Στο πλαίσιο της δράσης ενίσχυσης Ενεργού Πολιτειότητας με τίτλο «Φροντίζω για την ασφάλεια στις γειτονιές της πόλης μου», οι μαθητές της Β Γυμνασίου του σχολείου μας, διερεύνησαν τις γειτονιές της πόλης τους και συγκέντρωσαν τα χαρακτηριστικά εκείνα που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και την υγεία των κατοίκων. Στόχοι της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν τη φροντίδα της γειτονιάς τους και την εύκολη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες σε όλες τις δομές του δήμου, ώστε να αναπτυχθεί μια πιο συνεπής και λογική κατανόηση του ζητήματος της ασφάλειας στις υποδομές της γειτονιάς.
Αποτελέσματα της δράσης ήταν η σύνταξη επιστολής προς τον Δήμο με τα προβλήματα που καταγράφηκαν στην περιοχή από τους μαθητές και η δημιουργία ψηφιακών αρχείων με τις εργασίες των μαθητών. Όλη δράση αυτή ενσωματώθηκε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και πιο συγκεκριμένα στην Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, στον Τομέα: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση, στη Β Γυμνασίου.
Παρακάτω μπορείτε να ξεφυλλίσετε το ηλεκτρονικό περιοδικό που έφτιαξαν οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β1 και Β2, το οποίο περιλαμβάνει και ψηφιακό χάρτη της περιοχής μελέτης, καθώς επίσης και την ψηφιακή εργασία των μαθητών/τριών του τμήματος Β3.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες!
Σωτηρίου Μαριλένα, ΠΕ05, Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Master en Didactique de FLE
Αδαμαντία Χατζηαποστόλου, ΠΕ04.05, Γεωλόγος, PhD, MSc