, 30ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων, Νηπιαγωγείο Ριζαριού, 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Τρικάλων. Επίσης, στις δράσεις έλαβε μέρος και το ΚΔΑΠ ΜΕΑ «ΗΦΑΙΣΤΟΣ».
Το 35ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων τραγούδησε το τραγούδι του Π. Θαλασσινού με τίτλο ” Ν’ αγαπάς” συνοδεία κιθάρας, φορώντας θεματικά μπλουζάκια, δωρεά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Η παρουσία τους εντυπωσιακή!

Στη συνέχεια, συμμετείχαν σε όλες τις δράσεις που είχαν σχεδιαστεί για αυτή τη μέρα.


Ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές του υπέροχου 1ου Φεστιβάλ Περιβάλλοντος για την μοναδική εμπειρία που πρόσφεραν στους μαθητές μας αλλά και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τα μπλουζάκια των μαθητών. Οι Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί της δράσης είναι:
-Ζάννη Φωτεινή, δασκάλα της Γ’ Τάξης
-Λίτσα Αγάθη, ΠΕ 79.01 (Μουσική)
-Τσιλιλή Ελένη, ΠΕ08 (Εικαστικά)
-Χατζηπαρασίδη Έλσα, δασκάλα της Δ’ Τάξης
Για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες εδώ
Υλοποίηση Προγράμματος ‘’Ομαλή Μετάβαση στο Γυμνάσιο’’
Τα επιστημονικά στελέχη της Ε.Δ.Υ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) του σχολείου μας και συγκεκριμένα η ψυχολόγος του σχολείου κ. Γκουγκουστάμου Β. μαζί με τη Διευθύντρια του σχολείου οργάνωσε και πραγματοποίησε ενημερωτική συνάντηση για τους γονείς της Στ’ Τάξης με θέμα την ομαλή μετάβαση των παιδιών στο Γυμνάσιο.
Τους εξήγησε πως η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές στη ζωή των παιδιών, αφού περνούν από μια οικεία κατάσταση σε μια πιο άγνωστη που διακατέχεται από συναισθήματα αγωνίας και σχετικής ανασφάλειας. Η περίοδος αυτή σηματοδοτείται από δυο διαστάσεις μετάβασης: πρώτον, την αλλαγή της εκπαιδευτικής βαθμίδας και δεύτερον, την αναπτυξιακή αλλαγή καθώς το παιδί ορίζεται πλέον ως έφηβος.
Μπορεί όμως η περίοδος αυτή με την κατάλληλη ευαισθητοποίηση και στήριξη να αποτελέσει και μια πολύ δημιουργική διαδικασία, στην οποία συμμετέχουν οι κύριοι πρωταγωνιστές, δηλαδή τα παιδιά, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί. Δόθηκαν χρήσιμες συμβουλές και αναφέρθηκαν καλές πρακτικές. Η συνάντηση έλαβε χώρα σε φιλικό και εγκάρδιο κλίμα, με τους γονείς να θέτουν ερωτήσεις και να εκφράζουν τις ανησυχίες τους.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν το σχολείο τους εμπνευσμένα από τους καλλιτέχνες Καντίνσκι και Κλεέ
Οι μαθητές της Ε’ Τάξης μαζί με τη δασκάλα των Εικαστικών κ. Τσιλιλή Ελένη ανέλαβαν δράση! Σκοπός τους να μετατρέψουν το σχολείο σε ένα χώρο γεμάτο έργα τέχνης. Ξεκίνησαν με έργα δύο μοναδικών καλλιτεχνών εμπνευσμένα από τις παιδικές ζωγραφιές αφού και οι δύο δούλευαν με παιδιά. Μια όμορφη και μοναδική εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές να εκφράσουν την τέχνη και τη δημιουργικότητά τους όπως και να έρθουν σε επαφή με την σύγχρονη τέχνη και τις αισθητικές της αξίες.



“Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας”
Pablo Picasso
Παρακολούθηση της μουσικοθεατρικής παράστασης με τίτλο: «Περπατώντας στην οδό Ονείρων»
Μάνος Χατζιδάκις. Ο καλλιτέχνης, ο μουσικός, ο άνθρωπος. Κάθε τραγούδι του και μια ιστορία. Μια ιστορία που ακούσαμε. Μελωδίες, ήχοι και χρώματα, που έντυσαν τα όνειρά μας με μουσική.
Πίστευε ότι το τραγούδι μας ενώνει μέσα σε έναν κοινό μύθο και όπως στον χορό, έτσι και στο τραγούδι ενώνουμε τα χέρια μεταξύ μας, για να ακολουθήσουμε μαζί τις ίδιες εσωτερικές δονήσεις. Το τραγούδι, έλεγε, είναι μια μαγική στιγμή και εγώ ένας πανηγυριώτης μάγος που θα φωτίσω τις κρυφές και αθέατες γωνιές σας, θα σας εκπλήξω, θα σας γεμίσω ερωτήματα και μελωδίες. Σαν φύγετε από δω, δεν σας ανήκει παρά μονάχα το αίσθημα, η σκέψη και τα ερωτήματα που όλο το βράδυ σας μετέδωσα μέσα από τη μουσική μου. Σε μένα απομένει το τραγούδι!
Αδιαφορούσε για τη δόξα. Με φυλακίζει, έλεγε, μες στα πλαίσια που καθορίζει εκείνη και όχι εγώ. Πίστευε… στο τραγούδι, που μας αποκαλύπτει, μας εκφράζει εκ βαθέων, και όχι σε αυτό που κολακεύει τις επιπόλαιες και βιαίως αποκτηθείσες συνήθειές μας. Περιφρονούσε αυτούς που δεν στοχεύουν στην αναθεώρηση και στην πνευματική νεότητα, τους εύκολα «επώνυμους» πολιτικούς και καλλιτέχνες, τους εφησυχασμένους συνομηλίκους, την σκοτεινή και ύποπτη δημοσιογραφία καθώς και την κάθε λογής χυδαιότητα.
Πώς να μην μαγευτεί κανείς από το Μάνο;
Ζήσαμε αυτή τη μαγεία περπατώντας στην «Οδό Ονείρων» που άνοιξαν μπροστά μας οι μαθητές και οι ταλαντούχοι εκπαιδευτικοί τεσσάρων Δημοτικών Σχολείων. Το 13ο και 25ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων και 23ο και 26ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας. Ξεδιπλώθηκε μπροστά μας το μεγαλείο του μοναδικού συνθέτη, ζωγραφίζοντας χαμόγελα στα πρόσωπα των δικών τους ανθρώπων, μαζί με αυτούς και η Ε’ Τάξη του δικού μας σχολείου. Θαυμάσαμε μια υπέροχη μουσικοθεατρική παράσταση και χειροκροτήσαμε θερμά αυτήν την καταπληκτική προσπάθεια. Περισσότερα…
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παράσταση εδώ.
Π.Γ
Διάκριση μαθητών 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων στον διαγωνισμό:”Χαρισμάθεια: OUT OF THE BOX CHALLENGE”
Δεν είναι συγγραφείς, ούτε μαθηματικοί, ούτε μηχανικοί, φιλόσοφοι, αλλά ούτε και καλλιτέχνες. Έχουν όμως τη φαντασία του συγγραφέα, την τετράγωνη λογική του μαθηματικού, είναι πρακτικοί όπως οι μηχανικοί, έχουν το βάθος σκέψης ενός φιλοσόφου και την δημιουργικότητα ενός καλλιτέχνη. Παίρνουν γρήγορα και σωστά αποφάσεις και ξέρουν να επιμένουν, να συγκεντρώνονται, έχουν κρίση και φαντασία. Έμαθαν ότι δεν υπάρχουν όρια για τον άνθρωπο που έχει αστείρευτη φαντασία.
Είναι οι μαθητές του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων που πήραν μέρος στον μαθητικό διαγωνισμό φαντασίας και γρίφων λογικής OUT OF THE BOX CHALLENGE το Σάββατο 2 Μαρτίου 2024.
Βγήκαν τα αποτελέσματα και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα στόματα όλων καθώς και μια διάθεση χαράς και ευχαρίστησης. Από τους 3000 μαθητές Δημοτικού που έλαβαν μέρος στην Α΄φάση του διαγωνισμού πανελλαδικά προκρίθηκαν οι 150 στη Β’ φάση. Οι 10 από αυτούς είναι μαθητές του σχολείου μας. Επίσης, στη λίστα των επιλαχόντων και μάλιστα στις πέντε (5) πρώτες θέσεις είναι και πάλι μαθητές του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων.
Ναι, χαιρόμαστε για όλα αυτά τα παιδιά, μας έκαναν υπερήφανους! Μοιραστήκαμε το όραμά μας μαζί τους, μας εμπιστεύτηκαν και ο στόχος επετεύχθη! Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια σε αυτό το όμορφο ταξίδι της γνώσης και τους υποσχόμαστε ότι θα είμαστε αρωγοί σε αυτή τους την προσπάθεια!
Ο Σύλλογος διδασκόντων και η Διευθύντρια του 35ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων συγχαίρει όλους τους μαθητές του που έλαβαν μέρος, καθώς σημασία δεν έχει μόνο η διάκριση αλλά και η συμμετοχή.
Από το σχολείο


