2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

''ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ'' (MATHEW JACOBSON)

day care center 7355022 1280 1

Δημιουργία λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

 

Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητής/τρια που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ έχει την δυνατότητα αυτή.

 

 

Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

 

·        Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students   


Οι γονείς των μαθητών/τριών μας θα λάβετε σχετικό email.

 

Ο Αγιασμός στο σχολείο μας


θα πραγματοποιηθεί την


Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου,


στις 10:00 π.μ.


στην αυλή του σχολείου.


Παρακαλούμε να προσέλθουν τα παιδιά


με ένα συνοδό.


Απαραίτητα όλοι με μάσκες και


τα παιδιά με την σχολική τους κάρτα 


που θα δηλώνουν το αρνητικό τους


αποτέλεσμα (self-test).

Καλή σχολική χρονιά!

Καλό καλοκαίρι!!!

 Το νηπιαγωγείο μας, εκπαιδευτικοί, λοιπό προσωπικό και μαθητές 

σας αποχαιρετούμε μέσω των βίντεο μας! 

Τέλος, οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας, φέτος συμμετείχαν σε ένα εκπαιδευτικό Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στο οποίο χρειάστηκε να δημιουργήσουμε ένα βίντεο για το προσωπικό και το σχολείο μας και το οποίο σας το παραθέτουμε:

Σας ευχόμαστε 

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!


IMG_20210624_113359-255B29047-255D

ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από τις σημερινές δράσεις μας:

“Συναισθήματα και Θέατρο”

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς στην περίοδο της δια ζώσης λειτουργίας ξεκινήσαμε στο ολοήμερο τμήμα, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  “Συναισθήματα και Θέατρο”. Στόχος ήταν η προσέγγιση βασικών συναισθημάτων και η σύνδεσή τους  με τη θεατρική έκφραση. Πώς αισθανόμαστε, γιατί το αισθανόμαστε, πότε το αισθανόμαστε, που το αισθανόμαστε πιο έντονα, τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό; Μπορώ να εκφράσω ένα συναίσθημα με τα πόδια μου,
τα χέρια μου,την κοιλιά μου; Μπορώ να καταλάβω τι αισθάνεται ο φίλος μου; 
Αυτά τα ερωτήματα επεξεργαστήκαμε στο σύντομο αυτό διάστημα.
Απολαύστε τις φωτογραφίες.

Δημιουργία  του  πρώτου  πίνακα  αναφοράς  των  συναισθημάτων. Τα  παιδιά ζωγραφίζουν  τις  εκφράσεις  που  παίρνουν  τα  πρόσωπά  μας  όταν  νιώθουμε  ένα συναίσθημα  και  γράφουν  τις  λέξεις.

Τι  είναι  η  θεατρική  σκηνή;  Ένα  κουτί  που  εκεί  μέσα  παίζουν  οι  ηθοποιοί;  Έχει  προβολείς  και  κουρτίνες; Οι  θεατές  που  κάθονται;


Κάθε  ερώτηση  και  ένα  συναίσθημα. Ποιο συναίσθημα  είναι; Που  θα  γράψω  επάνω  στο  σταυρόλεξο,  την  κάθε  λέξη;  

Η  λίμνη  των  φόβων: Καθίσαμε  γύρω  από  μια  λίμνη  μιλήσαμε  για  τους  φόβους  μας  και  τους  πετάξαμε  μέσα  στη  λίμνη  να  φύγουν  μακριά.

 

Ο  κλέφτης  των  χρωμάτων: Τρία  παιδιά  παίζουν  αυτό το θεατρικό παιχνίδι. Ένας ζωγράφος,  ένα  ποντικάκι  που  κλέβει  τα  χρώματα  του  ζωγράφου  και  ένας  αφηγητής  που  αφηγείται  την  ιστορία. Οι  άλλοι  δύο  ρόλοι  κάνουν  τις  κινήσεις  που  ακούν  από  τον  αφηγητή. 

Η  άδεια  καρέκλα:  5 καρέκλες. 4  παιδιά  κάθονται  στις  καρέκλες  και  μένει  μια  καρέκλα  άδεια. Το  πέμπτο  παιδί  τρέχει  για  να  καθίσει  στην  άδεια  καρέκλα. Η  ομάδα  θα  προστατέψει  και  την  άδεια  καρέκλα  αλλά  και  τις  δικές  τους.

Το  μπαλόνι  που  φουσκώνει  και  σπάει: Ο  αφηγητής  αφηγείται  την  ιστορία  του  μπαλονιού. Τα  παιδιά  θα  δείξουν  με  κινήσεις  ολόκληρη  την  ιστορία  που  ακούν.


Η  ζήλεια  της  Ήρας  και  οι  άθλοι  του  Ηρακλή: Πως  συνδέεται  το  συναίσθημα  της  ζήλειας  με  τους  12  άθλους  του  Ηρακλή; Διαβάσαμε  τους  άθλους  και  τους  ζωγραφίσαμε. Τι  σημαίνει  το  όνομα  Ηρακλής;

Πως  γίνεται  το  πρόσωπο  μας  όταν  θυμώνουμε;  όταν  χαιρόμαστε; Όταν  λυπόμαστε;  Πως  γίνονται  τα  πόδια  μας  και  τα  χέρια  μας  όταν  φοβόμαστε; Όταν  θαυμάζουμε;  Τι  μας  κάνει  να  αηδιάζουμε;

 

 

 

 

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “Προσέχω για να έχω”¨.

 

Μια ακόμη σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Παρόλες τις αντιξοότητες, τη φετινή χρονιά δουλέψαμε με τα παιδιά όλων των τμημάτων του σχολείου μας, το καινοτόμο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Προσέχω, για να έχω».

Η αναστολή λειτουργίας των σχολείων για αρκετό χρονικό διάστημα, δεν εμπόδισε τα παιδιά μας να ευαισθητοποιηθούν  σε θέματα παροχής πρώτων βοηθειών, σε διάφορες καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης (τραύματα, κακώσεις, απώλεια αισθήσεων κ.ά).

Δείτε ενδεικτικές φωτογραφίες από τους μικρούς διασώστες εν δράση.

 

IMG_20210610_111018

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

 

Το σχολείο μας με υπεύθυνη του ολοήμερου τμήματος κα Γεσθημανή και τα παιδιά που φοιτούν φέτος στο ολοήμερο τμήμα βραβεύτηκαν με το 1ο βραβείο στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα “Η μελωδία της ελπίδας” με το παραμύθι που έφτιαξαν και το οποίο έχει τίτλο: “Το παιχνίδι των συναισθημάτων”. 
Συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό και στα παιδιά του ολοήμερο τμήματος !! 
Μας κάνατε υπερήφανους!!

Σύνδεση με την κα Γεσθημανή για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στα παιδιά!

Πρόγραμμα “ΔΙΑΤΡΟΦΗ”

Με την δια ζώσης επαναλειτουργία των νηπιαγωγείων άρχισε και η καθημερινή διάθεση στους μαθητές του σχολείου μας των γευμάτων για την ώρα του δεκατιανού, στα πλαίσια του Προγράμματος Σίτισης και Προώθησης Υγιεινής Διατροφής – ΔΙΑΤΡΟΦΗ, στο οποίο ενταχθήκαμε την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Τα γεύματα σχεδιάζονται από την επιστημονική ομάδα του προγράμματος, υπό την ευθύνη της Καθηγήτριας κας Αθηνάς Λινού.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες:

 

 

Ανακοίνωση για την επαναλειτουργία του σχολείου

 

Αγαπητοί γονείς,

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!

Όπως θα έχετε ήδη πληροφορηθεί, τη Δευτέρα 10 Μαΐου θα επαναλειτουργήσουν τα σχολεία σε όλη τη χώρα με τη χρήση των αυτοδιαγνωστικών τεστ (selftests) τα οποία εντάσσονται στα μέτρα πρόληψης της εξάπλωσης του κορωνοϊού (covid-19) μέσω του εντοπισμού ασυμπτωματικών κρουσμάτων. Αυτό σημαίνει πως για να μπορέσουν οι μαθητές να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ:

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/document_17_1.pdf

Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών μπορείτε να παραλαμβάνετε δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ του μαθητή ή τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου. Από τη Δευτέρα 10 Μαΐου θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.

Το self-test παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο.

Οι γονείς/κηδεμόνες διενεργούν το selftest στους μαθητές/τριες στο σπίτι τους. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί και το επόμενο Τετάρτη βράδυ ή Πέμπτη πρωί. Μέχρι στιγμής αυτό που γνωρίζουμε είναι πως προς το παρόν το selftest θα διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα. 

Οδηγίες για τον τρόπο διεξαγωγής του selftest υπάρχουν σε βίντεο τόσο στο Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=uqy9EtE1uuE).

Οι γονείς/κηδεμόνες δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας 

https://self-testing.gov.gr/

στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το self-test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκτυπώνεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς με την είσοδό τους στο σχολείο την Δευτέρα ή όποτε τους ζητηθεί.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα /δήλωση αρνητικού αποτελέσματος. Κενές χειρόγραφες δηλώσεις για αυτούς που δεν έχουν εκτυπωτή μπορείτε να προμηθεύεστε και από το σχολείο.

Αν το self-test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

 

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως:

·         Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊόCovid-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός. Χωρίς σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος δεν θα γίνεται δεκτός κανένας μαθητής στο σχολείο.

·         Η διαδικασία θα επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα και οι σχολικές κάρτες αρνητικού αποτελέσματος πρέπει να επικαιροποιούνται.

·         Τα αποτελέσματα του selftest (θετικά ή αρνητικά) θα καταχωρούνται από τους γονείς στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

·         Η πραγματοποίηση του τεστ θα γίνεται στο σπίτι από τους γονείς την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί και το επόμενο τεστ Τετάρτη βράδυ ή Πέμπτη πρωί.

·       Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του self-test δρα συμπληρωματικά στα ήδη ισχύοντα μέτρα, που περιλαμβάνουν υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, διαφορετικές ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών, χρήση αντισηπτικών, σχολαστικούς καθαρισμούς και τακτικούς αερισμούς χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, εξειδικευμένα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής κλπ.

·         Εννοείται πως οι μαθητές που στο οικογενειακό τους περιβάλλον υπάρχει άτομο που νοσεί, δεν θα προσέρχονται στο σχολείο και θα ενημερώνουν την Προϊσταμένη του σχολείου καθώς και όσοι έχουν θετικό αποτέλεσμα.

 

Ευελπιστώντας στη συνεργασία σας για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και για το καλό των παιδιών μας.

Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για τη συνεργασία σας.

 

Επίσκεψη στο Σύλλογο ΑΜΕΑ Νέας Μαγνησίας ΑΡΤΕΜΙΣ

 

Μια νέα διαδικτυακή επίσκεψη πραγματοποίησαν την Τρίτη 20/4/21 οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας.

Αυτή τη φορά η γλυκύτατη κα Αγγελική Κοκκίνη (Πρόεδρος του Συλλόγου ΑΜΕΑ), άνοιξε διάπλατα τις πόρτες του Συλλόγου ΑΜΕΑ Νέας Μαγνησίας «ΑΡΤΕΜΙΣ» και μας ξενάγησε στο χώρο. Εξήγησε  σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς το έργο του συλλόγου, μας έδειξε τα υπέροχα έργα των παιδιών και κάλεσε όλους, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, να επισκεφτούν κι από κοντά τις εγκαταστάσεις του συλλόγου και να πραγματοποιήσουν κοινές δράσεις με τα παιδιά του. 

 

Κλείνοντας έκανε σε όλους τους μαθητές ένα αναμνηστικό δωράκι – σαπουνάκι και «αποχωρήσαμε» με την ελπίδα να συναντηθούμε κι από κοντά και να ανταποδώσουμε τη φιλοξενία.

 

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά του Συλλόγου ΑΜΕΑ «ΑΡΤΕΜΙΣ» και στις οικογένειές τους, Καλή Ανάσταση με υγεία!

 

Σελίδα 19 από 38

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση