Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αρχείο για την κατηγορία 'Χωρίς κατηγορία'

       Σας ενημερώνουμε ότι το Φόρουμ Διαπολιτισμικού Διαλόγου/Πανεπιστήμιο Πατρών και η Educartoon, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και τη διασπορά, διοργανώνουν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων τον μαθητικό διαγωνισμό σκίτσου με τίτλο «Ο πλανήτης του άλλου πλανήτης όλων μας».
Ο διαγωνισμός διενεργείται στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Τοπικής Δημοκρατίας 2016 που έχει τίτλο «Ζώντας μαζί σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες: Σεβασμός, διάλογος, αλληλεπίδραση» και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας καθώς και των σχολείων της Ομογένειας.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι να δοθεί στους μαθητές και τις μαθήτριες η ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά με τη «γλώσσα» του σκίτσου, να συζητήσουν για τη διαφορετικότητα των ατόμων στις σύγχρονες πλουραλιστικές κοινωνίες και να αποτυπώσουν αναπαραστάσεις του ξένου και του διαφορετικού δημιουργώντας έργα ατομικά ή ομαδικά (σκίτσα, γελοιογραφίες), τα οποία στη συνέχεια θα αξιολογηθούν και θα εκτεθούν σε ηλεκτρονική έκθεση.
Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος ένα μεμονωμένο τμήμα σχολείου, μια τάξη, μια ομάδα μαθητών από περισσότερα τμήματα ή τάξεις σχολείου ή μεμονωμένοι μαθητές. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει αναλάβει την παιδαγωγική καθοδήγηση των συμμετεχόντων ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Ο διαγωνισμός ξεκινά τον Οκτώβριο 2016 και καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων είναι η 31η Ιανουαρίου 2017.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Σας ενημερώνουμε ότι η Κίνηση Πολιτών «Διάζωμα», η οποία έχει ως σκοπό την ανάδειξη των αρχαίων χώρων θέασης και ακρόασης, την εξεύρεση πόρων για την αποκατάστασή τους και την ένταξή τους στην καθημερινότητά μας, προτείνει την δράση με θέμα «Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα», για το σχολικό έτος 2016-17.

Διαβάστε όλη την πρόσκληση ΕΔΩ

Δείτε τον κατάλογο με τα προτεινόμενα θέατρα  ΕΔΩ

Βραδιά του Ερευνητή στο ΕΜΠ

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο

Στις 21/4/2016 η Α’ και η Β’ τάξη του σχολείου μας επισκεφτήκαμε το Ναύπλιο και το κάστρο του Παλαμηδιού, σε μονοήμερη εκδρομή.

Πρώτη στάση το κάστρο του Παλαμηδιού, που δεσπόζει σε λόφο ύψους 216 μ. Επιβλητικό οχυρωματικό  έργο – από το οποίο ατενίζει κανείς το όμορφο Ανάπλι και το Μπούρτζι – χρησίμευσε και ως φυλακή για τον ήρωα της Επανάστασης, Θεόδωρο Κολοκοτρώνη!

Ακολούθησε  βόλτα και γεύμα στην πόλη του Ναυπλίου. Στην πλατεία Συντάγματος  οι μαθητές θαύμασαν το κτήριο που στέγασε την Παλιά Βουλή καθώς και το κτήριο που στεγάζει το αρχαιολογικό μουσείο. Επισκέφτηκαν την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα, τον τόπο της δολοφονίας του Καποδίστρια από τους Μαυρομιχαλαίους.

Περιηγήθηκαν επίσης τα στενά της πόλης και, λίγο πριν την αναχώρηση, έστησαν χορό στην πλατεία Συντάγματος με συμμαθητές τους άλλων σχολείων.

Συμμετοχή μαθητή μας στη Γυμνασιάδα 2016

Ο μαθητής της Β΄ τάξης του σχολείου μας Γκαραγκάνης Σωτήρης θα συμμετάσχει στη Γυμνασιάδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Σχολικού Αθλητισμού (ISF) που θα διεξαχθεί στην πόλη Τραπεζούντα, της Τουρκίας, από 11 έως και 18 Ιουλίου 2016.

Του ευχόμαστε καλή επιτυχία εκεί και καλή συνέχεια στα όνειρά του.

Η Διευθύντρια

Σταμάτα Ρομποτή

Διακρίσεις του 2ου ΓΕΛ Αλίμου

 

  1. Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Εθνικό μαθητικό κοινοβούλιο της επιστήμης».

Η δράση πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά στην Ελλάδα από την Οργάνωση ‘Science View’ σε συνεργασία με το τμήμα ΦΠΨ του ΕΚΠΑ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Η ομάδα μας κατέκτησε το 1ο βραβείο στη θεματική ενότητα «Ο ανθρώπινος εγκέφαλος». Ο μαθητής μας Σκριμιζέας Ευστράτιος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο αντίστοιχο «Ευρωπαϊκό μαθητικό κοινοβούλιο της επιστήμης» στο Μάντσεστερ της Μ. Βρεττανίας, στο διάστημα 22-27/7/2016.

Σύνδεσμοι:

Κοινοβούλιο της επιστήμης

Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

 Science View

  1. Πρόγραμμα AIESEC

Το 2ο ΓΕΛ Αλίμου σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό AIESEC εκπόνησε στην Αγγλική γλώσσα ένα πρόγραμμα προσομοίωσης επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Το τμήμα Γ1 πήρε το 1ο βραβείο καινοτόμας ιδέας για πρωτότυπη εκμάθηση της ιστορίας «Reliving history».

Το τμήμα Γ4 πήρε το 1ο βραβείο καλύτερης παρουσίασης με την προτεινόμενη επιχείρηση «HunGreek» (ανάδειξη ελληνικής κουζίνας με επιχείρηση στο Σεράγεβο της Βοσνίας).

Το τμήμα Β4 πήρε το 2ο βραβείο καλύτερης παρουσίασης με την προτεινόμενη επιχείρηση «Olympus» για τη δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού με θέμα τον Πελοποννησιακό πόλεμο.

Σύνδεσμοι:

AIESEC

Εφημερίδα

  1. Αθλητικοί μαθητικοί αγώνες

Ο μαθητής Γκαραγκάνης Σωτήρης της Α΄τάξης ανεδείχθη 3ος στο μήκος στη Γ΄φάση των Πανελλήνιων Σχολικών Αγώνων που διεξήχθησαν στην Πάτρα.

Οι μαθητές της Α΄τάξης Τσιπούνης Σταύρος και Αγγελόπουλος Σπύρος κατέκτησαν την 1η θέση και η μαθήτρια Παντούβερη Νεφέλη την 2η θέση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ.

Η μαθήτρια Γάκη Έλενα κατέλαβε:

Την 5η θέση στο μονό

Την 5η θέση στο διπλό

Την 4ηη θέση στο μικτό των Πανελλήνιων Αγώνων Τένις.

Η ομάδα βόλευ κοριτσιών κατέκτησε την 1η θέση στους αγώνες της περιφέρειας Δ΄Αθήνας.

 

Η Διευθύντρια

Σταμάτα Ρομποτή

Το 2ο ΓΕΛ Αλίμου στο βουνό των Κενταύρων

… η Άνοιξη ότι είχε μπει.
… ξεκινήσαμε πρωί της 21 Μάρτη του 2016.
            Πρώτος προορισμός η πάλαι ποτέ λίμνη Κάρλα. Στην καρδιά του θεσσαλικού κάμπου. Η πρώτη ευχάριστη έκπληξη. Ένας σταθμός, μία όαση, ένα τεχνητό φράγμα. Για να ξεκουράζονται τα πετεινά του ουρανού. Τα ταξιδιάρικα πουλιά, οι πολίτες του κόσμου, στο σταθερό τους ταξίδι από τα τροπικά της Αφρικής στα ηπειρωτικά της Ευρώπης. Και στο ενδιάμεσο η Κάρλα, μια ανάσα, λίγη ξεκούραση, καλό φαγητό και ξανά πέταγμα πότε για το Βορά και πότε για το Νότο. Κορμοράνοι και νερόκοτες, ερωδιοί και αγριόπαπιες!!! Ενημερωθήκαμε για το έργο των ανθρώπων εκεί εγκαταλειφθήκαμε στη ησυχία της φύσης… σιωπήσαμε, σεβαστήκαμε, απολαύσαμε με τηλεσκόπια την ξεχωριστή τους κοινωνία, αφουγκραστήκαμε… Ευγνωμοσύνη προς τους ανθρώπους του προγράμματος, επιστήμονες, ορνιθολόγοι, περιβαλλοντολόγοι για την πολύτιμη προσφορά τους.

            Το ταξίδι συνεχίζεται. Κανάλια: χωριό ημιορεινό, άγνωστο και αδιάφορο για τους πολλούς, όχι όμως και για το Θεό!!! Σε μια έξαρση ιδιότροπης βούλησης τα διάλεξε ως μοναδική κατοικία για το κιρκινέζι. Το κιρκινέζι, πτηνό ενδημικό περιοχής Καναλίων, αρπακτικό﮲ προβληματιστήκαμε, πτηνό αρπακτικό στο μέγεθος της γροθιάς. Τι θα μπορούσε ν΄ αρπάξει αυτή η ελάχιστη φύση!!! Κέντρο προστασίας του τα Κανάλια. Επιστήμονες, κάτοικοι και κιρκινέζι σε μια αγαστή συνεργασία για το προστατευόμενο είδος. Οι άλλοτε φανατικοί διώκτες του, τώρα πιστοί προστάτες και γεμάτοι περηφάνια για το πτηνό τους, το κιρκινέζι τους, ο καθένας προσφέρει το σπίτι του για να φιλοξενήσει την τεχνητή φωλιά του.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Αρχαίο Θέατρο Διονύσου
Στις  11.03.2016  πραγματοποιήθηκε  εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο του θεάτρου του Διονύσου, κάτω από τον ιερό Βράχο της Ακρόπολης, στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Υιοθετούμε το αρχαίο θέατρο του Διονύσου και το Ηρώδειο – Μαθητές ξεναγούν συμμαθητές τους». Με συνοδούς την κυρία Ρομποτή Σταματία και την κυρία Γάλλου Καλλιόπη, υπεύθυνες του προγράμματος, μαθητές και μαθήτριες από την πρώτη και τη δευτέρα τάξη του σχολείου μας ενημερωθήκαμε για τη σημασία του θεάτρου κατά την αρχαία εποχή,  και ειδικότερα για το θέατρο του Διονύσου, τη λειτουργικότητα και τη σημασία του διαχρονικά.

Η μαθήτρια της β’ τάξης, Βενέτη Χριστιάννα επιμελήθηκε την παρουσίαση του θέματος και, με την καθοδήγηση των συνοδών, όλοι αποκομίσαμε σημαντικές γνώσεις. Επιπλέον μάθαμε για τη σπουδαιότητα και τη λάμψη που εκπέμπουν κάποιες παλιές «πέτρες» και αντιληφθήκαμε την αξία τους για τον ελληνικό και τον παγκόσμιο πολιτισμό.

 

Δείτε το βίντεο για τα αρχαία θέατρα ΕΔΩ
Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον χώρο του Ωδείου του Ηρώδου του Αττικού, μεγαλοπρεπούς μνημείου του 2ου αι. μ.Χ. που σήμερα λειτουργεί ως χώρος πολιτισμού, μουσικών, χορευτικών, θεατρικών εκδηλώσεων.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Θεατρική παράσταση στο σχολείο μας

Στις 11 Μαίου 2016 διοργανώθηκε στο σχολείο μας η θεατρική παράσταση “Βρωμιά” του Robert Schneider, με τον Κωνσταντίνο Φαμπς.
Διαβάστε περισσότερα καθώς και κριτική των μαθητών μας, στην ηλεκτρονική εφημερίδα των μαθητών του σχολείου μας  ΕΔΩ

Μονοήμερη εκδρομή στο Ναύπλιο

Στις 21 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η ετήσια μονοήμερη εκδρομή του σχολείου μας στο Ναύπλιο. Οι μαθητές διασκέδασαν περνώντας χρόνο στα αξιοθέατα του όμορφου αυτού μέρους και γνωρίζοντας τα σοκάκια της πόλης.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στην ηλεκτρονική εφημερίδα των μαθητών του σχολείου μας ΕΔΩ

Χρόνια πολλά !

Την Τρίτη 15 Μαρτίου 2016 τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα “Ηλεκτρονική Σχολική Εφημερίδα” με την υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος την κυρία Σκούρα Αθανασία και συνοδό καθηγητή τον κύριο Κολλιόπουλο Παναγιώτη, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ καθώς και στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Διαβάστε περισσότερα στην ηλεκτρονική εφημερίδα των μαθητών του σχολείου μας  ΕΔΩ

Εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη

Στο διάστημα 1-4/4/2016 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή της Β’ τάξης στη Θεσσαλονίκη.

Την πρώτη μέρα  επισκεφθήκαμε το μουσείο και τον αρχαιολογικό χώρο στο Δίον.

 

Η δεύτερη μέρα ήταν αφιερωμένη στη Βεργίνα, όπου μπήκαμε στον τάφο του βασιλιά των Μακεδόνων Φιλλιπου του Β΄. Την ίδια μέρα επισκεφθήκαμε και τους καταρράκτες της Έδεσσας.

 

Την τρίτη μέρα επισκεφθήκαμε την Καμάρα, τον Ι. Ναό του Αγ. Δημητρίου, τα πάνω τείχη και την παλιά πόλη, καθώς και το αρχαιολογικό μουσείο στη Θεσσαλονίκη.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

ΕΚΔΗΛΩΣΗ AIESEC – ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Μέσα στο πλαίσιο του μαθήματος των αγγλικών διοργανώθηκε από την AIESEC σε συνεργασία με την καθηγήτρια αγγλικών κυρία Καμπέρου Βασιλική και τη βοήθεια της Helena Javor, φοιτήτριας οικονομικών στο Σεράγιεβο, ένα επιχειρηματικό πρόγραμμα προσομοίωσης επιχείρησης.

Διαβάστε περισσότερα στην ηλεκτρονική εφημερίδα των μαθητών του σχολείου μας  ΕΔΩ

Επιτυχία μαθήτριας στο τένις

Η μαθήτρια της Α΄ τάξης του σχολείου μας Γάκη Έλενα συμμετείχε στους πανελλήνιους σχολικούς αγώνες τένις, στο διάστημα 4/4 – 8/4/2016. Στους αγώνες αυτούς κατέλαβε:

1. την 5η θέση στο μονό

2. την 5η θέση στο διπλό και

3. την 4η θέση στο μικτό.

Εκφράζουμε τα συγχαρητήριά μας στην Έλενα και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον και ευόδωση των στόχων της.

Η Διευθύντρια

Ρομποτή Σταμάτα

Στις 22 Μαρτίου 2016 , τα δύο τμήματα ανθρωπιστικής κατεύθυνσης της Β’ λυκείου, επισκέφτηκαν το ιστορικό αρχείο της Εθνικής Τράπεζας, το οποίο στεγάζεται στο « Μέγαρο Διομήδη».

Στόχος της επίσκεψης ήταν η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια του αρχείου και με τη σημασία της αρχειακής , πρωτογενούς πηγής στην αναζήτηση της γνώσης και την τεκμηρίωση της ιστορίας.

Σε πρώτο στάδιο έγινε συζήτηση σχετικά με τους ποικίλους λόγους διάσωσης και αρχειοθέτησης της πληροφορίας και σύντομη παρουσίαση του κύκλου ζωής των αρχείων και των αρχειονομικών εργασιών που πραγματοποιούνται στο ιστορικό αρχείο της Εθνικής Τράπεζας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν σε όλους τους λειτουργικούς χώρους του μουσείου ( αίθουσα ερευνητών, βιβλιοθήκη, εργαστήριο συντήρησης , εργαστήριο μικροφωτογράφισης και ψηφιοποίησης, χώροι εκκαθάρισης , επεξεργασίας , ταξινόμησης και αποθήκευσης του υλικού , μουσειακοί χώροι). Τέλος , μέσα από μια εκπαιδευτική δραστηριότητα, προσαρμοσμένη στην ηλικία των μαθητών λυκείου, ήρθαν σε επαφή με πρωτότυπα τεκμήρια από το αρχείο της  Εθνικής Τράπεζας και επιχείρησαν να τα προσεγγίσουν με βάση αναλυτικά και ερμηνευτικά εργαλεία.

Ευχαριστούμε πολύ την Εθνική Τράπεζα για την ευκαιρία που έδωσε στους μαθητές μας να προσεγγίσουν το αρχειακό υλικό και για  τις εκπαιδευτικές εκδόσεις που δώρισε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Επίσης ευχαριστούμε πολύ την κ. Λεμπέση και τους συνεργάτες της για την τόσο κατατοπιστική και ευχάριστη συγχρόνως ξενάγηση στον άγνωστο κόσμο των αρχείων.

Συνοδοί στην επίσκεψη  ήταν οι καθηγήτριες που διδάσκουν στην ανθρωπιστική κατεύθυνση της Β’ λυκείου κ. Φ. Καλαματιανού και  κ. Ε. Παπαποστόλου, καθώς και ο καθηγητής κ. Δ. Γιαννόπουλος.

 

ΜΟΝΑΧΗ ΕΓΝΟΙΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ…

Στις 3 Μαρτίου 2016 οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α2 του σχολείου μας και οι κ. Ρομποτή Σταματία (Φιλόλογος, Διευθύντρια), κ. Σκαρή Αγγελική (Θεολόγος) και κ. Γάλλου Καλλιόπη (φιλόλογος) επισκεφτήκαμε μια πρωτότυπη έκθεση. Η έκθεση αφορά τη γλώσσα μας, έχει τον τίτλο «Γλωσσόπολις» και στεγάζεται στο «Δημόσιον Καπνεργοστάσιον» – επί της οδού Λένορμαν – σε κτήριο το οποίο έχει αποκατασταθεί και στεγάζει την Μπενάκειο Βιβλιοθήκη, παράρτημα της Βιβλιοθήκης της Βουλής.
Στην έκθεση παρουσιάζονται επιμελημένα οι ποικίλες μορφές της νέας ελληνικής, ο γλωσσικός δανεισμός, η διεθνής απήχηση της νέας ελληνικής, η νεανική ιδιόλεκτος, οι διαλεκτικές μορφές της γλώσσας, τα λόγια στοιχεία που παραμένουν στον κορμό της, η γλώσσα της πολιτικής, ο γλωσσικός σεξισμός, τα περιθωριακά ιδιώματα, η αργκό του διαδικτύου και η γλώσσα της λογοτεχνίας.
Μετά την παρουσίαση της έκθεσης από την κυρία Αναστοπούλου Ευτυχία και τη συνεργάτιδά της, ειδικές σε θέματα γλώσσας, οι οποίες διέθεταν επικοινωνιακό χάρισμα και πολλή διάθεση να μας ξεναγήσουν, οι μαθητές μας διαγωνίστηκαν σε ερωτήσεις σχετικές με τη γλώσσα ανά ομάδες με τη βοήθεια ηλεκτρονικών παιχνιδιών και αναδείχτηκε νικήτρια ομάδα.
Φύγαμε ενθουσιασμένοι, αλλά και οι μαθητές μας επέδειξαν υποδειγματική συμπεριφορά, γι΄αυτό και έχουμε πρόσκληση και για επόμενη επίσκεψη στα σπάνια αρχεία (Σαμαράκη – Ψυχάρη) που φιλοξενούνται σε αυτό το χώρο.
Με τη βεβαιότητα ότι η έκθεση αυτή θα ενδυναμώσει το ενδιαφέρον όλων μας για τη γλώσσα μας, ευχόμαστε να ευοδώνονται ανάλογες προσπάθειες, που μπορούν να επιφέρουν σημαντικά αποτελέσματα. Γιατί η γλώσσα είναι ο πνευματικός μας οπλισμός, το μέσο έκφρασης και επικοινωνίας μας, ο προμαχώνας της εθνικής μας ταυτότητας.
        Ρομποτή Σταματία

 

 

Επιτυχία μαθητή μας στον αθλητισμό

Συγχαίρουμε για μία ακόμα φορά τον μαθητή μας Μπασκάκη Χρήστο που πήρε την πρώτη θέση στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα του Αθλήματος TAE KWAN DO που διεξήχθη στις 4.3.2016, στην Αθήνα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον.

Η Διευθύντρια

Σταμάτα Ρομποτή

Επίσκεψη στον ραδιοφωνικό σταθμό KISS FM

  Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016 οι μαθητές του Α1 και του Α2 στα πλαίσια του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας επισκέφθηκαν τον ραδιοφωνικό σταθμό KISS FM.

  Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον μαγικό κόσμο του ραδιοφώνου, να αποκτήσουν την εμπειρία του σχεδιασμού και της παρουσίασης μιας ραδιοφωνικής εκπομπής καθώς και να σκεφτούν μια ακόμα πρόταση στην επαγγελματική τους αναζήτηση.

  Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές, αφού παρακολούθησαν μια εισαγωγική ομιλία για να κατανοήσουν τις βασικές δομές και λειτουργίες ενός ραδιοφωνικού σταθμού,  ξεναγήθηκαν στο On Air Studio και έστειλαν “ζωντανά” τις καλημέρες τους στους συμμαθητές τους από την εκπομπή της κ. Ελένης Νικολάου. Στη συνέχεια έκαναν μία σύντομη ηχογράφηση ο καθένας στο studio παραγωγής με τη βοήθεια του κ. Άκη Αναστασιάδη. Ακολούθησε συζήτηση με συντονιστή τον κ. Γιώργο Παπατριανταφύλλου, Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Σύμβουλο Επικοινωνίας του σταθμού, τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία, τη διάθεση να απαντήσει σε όλες τις απορίες των παιδιών, την αμεσότητα, τη ζεστασιά του και τις πολύτιμες συμβουλές του.

  Το ραδιόφωνο,  όπως και κάθε χώρος που “φιλοξενεί” τη μουσική έχει μια γοητεία κι ένα μυστήριο που αξίζει να εξερευνήσουμε, προάγει τον πολιτισμό και όπως όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχει μια τεράστια δύναμη που οφείλουμε να μελετήσουμε. Ευχαριστούμε τον KISS FM για την ευκαιρία που μας έδωσε να ανακαλύψουμε κάποια από τα μυστικά του…

   Αγγελική Σκαρή

Την Πέμπτη 10.3.2016 περίπου 20 μαθητές από την Β΄ και Γ΄ τάξη του σχολείου μας παρακολούθησαν την ημερίδα Βιολογίας με θέμα: «Οι Βιολογικές επιστήμες στο προσκήνιο – Από το σήμερα στις εφαρμογές του αύριο» που διεξήχθη στο Κινηματοθέατρο Μ. Μερκούρη στη Γλυφάδα.

Στην φετινή ημερίδα ομιλητές ήταν οι:

Γ. Μανέτας, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών (τμήμα Βιολογίας) με θέμα «Είναι τα φυτά ευφυείς οργανισμοί;».

Δ. Χατζηνικολάου, Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα « Άνθρωποι και μικρόβια … σχέσεις καχυποψίας, σεβασμού και εξάρτησης: μικροοργανισμοί στην υπηρεσία ενός βιώσιμου μέλλοντος ».

Ε. Παπανικολάου, Λέκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα «Αρχές και Εφαρμογές της Γονιδιακής Θεραπείας – Γενετικοί Χειρισμοί Βλαστοκυττάρων».

Σε ένα κατάμεστο χώρο, πάνω από 300 μαθητές της Δ΄Αθήνας παρακολούθησαν με προσοχή τις ομιλίες και στο τέλος έκαναν πολλές ερωτήσεις στους ομιλητές.

Ήταν μία επιτυχημένη εκδήλωση που αρέσει στους μαθητές μας και που κάθε χρόνο την αναμένουν με όλο και περισσότερο ενδιαφέρον.

Συνοδοί καθηγητές: Ηλίας Γιασεμής, Εύα Κούβαρη (Βιολόγοι)

Ηλίας Γιασεμής (μέλος της οργανωτικής επιτροπής της ημερίδας)

« Πιο πρόσφατα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων