CAM01400Οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος

« Περιδιαβαίνοντας τα μονοπάτια της Ιστορίας ερευνούμε, κρίνουμε, λογοτεχνούμε»

παρουσίασαν και άνοιξαν ένα παράθυρο επικοινωνίας με τη σχολική κοινότητα μέσω  της εφημερίδας τοίχου του σχολείου μας.

 

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Ζώτου Χριστίνα, Μαλκότση Κυράνα, Μαυρομμάτη Ελευθερία

  1. «Ζωγραφίζοντας την ποίηση»
    Με αφορμή ένα ποίημα
    Γ. Δροσίνη, «Θαλασσινά τραγούδια»
    Γ. Ρίτσου, «Τζιτζίκια στήσαν το χορό»
    Οδ. Ελύτη, «Κάτω στης μαργαρίτας το αλωνάκι»: Οι μαθητές διάβασαν ποιητικά κείμενα με θέμα τη φύση και την απεικόνισαν με δικά τους έργα τέχνης. Εμπνεύστηκαν από την ποίηση και αποτύπωσαν τις τέσσερις εποχές.
  2. «Άνθρωπος και φύση»
    Ίταλο Καλβίνο, « Μανιτάρια στην Πόλη»: Δημιούργησαν το δικό τους κόμικ
  3. « Προβλήματα της σύγχρονης ζωής»: Με αφορμή το απόσπασμα «Το μαύρο κύμα» του σχολικού βιβλίου μας, οι μαθητές μας διάβασαν το έργο του του Λουίς Σαπούλβεδα «Η ιστορία του γάτου που έμαθε σε ένα γλάρο να πετάει», συγκινήθηκαν από την ιστορία της Κεγκά, και έδωσαν νέα πνοή στο κείμενο αποτυπώνοντας με το δικό τους τρόπο την ιστορία.
  4. Παιδική εκμετάλλευση – τα δικαιώματα των παιδιών: Με αφορμή αποσπάσματα από λογοτεχνικά βιβλία αλλά και κείμενα του σχολικού εγχειριδίου της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε γύρω από
      • την παιδική εργασία και εκμετάλλευση των παιδιών
      • τα ατομικά δικαιώματα των παιδιών

     

  5. Στα μονοπάτια της Ιστορίας: Οι μαθητές συνομίλησαν με έργα της αρχαϊκής γλυπτικής.