Αρχείο ημέρας 24 Φεβρουαρίου 2025
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!
Πιγκουίνοι και Στρουμφάκια
φάγαν πίτσες και σουβλάκια
και γιορτάσανε με κέφι
και αυτή την Τσικνοπέμπτη!
Ευχαριστούμε θερμά για άλλη μια φορά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και τον γονέα κ.Χατζηκυριάκο Κωνσταντίνο για την ευγενική προσφορά του εορταστικού μεσημεριανού σε όλο το έμψυχο δυναμικό του σχολείου μας!
Και του χρόνου με υγεία!




