Επίσκεψη ιατρών στο σχολείο μας

Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, δύο ιατροί -εκπρόσωποι Επιτροπής Υγείας – επισκέφθηκαν και τα δύο κτίρια του σχολείου μας για να συζητήσουν με τα παιδιά γιατί, πότε και πώς πλένουμε τα χέρια μας. Παράλληλα αναφέρθηκαν στα διάφορα είδη μικροβίων, τόνισαν τη σημασία του σωστού πλυσίματος των χεριών κι επέδειξαν τα στάδια.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ιωάννα και την κ.Γλυκερία για την πολύ σημαντική επίσκεψη τους καθώς και για την ανατροφοδότηση που μας έδωσαν!

Picsart 25 02 08 14 05 17 932

Σαπούνια,σαπουνάκια για όλα τα χεράκια!

Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου,ο φαρμακοποιός κ.Στέργιος Μπουζούκας επισκέφθηκε και τα δύο κτίρια του σχολείου μας προκειμένου να δείξει με τον πιο απλό, κατανοητό κι ελκυστικό τρόπο στα παιδιά, την παρασκευή του στερεού σαπουνιού.
Μικροί και μεγάλοι απολαύσαμε όλη τη διαδικασία, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις μας και κυρίως την όσφρηση από τις αισθήσεις μας, καθώς και τα δύο κτίρια μοσχοβόλισαν από τα δύο αρώματα που είχε επιλέξει ο φαρμακοποιός μας.
Στο τέλος της επίσκεψης ο κ Στέργιος χάρισε σε όλα τα παιδιά από δύο αρωματικά σαπούνια που είχε ήδη ετοιμάσει με πολλή αγάπη και παρότρυνε τα παιδιά να τα χρησιμοποιούν στο σπίτι με την οικογένειά τους για να πλένουν όλοι τα χέρια τους.

Κ.Στέργιε, σας ευχαριστούμε θερμά για την αξέχαστη εμπειρία!

Picsart 25 02 08 11 52 00 532