ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025 —ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ-ΡΟΥΤΙΝΕΣ
Έγινε ο καθιερωμένος αγιασμός 11 Σεπτεμβρίου 2024 παρουσία γονέων.
Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας .
1. Λέω το όνομά μου
Κάθε παιδί διαδοχικά λέει ρυθμικά το όνομά του (π.χ. Μα-ρί-α) και κάνοντας παράλληλα μια κίνηση (βήματα μπροστά, χέρια πάνω-κάτω κ.ά.) ή χτυπώντας κάποιο κρουστό όργανο. Τα υπόλοιπα παιδιά το επαναλαμβάνουν. Το παιχνίδι μπορεί να το ξεκινήσει η ίδια η νηπιαγωγός, λέγοντας το δικό της όνομα και κάνοντας σχετικές κινήσεις
2. Παίζω με το όνομά μου
Κάθε παιδί διαδοχικά λέει το όνομά του με διάφορους τρόπους που υποδεικνύουμε αλλάζοντας την ένταση, τον τόνο ή την χροιά (λέω το όνομά μου δυνατά και σιγά, με λεπτή και βαθιά φωνή…). Μπορούμε μάλιστα να το πούμε μιμούμενοι κάποιον ή μια κατάσταση (π.χ. σαν γίγαντας, σαν να χασμουριέμαι, σαν να είμαι θυμωμένος….. )
3. Πιάσε την μπάλα και πες…
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και πετώντας το ένα στο άλλο μια μπάλα καλούνται να πουν
- το όνομά τους
- το αγαπημένο τους χρώμα, φαγητό…
- το όνομα του παιδιού που τους πέταξε την μπάλα και τα αγαπημένα του πράγματα
4. Το Τρενάκι της Γνωριμίας
Η νηπιαγωγός, ως ατμομηχανή, πηγαίνει σε ένα παιδί-βαγόνι, συστήνεται και όταν και αυτό πει το όνομά του σχηματίζουν το τρενάκι. Στη συνέχεια, το τρενάκι αλλάζει φορά, το παιδί γίνεται ατμομηχανή και πηγαίνει σε ένα άλλο παιδί, συστήνονται και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ολοκληρωθεί το τρενάκι της τάξης.
5. Ο Ιστός της Αράχνης
Σε κύκλο ένα παιδί κρατάει την άκρη από ένα κουβάρι, λέει το όνομά του και κάτι που του αρέσει και το πετάει σε ένα άλλο παιδί. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να σχηματιστεί ο ιστός της αράχνης…
6. Τρέχω και αλλάζω θέση
Με παράγγελμα της νηπιαγωγού ή κάποιου παιδιού 2 παιδιά αλλάζουν θέση μεταξύ τους, λέγοντας: “βήμα βήμα πώς μ’ αρέσει, τρέχω και αλλάζω θέση”
7. Ποιος λείπει;
Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο στο ρυθμό της μουσικής, ώσπου η νηπιαγωγός με ένα ύφασμα καλύπτει ένα από τα παιδιά. Τα υπόλοιπα πρέπει να βρουν…. ποιος λείπει!
8. Μάντεψε ποιος είναι….
Δένουμε με μαντήλι τα μάτια ενός παιδιού και πηγαίνουμε μπροστά του κάποιο άλλο παιδί. Με κλειστά μάτια και χρησιμοποιώντας μόνο την αφή καλείται να βρει ποιο παιδί είναι. Καθώς περπατάνε στον χώρο ελεύθερα σκεπάζει η Νηπιαγωγός ένα παιδί .Τα άλλα καλούνται να βρούνε ποιο είναι.
Διαβάσαμε τα παρακάτω παραμύθια και συζητήσαμε για τα συναισθήματα που νοιώθουν οι ήρωες των παραμυθιών.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
αγαπώ και σέβομαι τους φίλους μου.
Ζωγραφίζοντας τους κανόνες τις τάξης μας
Ζωγραφίζω το αρχικό μου γράμμα
Στολίζουμε το αρχικό μας γράμμα και φτιάχνουμε τρενάκι με τα γράμματα του ονόματος μας.
ΠΑΣΧΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ-ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ-
ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΑΣ
Χρησιμοποιήσαμε πλαστικά μπολάκια ,κομματάκια πολύχρωμα γκοφρέ και ατλακόλ.
ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΜΑΣ
Πάνω σε χαρτόνι που το έκοψαν σε σχήμα αυγού κόλλησαν κουμπιά, στρασάκια, χάντρες χρωματιστές. Βάλανε και χρυσόσκονη που πάντα τα εντυπωσιάζει.
ΒΑΨΙΜΟ ΑΥΓΩΝ ΜΕ ΤΕΜΠΕΡΕΣ
ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Το Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στην περιοχή του Σκινέ την Μεσοκεφάλα. Ιδρύθηκε το 1998,όπου μετά συγχωνεύτηκαν τα Νηπιαγωγεία του Σκινέ, Φουρνέ, Μεσκλών και στεγάστηκαν στο καινούργιο κτήριο μαζί με το Δημοτικό σχολείο. Το σχολικό συγκρότημα ονομάστηκε ΣΚΙΝΕ ΦΟΥΡΝΕ. Τα παιδιά μεταφέρονται από οκτώ χωριά<<ΣΚΙΝΕ,ΦΟΥΡΝΕ,ΜΕΣΚΛΑ,ΛΑΚΚΟΥΣ,ΚΑΡΑΝΟΥ,ΟΡΘΟΥΝΙ,ΠΡΑΣΕΣ, ΣΕΜΠΡΩΝΑΣ>>
Το Νηπιαγωγείο Σκινέ-Φουρνέ είναι 2/θεσιο και λειτουργεί με δύο τμήματα βασικού κι δύο τμήματα προαιρετικού προγράμματος. Κάθε βασικό τμήμα λειτουργεί από τις 8.οο πμ έως τις 12.45 μμ. Το προαιρετικό τμήμα από τις 12.45 μμ έως τις 15.45 μμ. Τα παιδιά είναι μεταφερόμενα σχεδόν όλα.
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
Πρόσφατα σχόλια