«Ξεναγώντας τη Bee-bot στον αύλειο χώρο του σχολείου μας»
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα με τίτλο «Ξεναγώντας τη Bee-bot στον αύλειο χώρο του σχολείου μας» που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Τα μαθησιακά αποτελέσματα επικεντρώνονται σε άξονες όπως: καλλιέργεια δημιουργικής σκέψης, επίλυσης προβλήματος, επικοινωνίας και συνεργασίας μέσα από την εξάσκηση στον προγραμματισμό και τη ρομποτική. έγινε μια βασική εξοικείωση με τη χαρτογράφηση μέσα από μελέτη, κατασκευή και χρησιμοποίηση χαρτών.
- μελετάμε σε ομάδες χάρτες
- μελέτη και σχολιασμός χάρτη σε ομάδα
- μελετάμε σε ομάδες χάρτες
- σύγκριση χαρτών
- κατασκευή χάρτη για τη μελισσούλα
- προγραμματισμός και ξενάγηση
- υπολογισμός αποστάσεων
- προγραμματισμός και ξενάγηση
- αξιολόγηση της μάθησης
“Σεισμός, και τώρα τι κάνω;”
Ολοκληρώθηκε η υλοποίηση των δραστηριοτήτων σχετικά με το σεισμό και τις φυσικές καταστροφές που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Προσεγγίσαμε την έννοια του σεισμού, την αιτία και τις συνέπειες στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον. Εστιάσαμε στην επιστημονική αλήθεια και εξήγηση της πρόκλησης σεισμών σε αντιδιαστολή με μύθους και προφορικές λαϊκές παραδόσεις. Μιλήσαμε για πρόληψη αλλά και γενικότερα μέτρα προστασίας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό. Ευχαριστούμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία Χανίων που ικανοποίησε το αίτημά μας να επισκεφθεί το νηπιαγωγείο μας ένας πυροσβέστης προκειμένου να συνομιλήσει με τους μαθητές και να επιλύσει απορίες τους.
- οι αρχικές μας γνώσεις για τον σεισμό
- η γη μας
- το εσωτερικό της γης
- γνωρίζω την αιτία πρόκλησης του σεισμού
- τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης
- επίσκεψη πυροσβέστη
- άσκηση σεισμού
- άσκηση σεισμού
- τι κάνω μετά τον σεισμό
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΚΑΚΙ;
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με το σκάκι. Μάθαμε βασικούς κανόνες και κινήσεις και παίξαμε αρκετές παρτίδες στις σκακιέρες αλλά και στον υπολογιστή. Φτιάξαμε τη δική μας σκακιέρα και πλάσαμε τα σκακιστικά κομμάτια στα χρώματα που επιθυμούμε!
- σε ζευγάρια
- η δική μας σκακιέρα
- εικαστικές δημιουργίες
- πλάθοντας σκακιστικά κομμάτια
- με αντίπαλο τον υπολογιστή
- παρατηρώντας τις παρτίδες που παίζουν οι άλλοι
- σε ομάδες
Η συνέχεια αυτού του ταξιδιού μάθησης ήταν η επίσκεψη σε ένα σχολείο Σκακιού, τη Σκακιστική Ακαδημία Χανίων. Εκεί μας περίμενε ο κ.Κώστας Τσαρουχάς να μας ξεναγήσει στο χώρο και φυσικά να μας μιλήσει για το υπέροχο αυτό και ανεξάντλητο παιχνίδι αλλά και άθλημα όπως μας είπε!
Όλα ήταν υπέροχα και όλα είχαν θέμα το ΣΚΑΚΙ!!! Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κώστα για την φιλοξενία και την υπέροχη εμπειρία.
- Λίγο παιχνίδι στο πάρκο…
- Ωρα για αναρρίχηση
- Φτάσαμε και αμέσως κάτσαμε στις σκακιέρες
- Η παρτίδα ξεκινάει….
- ….και συνεχίζουμε την παρτίδα…
- Επόμενη κίνηση;
- Δύσκολα τα πράγματα…
- Θέλει πολύ σκέψη….
- Μαγνητικό σκάκι στον τοίχο
- Ακούμε με προσοχή τον κ.Κώστα….είναι ΜΑΤ ή ΣΑΧ;
- Μα όλα θυμίζουν σκάκι. ..;..ι
- !!!Kαι βραβεία…
- Σκάκι και στο μπαλκόνι
- Ήρθε η ώρα να φύγουμε…
- Αποχαιρετάμε τον κ.Κώστα με ένα δώρο…ζωγραφιές σκάκι φυσικά
- Επιστροφή στο σχολέιο και στο γιγάντιο σκάκι της αυλής μας
ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ…
Το ΚΠΕ Βάμου επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας για να μας παρουσιάσει το πρόγραμμα”Ελιά και Λάδι στην Κρήτη” στα πλαίσια των ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ για την ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ. Γνωριστήκαμε ,παίξαμε,είδαμε στον προτζέκτορα πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα για την Ελιά και το λάδι. Στο διάλειμμα μας κέρασαν κουλούρι ζυμωμένο με ελαιόλαδο.Στην συνέχεια πήγαμε στο πεδίο για να παρατηρήσουμε τις ελιές και όταν επιστρέψαμε φτίαξαμε αρωματικό ελαιόλαδο με θυμάρι ,δενδρολίβανο, αλάτι ,ρίγανη αλλά και με κανέλα ,κάρδαμο και γαρύφαλο!Περάσαμε φανταστικά!
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ολοκληρώθηκαν οι δραστηριότητες του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα τα δικαιώματα του παιδιού. Πραγματευτήκαμε την έννοια του δικαιώματος στο όνομα και στην ταυτότητα αλλά και όλα όσα χρειάζεται ένα παιδί για να νιώθει ασφαλές και χαρούμενο, όπως το δικαίωμα στην οικογένεια, στο σπίτι, στο φαγητό, στην υγεία, στην μόρφωση, στο παιχνίδι και στη διασκέδαση.
Διαχρονικά τα παιδιά έπαιζαν για να είναι χαρούμενα. Συνδεθήκαμε με τα παιδιά της αρχαιότητας μέσω της γνωριμίας των παιχνιδιών τους. Κατασκευάσαμε κι εμείς μερικά με τη βοήθεια της αρχαιολόγου κυρίας Κούλας υπεύθυνης του Archaeolab (εργαστήριο αρχαιολογίας και τέχνης που σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα με αντικείμενο την αρχαιολογία και την τέχνη).
- τα δικαιώματά του παιδιού
- τα δικαιώματά του παιδιού
- τα δικαιώματα του παιδιού
- δικαίωμα στην οικογένεια – family
- τα δικαιώματά μου
- δικαίωμα στο όνομα
- δικαίωμα στο όνομα
- το προσφυγάκι μας
- η ταυτότητά μου
- διαδηλώνοντας για τα δικαιώματά μας
- δικαίωμα στο παιχνίδι και στη φιλία
- αρχαία παιχνίδια
- αρχαία παιχνίδια
- διάφορα αρχαία παιχνίδια
- διελκυνστίδα
- αρχαίο παιχνίδι: διελκυνστίδα
- αρχαίο παιχνίδι: ψάρι βάτραχος
- αρχαίο παιχνίδι: αγαλματάκια
- φτιάχνοντας αρχαία παιχνίδια
- τα παιχνίδια που φτιάξαμε
- ίυγγα
- σύγκριση παιχνιδιών