Επίσκεψη ιατρών στο σχολείο μας
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, δύο ιατροί -εκπρόσωποι Επιτροπής Υγείας – επισκέφθηκαν και τα δύο κτίρια του σχολείου μας για να συζητήσουν με τα παιδιά γιατί, πότε και πώς πλένουμε τα χέρια μας. Παράλληλα αναφέρθηκαν στα διάφορα είδη μικροβίων, τόνισαν τη σημασία του σωστού πλυσίματος των χεριών κι επέδειξαν τα στάδια.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ιωάννα και την κ.Γλυκερία για την πολύ σημαντική επίσκεψη τους καθώς και για την ανατροφοδότηση που μας έδωσαν!

