Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αρχείο για την κατηγορία 'Χωρίς κατηγορία'

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων


Στις 25.02.2014 η τεχνολογική και θετική κατεύθυνση της Β’ Λυκείου του 2ου Γενικού Λυκείου Αλίμου επισκέφθηκε τη Βουλή των Ελλήνων. Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγητές: κος Κατσίπης ( διοργανωτής της επίσκεψης), η κα. Ξαγοράρη και η κα. Σκούρα. Η ξενάγηση ξεκίνησε από την αίθουσα υποδοχής της Βουλής όπου έγινε μια γενική ενημέρωση για το θεσμό της δημοκρατίας και την ιστορία του. Πληροφορηθήκαμε εκτός των άλλων για την ιστορία του κτιρίου ενώ προβλήθηκε και σχετικό βίντεο.
http://exoumeapopsh.blogspot.gr/2014/03/blog-post.html

Αφίσα για την ενδοσχολική βία, δημιούργησαν οι μαθητές του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος Εφαρμογές Υπολογιστών

ANTIBULL

Πηγή: http://exoumeapopsh.blogspot.gr/

Η επίσκεψη οργανώθηκε στη βάση του προγράμματος του Ινστιτούτου για την ενημέρωση

των μαθητών της θετικής κατεύθυνσης της Γ΄Λυκείου για τις τελευταίες εξελίξεις όσον

αφορά την έρευνα στις Ιατρικές – Βιολογικές Επιστήμες.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες IIBEAA_2014

Ημερίδα : Eγκέφαλος και Γλώσσα

Τι είναι η γλώσσα και πόσα διαφορετικά είδη υπάρχουν; Πώς εξελίχθηκε η γλώσσα

στον άνθρωπο; Ποιες περιοχές του εγκεφάλου είναι υπεύθυνες για την λειτουργία της

γλώσσας και ποιες βλάβες σχετίζονται με αυτές τις περιοχές; Τι είναι η γλωσσική αφασία; 

Τι είναι η νοηματική γλώσσα; Τι είναι γλωσσικός στιγματισμός;

 Διακεκριμένοι επιστήμονες αναλαμβάνουν να απαντήσουν σ’ αυτά, αλλά και σε πολλά

άλλα ενδιαφέροντα ερωτήματα που απασχολούν όλους μας στην ειδική ενημερωτική

εκδήλωση με τίτλο: «Εγκέφαλος και Γλώσσα», που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα

10 Μαρτίου 2014 και ώρα 18:00, στο Αμφιθέατρο του Ιδρύματος Ευγενίδου (Λεωφ. Συγγρού 387, 175 64 Π. Φάληρο).

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Ερευνητική εργασία για τον Αρχιμήδη

Δείτε τα αποτελέσματα της ερευνητικής εργασίας του καθηγητή του σχολείου μας κου Μπάμπη Μουσαδάκου ΕΔΩ

Δείτε την εργασία που εκπονήθηκε υπό την ευθύνη της καθηγήτριας του Λυκείου μας κας Δήμητρας Τυρολόγου ΕΔΩ

Το Project στο οποίο δούλεψε η ομάδα μαθητών της Β΄Λυκείου υπό την ευθύνη της καθηγήτριας του Λυκείου μας κας Φλώρας Καλαματιανού.

Διαβάστε περισσότερα  ΕΔΩ

Το 2ο και το 4ο θέμα θα είναι από την τράπεζα θεμάτων !

Διαβάστε όλη την εγκύκλιο  ΕΔΩ

Στο διάστημα 19/2 – 28/2/2014 διεξήχθησαν οι Σχολικοί αγώνες Πετοσφαίρισης κοριτσιών και αγοριών. Το σχολείο μας, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας φυσικής αγωγής κας Μάγδας Καπαδουκάκη, έχει προκριθεί στον τελικό του αγωνίσματος και στις δύο ομάδες, που θα γίνουν στις 4/3/2014.

Στη διάρκεια της πρώτης φάσης, οι ομάδες μας προκρίθηκαν στον τελικό νικώντας σε αγώνες νοκ άουτ, τις παρακάτω ομάδες/σχολεία:

Κορίτσια

2ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου (19/2)

1ο ΓΕΛ Γλυφάδας (24/2)

Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Μαλλιάρας (26/2)

4ο ΓΕΛ Αργυρούπολης (28/2)

Τελικός: 4/3 με το 4ο ΓΕΛ Αλίμου

Αγόρια

1ο ΕΠΑΛ Αγ. Δημητρίου (20/2)

Γεννάδειος (25/2)

4ο ΓΕΛ Γλυφάδας (27/3)

Τελικός: 4/3 με τα Εκπαιδευτήρια Ζώη

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Την Παρασκευή 14-2-2014 η Γ΄ τάξη λυκείου του σχολείου μας επισκέφτηκε το νέο μουσείο της Ακρόπολης. Συνοδοί καθηγητές ήταν η κ Καντέλη, η κ Ξαγοράρη,η κ Κούτσια, ο κ Κατσίπης και ο κ Φεύγας. Αφού χωρίστηκαν σε δύο ομάδες , με τη βοήθεια των ξεναγών μας γνωρίσαμε το μουσείο και τα εκθέματα του.

Του κ ΦΕΥΓΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ – ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ

Διαβάστε περισσότερα  ΕΔΩ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας και της Παγκόσμιας Ημέρας DNA (25/4/14), το 2ο ΓΕΛ Αλίμου σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο ΠΕ4 Κα Αγγελίδου Ευαγγελία, διοργανώνει  διαγωνισμό κατασκευής μοντέλου DNA με απλά υλικά.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων του Δήμου μας

Ημερομηνία λήξης συμμετοχής στο διαγωνισμό 7 – 4 – 2014

Διαβάστε περισσότερα  ΕΔΩ

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που  ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα προγράμματα της  1ης περιόδου  εφαρμογής μοντέλου μεικτής επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (Β’ Φάση/
Μάρτιος – Νοέμβριος 2014), να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των  Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική  Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η
οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης  (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην  ηλεκτρονική διεύθυνση
http://b-epipedo2.cti.gr/mis,
με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους  στο Α’ Επίπεδο.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Περισσότερα για την ημερίδα Βιολογίας διαβάστε ΕΔΩ

Δείτε το πρόγραμμα ΕΔΩ

Δείτε στο χάρτη την περιοχή που βρίσκεται το πολιτιστικό κέντρο  ΕΔΩ

Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπαιδευτικών ΠΕ04 ΓΕΛ-ΕΠΑΛ»

 

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕΟ4 που διδάσκουν Βιολογία στα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ να  συμμετάσχουν στην επιμορφωτική συνάντηση στο ΕΚΦΕ Αλίμου.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

 


Η νέα αίτηση για κανονική και αναρρωτική άδεια

Δείτε και κατεβάστε την νέα αίτηση ΕΔΩ

Αποκριάτικο πάρτυ στο Σχολείο μας

Δείτε τις δράσεις που έγιναν στα πλαίσια του προγράμματος από την υπεύθυνη Καθηγήτρια κα Φ. Καλαματιανού  ΕΔΩ

Οι μαθητές του πολιτιστικού προγράμματος «Ιστολόγιο του 2ου» επισκέφτηκαν το εκκλησάκι των Εισοδίων της Θεοτόκου, στο κτήμα Γερουλάνου, την 21η Νοεμβρίου 2013, ημέρα εορτασμού της Παναγίας. Η ομάδα εκπροσωπούμενη από τη Διευθύντρια, κ. Σταμάτα Ρομποτή, υπεύθυνη του προγράμματος είχε υποβάλλει διαδοχικά αιτήματα προς την εταιρεία Μakro για την παραχώρηση του δικαιώματος εισόδου στον χώρο, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, προκειμένου να υπηρετηθούν μορφωτικοί και παιδαγωγικοί στόχοι. Δυστυχώς δεν βρήκε ανταπόκριση και μόνο κατά την προαναφερθείσα ημερομηνία έγινε αυτό εφικτό. Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ,κατά τον περασμένο χρόνο, στο βυζαντινό εκκλησάκι δεν είχε κανένας πρόσβαση.

Είναι φανερό ότι και η δική μας παρέμβαση- απαίτηση για την προσβασιμότητα σ’έναν χώρο μεγάλης ιστορικής αξίας και θρησκευτικής σημασίας, όπως και άλλων προσώπων και φορέων της τοπικής κοινωνίας και πρωταρχικά του πατέρα Διονύσιου, ιερέα του ναού της Ζωοδόχου Πηγής στον Άλιμο έφερε αποτέλεσμα.

Είμαστε δε σε αναμονή της απόφασης του μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, στο οποίο εκδικάστηκαν ασφαλιστικά μέτρα, για τη δυνατότητα μας να επισκεπτόμαστε ένα μνημείο του πολιτισμού μας.

Η Διευθύντρια και οι καθηγητές του 2ου Λυκείου σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης του Δήμου Αλίμου διοργάνωσαν το βράδυ της 27ης Ιανουαρίου 2014, εκδήλωση στο χώρο του σχολείου με θέμα: «εξαρτήσεις: μύθος και πραγματικότητα».

Οι παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον την ομιλία του ψυχολόγου κ. Νίκου Οικονομόπουλου που έγινε στο αμφιθέατρο του 2ου Λυκείου Αλίμου.

Ο ομιλητής ανέλυσε το θέμα και αναφέρθηκε στην αύξηση που παρουσιάζει η χρήση διάφορων ουσιών τα τελευταία χρόνια, στην διάδοση που υπάρχει στους νέους , στα γνωστά αλλά και «άγνωστα» στους πολλούς «νέα» ναρκωτικά και τις παρενέργειες τους .

 Ακολούθησαν ερωτήσεις και συζήτηση .

 Όπως είπε η Διευθύντρια του σχολείου Σταματία Ρομποτή, είναι απαραίτητη η στενή συνεργασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας (μαθητών, καθηγητών και γονέων) για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από τους κινδύνους που τα απειλούν.

 Στα πλαίσια του προγράμματος «Αναβιώνοντας την Ιστορία» όσοι συμμετέχουμε στο πρόγραμμα, την Κυριακή 22/12/2013, πραγματοποίησαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στη νότια πλευρά του Βράχου της Ακρόπολης.

Ξεκινήσαμε από τις στήλες του Ολυμπίου Διός και βαδίζοντας πάνω σ’έναν αρχαίο δρόμο που συνέδεε τα ιερά της αρχαίας Αθήνας, φτάσαμε στο χώρο όπου ήταν η οικία του στρατηγού της επανάστασης του ’21 Μακρυγιάννη. Εκεί δίπλα στο άγαλμα του στρατηγού αναρωτηθήκαμε ,μέσα από γόνιμο διάλογο, πώς είναι δυνατόν ένας αμόρφωτος, όπως ο Μακρυγιάννης, να αποκτά βαθιά ιστορική συνείδηση με μόνο κριτήριο την αγάπη προς την πατρίδα. «Είχα δύο αγάλματα περίφημα… φαινόντουσαν οι φλέβες τους, τόσην εντέλειαν  είχαν… Αυτά και δέκα χιλιάδες να σας δώσουνε να μη το καταδεχτείτε να βγουν από την πατρίδα μας. Γι’ αυτά πολεμήσαμε.» Ο Μακρυγιάννης μ’ αυτά του τα λόγια γίνεται οδοδείκτης μας σ’ αυτή την προσπάθεια βίωσης της ιστορίας μας που επιχειρούμε στο πλαίσιο του προγράμματος.

Στη συνέχεια ακολουθώντας την Οδό των Τριπόδων, πλαισιωμένοι από τα πλούσια χορηγικά μνημεία, θαυμάζοντας τους γερο- Σειληνούς και τους Σάτυρους, το περίφημο χορηγικό μνημείο του Λυσικράτη, αλλά και καθοδηγούμενοι από τις Ερμαίες Στήλες φτάσαμε  στον ιερό χώρο του αρχαίου θεάτρου του Διονύσου. Εκεί είδαμε τα λείψανα του ναού του Διονύσου που δέσποζε παλιά στο χώρο. Επισκεφτήκαμε το χώρο του Ωδείου του Περικλή, όπου γίνονταν οι προάγωνες. Είδαμε και τα άλλα ιερά του χώρου της νότιας πλευράς της Ακρόπολης, όπως το περίφημο Ασκληπιείο που δεσπόζει πάνω από το αρχαίο θέατρο, η θεραπεία του πάσχοντος σώματος μαζί με τη θεραπεία της πάσχουσας ψυχής.

Ο ιερός χώρος του αρχαίου θεάτρου, ο χώρος των παραστάσεων των μεγάλων τραγικών, του Αισχύλου, του Σοφοκλή, του Ευριπίδη μας υποδέχτηκε. Ένα ηλιόλουστο χειμερινό μεσημέρι με τη χαρακτηριστική Αττική ευδία μας καλοδέχτηκε σαν το απαραίτητο συμπλήρωμα του θεατρικού σκηνικού.

Μετά από τη σύντομη αλλά απαραίτητη παρουσίαση των μερών του αρχαίου θεάτρου από τον υπεύθυνο καθηγητή κ. Φεύγα Παναγιώτη, τα παιδιά έπιασαν θέσεις στα εδώλια του θεάτρου του Λυκούργου. Ως ενεργοί θεατές μιας παράστασης, μιας τραγωδίας, αισθάνθηκαν την έκσταση , τον έλεο, τον φόβο και τη φυσιολογικά επερχόμενη κάθαρση. Αναζήτησαν μέσα από τον ηδυσμένο λόγο του αρχαίου θεάτρου την προσφορά του στον πολιτισμό και στον κόσμο. Συζήτησαν για τις αξίες του και το πώς το σπουδαιότερο λογοτεχνικό είδος που δημιουργήθηκε ποτέ, πέτυχε τόσα πολλά. Γεννήθηκε κάτω από τον Αττικό ουρανό, μέσα στην αγκαλιά της Αττικής δημοκρατίας και έγινε το φως που έλαμψε στον κόσμο.

Στο δρόμο της επιστροφής περάσαμε από τα σοκάκια της Πλάκας τα παραδοσιακά Αναφιώτικα σπίτια που μας μετέφεραν εικόνες της παλαιάς αλλά γεμάτης αρχοντιάς Αθήνας. Οι δρόμοι με τα φανάρια με τα δύο μπρούτζινα φτερά τα σταυρωμένα πρόσφεραν ξεκούραση, τα σπίτια με τις γρίλιες στα πορτοπαράθυρα, με τις αυλές με τις περικοκλάδες τις βαθουλές, με τα ανώφλια και τους μαιάνδρους στις αγκώνες τους μας χάρισαν όμορφες εικόνες γεμάτες ζεστασιά.

Τέλος καταλήξαμε στην Οδό Μητροπόλεως στο παλαιό Υπουργείο Παιδείας, όπου είδαμε και σχολιάσαμε πώς ο σύγχρονος αστικός τρόπος οικοδόμησης πνίγει τα μνημεία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το άψυχο και κρύο ογκώδες κτίριο του Υπουργείου που κατάπιε το όμορφο Εκκλησάκι της Παναγίας του 16ου αιώνα, μνημείο σημαντικό της μεταβυζαντινής Αθήνας.   

Σ’ αυτό το σημείο έκλεισε η πρώτη επίσκεψη σε χώρους ιστορικού ενδιαφέροντος, που συγκινούν έως σήμερα.        

                                                Ο υπεύθυνος καθηγητής

                                                  Παναγιώτης  Φεύγας

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων